Show Deine Cluster

DeletedUser73358

Guest
Ik zag dat dit topic een paar weken geleden gelockt was, ik denk dat we nu toch zeker wel in een stadium zitten met mooie clusters die relevant zijn.

Topic spreekt voor zich, show je cluster met behulp van een afbeelding en de TW maptool !
 
Reactiescore
372
rnvVzJ8.png
 

DeletedUser73358

Guest
Leuk stamcluster, gaat interessant worden daar met Klepto 3 fronten sowieso al van jullie.
 
Reactiescore
372
Ja ik ben wel benieuwd :) Het schijnt dat Klepto een fusie wel ziet zitten, maar wij vechten het liever uit als het er op aankomt ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Niet voortreffelijk, maar toch wel een redelijk begin:

IxHLKyS.png
 
Reactiescore
117
2cyk7ki.png
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser75108

Guest
Ja ik ben wel benieuwd :) Het schijnt dat Klepto een fusie wel ziet zitten, maar wij vechten het liever uit als het er op aankomt ;)

doet je duim pijn? want dit heb je er echt hard uit gezogen, laat hier eens bewijs van zien dan:p
 

DeletedUser75108

Guest
oke maar dit is puur een leider die iets voorstelt ( probeert met alternatief te komen ) zonder enige medeweten / goedkeuring van de stam.

toch bedankt maick weet ik ook wat meer o_O

edit: Robin heeft dat ook in de brief vermeld dat het buiten mede-weten is van de stam. lees ik nu net
 
Reactiescore
372
oke maar dit is puur een leider die iets voorstelt ( probeert met alternatief te komen ) zonder enige medeweten / goedkeuring van de stam.

toch bedankt maick weet ik ook wat meer o_O

edit: Robin heeft dat ook in de brief vermeld dat het buiten mede-weten is van de stam. lees ik nu net

Ja weet ik, is overigens niet mijn bedoeling geweest Klepto in z'n geheel verantwoordelijk te houden.
 

DeletedUser75108

Guest
toch zag ik ergens een kaartje passeren en dat beviel me wel :p
 
Bovenaan