Show Deine Cluster

DeletedUser

Guest
Had je mij moeten vragen, ik heb die nieuwste nerf guns, daarmee schiet ik vanop de muur naar CF's!

Dan mag je wel een goeie bak van die nerfpijlen meenemen :D Wij hebben ook een tactiek, met rupsbanden en al gewoon over dat soort figuren heen touren :cool::bijl:
 
Reactiescore
372
rnvVzJ8.png


WixWwVi.png


:cool:
 
Reactiescore
372
Het is breed genoeg, met zoiets kan ik prima werken. Het aantal frontdorpen is idd een beetje kut. Maar er ligt nog wat op te rapen gelukkig:)
 

DeletedUser73927

Guest
Op het eerste gezicht lijkt het een normaal cluster, maar...
wP4R35R.png

Ons cluster is overduidelijk een raket :D
FAmB814.png
 

DeletedUser75778

Guest
Met zo'n atoombom moet je toch heel wat schade kunnen aanrichten bij ons :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk farmgebied.

Dat heb je als je veel noobs rond je hebt die alles potdicht edelen. Snap ook niet hoe wij het ooit volhouden om in die top 5 te staan, terwijl er veel spelers een veel groter farmgebied hebben dan ons. Maar goed gelukkig spelen wij hier ook voor de ODA :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat heb je als je veel noobs rond je hebt die alles potdicht edelen. Snap ook niet hoe wij het ooit volhouden om in die top 5 te staan, terwijl er veel spelers een veel groter farmgebied hebben dan ons. Maar goed gelukkig spelen wij hier ook voor de ODA :rolleyes:

Ik zit grotendeels met hetzelfde probleem hoor. Vervelen voor het farmen maar wel veel gemakkelijker om aan te vallen of te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit grotendeels met hetzelfde probleem hoor. Vervelen voor het farmen maar wel veel gemakkelijker om aan te vallen of te verdedigen.

Klopt xD we maken op 10 uur nog de oversteek met clears, sommige doen er een dag over ;)
 
Bovenaan