Shinpü vs CoN

DeletedUser

Guest
Manman, wat heb jij een grote mond over jouw Sangu.

Wie ben je eigenlijk in Sangu?
 

DeletedUser

Guest
Manman, wat heb jij een grote mond over jouw Sangu.

Nee, ik wil gewoon de strijdlust wat verhogen want die is wel belangrijk hoor :)


En ik mag best trots zijn over Sangu, iets wat jij niet kan zeggen over je Happy.
 

DeletedUser

Guest
Oké,

Ik stel de vraag nog eens. Selectief lezen noemen ze dat.

Wie ben jij in Sangu?
 

DeletedUser

Guest
Hallo beste tw spelers.

Wil er toch nog weer eens een berichtje aan wagen.
inderdaad heeft de stam Shinpu het beter voor elkaar als CoN.
daarvoor verdienen ze credits.
het verschil is mischien ook wel dat meerdere spelers van CoN dit voor het eerst spelen waaronder mijzelf.
heb vele dingen moeten leren en heb dat inmiddels allemaal goed onder controle.
waarom jullie altijd zo vervelend praten over ons is mij een raadsel want ik heb altijd veel respect getoond naar al mijn vijanden.
heb met o.a Shinee en killer geen problemen want het is hun groot recht om mij aan te vallen is gewoon deel van het spel.
heb ook een hekel aan mensen die dan beginnen te zeuren.
daar gaat het spel toch om lijkt me?
de enige vervelende gast vind ik Di Mario en tot mijn grote genoegen was zijn acc gewist.
heb me echt rot gelachen om de reden had niet verwacht dat hij zo dom was dacht dat hij alleen een vervelend klein kereltje was zonder respect hahaha.
we gaan gewoon weer lekker verder strijden zo nodig tot het bittere eind.
want dat is wat ik zeker ga doen strijden tot het laatste dorp.
en wie weet ga ik ooit wel weer op een nieuwe wereld spelen.
en dan hoef ik in iedergeval niet de zelfde beginnersfouten te maken.
al zal ik nooit zulke domme fouten maken als mijn vriend Mario hahahahaha

gr en veel plezier met de strijd

Maurice

newsflash, Shinpü zit vol met eerste wereld spelers ;) 90% zelf :p
maar ja je moet natuurlijk wel een kans krijgen en vooral loslippige buurtjes hebben of ook zoals je zegt, van je "vijanden" leer je het best.

Vervelend praten? mja niet echt e, dit is een politiek en propagandaforum voor iets ook e ;)
Dat geeft extra cachet ingame oorlog en hier ewa verbaal, maar kan begrijpen in jullie situatie dat je dit niet zo leuk vind.


nieuwe speler erop dan?
 

DeletedUser

Guest
.Killer Instinct zei:
nieuwe speler erop dan?

Noop, Iras is al sinds het begin in handen van Hunter98.

Bekenden van W5, speelde samen in HRS.

Alleen hij post net als ik met zijn eerste en eigen account op het AF..
 

DeletedUser

Guest
Noop, Iras is al sinds het begin in handen van Hunter98.

Bekenden van W5, speelde samen in HRS.

Alleen hij post net als ik met zijn eerste en eigen account op het AF..

ow een 3ling acci dan,

- iras
- hunter 98
- en natuurlijk onze santa :)
 

DeletedUser

Guest
newsflash, Shinpü zit vol met eerste wereld spelers ;) 90% zelf :p
maar ja je moet natuurlijk wel een kans krijgen en vooral loslippige buurtjes hebben of ook zoals je zegt, van je "vijanden" leer je het best.

Vervelend praten? mja niet echt e, dit is een politiek en propagandaforum voor iets ook e ;)
Dat geeft extra cachet ingame oorlog en hier ewa verbaal, maar kan begrijpen in jullie situatie dat je dit niet zo leuk vind.



nieuwe speler erop dan?

hmm nice leider daar dan
 

DeletedUser

Guest
oude koeien oud de sloot halen ftw

Nou, kwas naar een ander topic door mij gestart op zoek, wist niet eens meer van het betaan van deze.
Kmoest trouwens erg lachen om de openingspost, en het teruglezen van de bitchfights met Djanoko waren wel weer eens leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Nou, kwas naar een ander topic door mij gestart op zoek, wist niet eens meer van het betaan van deze.
Kmoest trouwens erg lachen om de openingspost, en het teruglezen van de bitchfights met Djanoko waren wel weer eens leuk :D

Vind het best maar hoe kom je in jouw chatroom?:confused::confused::confused::confused::confused:
 
Bovenaan