Sheep! VS Tanken

DeletedUser62448

Guest
Neen dit heeft je zogenaamde oud co bedacht die je zelf bent.

Jij begon er over te zagen.

STFU (Shut The Fuck Up!)
Het account staat ook op zijn email-adress.

Ja, bitchen. Je kraamt echt onzin uit, pure onzin. Jij vraagt waarom er Carette in mijn handtekening staat, waarop ik je het antwoord geef: Ik speel op dat account op W25. Waarop jij vervolgens terug roept van "kon hij zelf geen originele naam verzinnen?".
Echt waar gast, waar wil je heen? :p

De namen waren toevallig hetzelfde.
Dus ik vroeg mij af of je op Nueva testamento w22 speelde, aangezien hij carette heet op het AF.
Waarnaar je wss hem op het forum hebt gezien & zijn naam aanpapte.
Want zon mooie naam zou iemand die op w24 ronaldjuuh heet niet kunnen verzinnen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De namen waren toevallig hetzelfde.
Dus ik vroeg mij af of je op Nueva testamento w22 speelde, aangezien hij carette heet op het AF.
Waarnaar je wss hem op het forum hebt gezien & zijn naam aanpapte.

Carette is van Mich inderdaad, maar die is al een tijd lang gestopt op Carette (naar mijn kennis). En jezus wat gaat er wel niet allemaal in jouw hoofd om? Je speculeert er maar wat op los en heel onverwachts (oh, niet) is het onzin.

En ter aanvulling: Ik pap/opscheppen niet aan met het account Carette, ik pap helemaal niet aan met mijn vorige accounts. Anders zou er een dan wel kort, maar prachtig lijstje staan in mijn handtekening.

Want zon mooie naam zou iemand die op w24 ronaldjuuh heet niet kunnen verzinnen;)

Pardon? Toevallig hetzelfde verhaal als Carette, het account Ronaldjuuh is niet door mij opgericht. Geen enkel account op W24, ik ben hier als co-speler gestart bij de oprichting van Sweet 16.
 

DeletedUser62448

Guest
Carette is van Mich inderdaad, maar die is al een tijd lang gestopt op Carette (naar mijn kennis). En jezus wat gaat er wel niet allemaal in jouw hoofd om? Je speculeert er maar wat op los en heel onverwachts (oh, niet) is het onzin.

En ter aanvulling: Ik pap/opscheppen niet aan met het account Carette, ik pap helemaal niet aan met mijn vorige accounts. Anders zou er een dan wel kort, maar prachtig lijstje staan in mijn handtekening.



Pardon? Toevallig hetzelfde verhaal als Carette, het account Ronaldjuuh is niet door mij opgericht. Geen enkel account op W24, ik ben hier als co-speler gestart bij de oprichting van Sweet 16.

Mich is nog actief;)
Het was gewoon een vraagje, daarnaast vond ik het idd gewoon dom dat die naam word nageaapt.
Maar dat jij daar geen inbrengen in had wist ik niet, dus kan je mij daar ook niet op aanspreken:p
 

DeletedUser62715

Guest
Nieuwsflits, we zijn momenteel schaapjes aan het tellen.
Als 1 schaap over de dam is volgen er meer.

sheep-count.jpg


Nu nog maar 5 leden.
 

DeletedUser

Guest
Mich is nog actief;)
Het was gewoon een vraagje, daarnaast vond ik het idd gewoon dom dat die naam word nageaapt.
Maar dat jij daar geen inbrengen in had wist ik niet, dus kan je mij daar ook niet op aanspreken:p

Excuses kan je wel aanbieden. Je kan fout zitten maar zeg dan niet van dat kon ik niet weten.
Ga alsjeblieft naar de supermarkt en koop hersenen.

Oeh wat heb ik toch zo een geweldige humor :D
 

DeletedUser38984

Guest
Excuses kan je wel aanbieden. Je kan fout zitten maar zeg dan niet van dat kon ik niet weten.
Ga alsjeblieft naar de supermarkt en koop hersenen.

Oeh wat heb ik toch zo een geweldige humor :D

*kuch* *kuch* :D
 

DeletedUser22224

Guest
Excuses kan je wel aanbieden. Je kan fout zitten maar zeg dan niet van dat kon ik niet weten.
Ga alsjeblieft naar de supermarkt en koop hersenen.

Oeh wat heb ik toch zo een geweldige humor :D

Hoeven we daar tegenwoordig niet meer voor naar marktplaats? Als ze nu ook nog levens gaan verkopen in de supermarkt word ik helemaal gelukkig. Hoef ik niet meer op die verzendtijd te wachten.
 
Bovenaan