Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
736
Haha, misschien leren begrijpend lezen. Je zou maar over respect praten om dan de persoonlijke aanval inzetten. Dat dit de leider is van Venari is een grapje, toch? Als dit de manier is waarop je ook de onderhandelingen ingaat snap ik wel dat je kata's krijgt :biggrin:

Bewondering waardig dat je hier kunt aangeven dat er 'op de man wordt gespeeld' terwijl dat letterlijk het enige is wat je kunt doen tegen @Jah Lion ?
 
Reactiescore
524
bewonderenswaardig hoe een af post een heel kamp op de ben krijgt :redface:

Komt misschien door je slechte posts, misschien kan je beter gewoon focussen op het gehele TW spel inplaats van boeken schrijven op het AF.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Bewondering waardig dat je hier kunt aangeven dat er 'op de man wordt gespeeld' terwijl dat letterlijk het enige is wat je kunt doen tegen @Jah Lion ?

Iemands manier van AF posten belachelijk maken wat bij het spel hoort is iets heel anders dan op iemands IRL ingaan, echt belachelijk dat je tot dit niveau bent gezakt
 
Reactiescore
736
Jong wij zijn een familie en iedereen is 1 woonwagen verder van elkaar tuurlijk komt het hele kamp!!

Is dit dan ook een familie zoals in Volendam? Of gaat het dan ook weer niet zo aan toe op het kamp?
 
Reactiescore
201
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk
 
Reactiescore
736
Dat staat er niet, meer de verbazing dat een stam als venari weer met jah lion gaat spelen.

Lijkt hier trouwens wel alsof je het eens bent met zidans opmerking

Hoe Filip post op het AF is zijn keuze, daar laat ik het ook bij :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk

Zegt iemand die er trots op is dat ze enkel de startfase konden overleven door samen te werken met de andere grote premade daar :biggrin: :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hoe Filip post op het AF is zijn keuze, daar laat ik het ook bij :D

Nee je laat het er niet bij, want het is je eigen keuze hoe jij daar post en nogmaals dit soort sneren aan de hand van iemands IRL zijn echt beneden alle maat. Als dat de vertegenwoordiging moet zijn van Venari op het AF
 
Reactiescore
524
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk

En jij verliest ze binnenkort door je boeken te delen op het AF, of is dat geen optie?
 
Reactiescore
1.918
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk
en dan heb je nog diegene met een grote bek op het AF die in game niets klaarspelen?
 
Reactiescore
201
Zegt iemand die er trots op is dat ze enkel de startfase konden overleven door samen te werken met de andere grote premade daar :biggrin: :biggrin:

En waar komt dit dan precies vandaan? want volgens mij staat Dom puur enkel en alleen nog maar door de inzet van geheel het oude LNYTNS en ieders rol die ze daar prima vervult hebben
 

Deleted User - 487957763

Guest
Is dit dan ook een familie zoals in Volendam? Of gaat het dan ook weer niet zo aan toe op het kamp?
Dat is kamp geheime informatie die ik niet kan delen.
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk
Ewaja genoeg te doen moest vanochtend nog de wekker om 8 zetten om vervolgens te zien dat 6legolas6 me flink gesniped had rond een uur of 12. Maar inderdaad wij internen heel OLW! Gaat zelfs zo goed dat ze besloten hebben elkaar te internen en een nieuwe stam te joinen.
 
Reactiescore
743
@Jah Lion en @Dom Perignon ik vind het ongepast hoe jullie hier tekeer gaan tegen Zidan omwille van een spelletje. De dingen die jullie zeggen kunnen imo gewoon totaal niet. Zidan en ik zijn niet de allerbeste vriendjes, maar dit kan gewoon niet en is, zoals een wijze man ooit zei, een brug te ver!

Ik denk dat excuses voor het zo op de man spelen/beledigen wel het minste is wat jullie kunnen doen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Niemand neemt een speler zoals jou serieus man
Je leeft in een utopie en hebt een sterke tunnelvisie
maar goed, als je net staand kan plassen, wat verwacht je dan ook he van iemand? :redface:
Jongetje uit klas 3, ik hoop dat je door de corona geen te grote leerachterstand hebt gekend al denk ik dat je voor begrijpend lezen toch nog wat bijscholing kan gebruiken.
Anderzijds, als dit jouw niveau is
of je hebt de spelers die ingame niets klaarspelen en dan via het af wat populariteit proberen scoren :rolleyes2:


haha jongens doe even alsof deze twee heren in een netflix original zitten en samen in de spiegel kijken en deze uitspraken in de mond nemen. Denk dat ik zoiets wel een goeie rating zou geven.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb de indruk dat er binnen EWS maar weinig te doen valt behalve wat halfbakken interns en rekruuts te regelen, aangezien ze meer tijd hier doorbrengen dan dat ze op het spelletje zelf bezig zijn :)

Sommige spelers zullen dit spelletje spelen door troepen te sturen, andere spelen dit spelletje meer via discord en skype om hun dorpen te verkrijgen.
En dan heb je nog next level spelers die hun dorpen gewoon proberen te kopen natuurlijk
Wel schrijnend dat wij beetje halfbakken interns en rekruuts edelen, maar dat jouw almachtige stammetje minder ODA heeft?

e793b44787590073c0963f79104acda8.png
 
Reactiescore
1.918
Ach Filip je doet maar wat man


binnenkort zal je toch wel weer gaan rennen.
 
Bovenaan