Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
132
Dag beste forumgangers,

de laatste weken is er heel wat te doen geweest rond Shakedown zijn account, waar ik momenteel nog MB van ben en mee op het account zal komen spelen. sinds het begin van het spel zitten we wel allemaal in dezelfde whatsapp groep, dus heb altijd alles gevolgd.

Nu vangen hoge bomen sowieso veel wind en zijn er uiteraard veel spelers die maar wat graag komen bashen, maar het moet gezegd worden dat er met Shake misschien wat op en over het lijntje is gelopen .

Wat ik schrijf is besproken met Daniel van Shake, en hij staat daarachter.
Shake is een no nonsense account, agressief en actief, daarom scoort het ook vaak hoog. Ik ben er op die manier ook in contact mee gekomen op W68, en dat was initieel ook weinig aangenaam. Tussen agressief en iets te zijn waardoor je er alles voor doet om WW te halen ligt een grijze zone, en denk dat ik niet lieg als Shake een paar keer in het donker zat.
Een NAP afbreken de dag ervoor (om redenen die ik nog kon volgen) en 's ochtends aanvallen is over het randje (ook al is het gewoon enkel gebruikelijk om een afkoelingsperiode te hebben).

Een co die zaken privé bespreekt dat ze elkaar niet zullen aanvallen, maar die dat niet deftig vastlegt naar de rest, en daar geen officiële NAP van maakt is sowieso vragen om problemen, maar is opnieuw wat over de lijn.

TW is een geestig spel, waar heel wat grijze zone nu eenmaal bijhoort. Maar we zijn niet te beroerd om toe te geven dat we over de lijn zijn gegaan. Daarom stel ik voor dat we ingame een paar zaken regelen ter compensatie.

Als nadien blijkt dat er geen brokken meer te lijmen zijn, dan is dat zo. Toch bij deze een uitgestoken hand. Aan jullie om die aan te nemen, op te eten of alle vingers buiten de middenvinger te breken.
We zullen ons alleszins voor de rest gematigder opstellen.

Gr
Tim
 
Reactiescore
39
Bij deze dus; Shakedown8 zit niet meer in Run!
 
Reactiescore
1.016
Toch wel een NAP afgesproken, zodat ze die op z'n minst nog even kunnen breken?
 
Reactiescore
39
Toch wel een NAP afgesproken, zodat ze die op z'n minst nog even kunnen breken?
Uiteraard, zou jammer zijn mochten de shakedown memes stoppen
 
Reactiescore
132
Wij plannen met het nieuwe team alvast een aanval binnen de voorgestelde Nap, als ware het een eresaluut aan het account ;)
 
Reactiescore
84
Wij plannen met het nieuwe team alvast een aanval binnen de voorgestelde Nap, als ware het een eresaluut aan het account ;)
Je kan er mee lachen zoveel je wil, maar de spelervaring keer op keer verpesten voor anderen en er totaal geen spijt van hebben, is gewoonweg schrijnend.
 
Reactiescore
132
Je kan er mee lachen zoveel je wil, maar de spelervaring keer op keer verpesten voor anderen en er totaal geen spijt van hebben, is gewoonweg schrijnend.


Lees dan mijn oorspronkelijk bericht, is toch een knieval of niet? Betreur dat er dingen gebeurd zijn op dat account waardoor spelers hun spelplezier in TW verloren zijn, ook al speelde ik niet op het account toen.
 
Reactiescore
261
Je kan er mee lachen zoveel je wil, maar de spelervaring keer op keer verpesten voor anderen en er totaal geen spijt van hebben, is gewoonweg schrijnend.

Deze sneer naar Plaaimout is niet terecht. Zoals gezegd speelde hij niet op het account, hij probeert zaken te lijmen en een oplossing te vinden voor acties waar hij niet verantwoordelijk voor is. Ik ken hem als één van de meest oprechte tw spelers.
 
Reactiescore
372
Je kan er mee lachen zoveel je wil, maar de spelervaring keer op keer verpesten voor anderen en er totaal geen spijt van hebben, is gewoonweg schrijnend.
Waarschijnlijk zit die gast ook nog gewoon op het account alleen dan stil op de achtergrond. Voor geen meter meer vertrouwen dat account.
 
Reactiescore
286
Wel laag dat Daniël aka @Shakedown8 of Mister Simon niet even een verklaring wil afleggen hier op het AF.
Nu weet ik dat Simon niet eens eens AF account heeft.
Lijkt mij slim dat iedereen eens nadenkt om in het vervolg deze mensen op je account/stam te nemen.
 
Reactiescore
72
Zoals jullie kunnen zien is Shakedown8 niet meer aanwezig in Run!

Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden, ik heb mijn hand in het vuur gestoken voor hem enkel en alleen omdat ik vertrouwen had in hem. Ik geloofde zijn verhalen. Wat waarschijnlijk naïef was van mij.

Dit voorval van vandaag was de druppel die de emmer liet overlopen. De twijfel die ik had is nu verandert naar zekerheid. Daarom hebben we ook meteen onze maatregels getroffen als stam.
Bij deze hebben we Shakedown8 ontslagen uit Run! met een Nap van 14 dagen.

Met vriendelijke groeten

Cayetano | Tycoon960
 
Reactiescore
3.540
Zoals jullie kunnen zien is Shakedown8 niet meer aanwezig in Run!

Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden, ik heb mijn hand in het vuur gestoken voor hem enkel en alleen omdat ik vertrouwen had in hem. Ik geloofde zijn verhalen. Wat waarschijnlijk naïef was van mij.

Dit voorval van vandaag was de druppel die de emmer liet overlopen. De twijfel die ik had is nu verandert naar zekerheid. Daarom hebben we ook meteen onze maatregels getroffen als stam.
Bij deze hebben we Shakedown8 ontslagen uit Run! met een Nap van 14 dagen.

Met vriendelijke groeten

Cayetano | Tycoon960

Een NAP afsluiten met Shakedown is ongeveer hetzelfde als je minderjarige kind laten logeren bij de priester om de hoek natuurlijk
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
736
Mooi hoe jullie shakedown ontslaan, maar dan toch nog wel samen met hem blijven werken :rolleyes2:
Bekijk bijlage 26735

Iemand is mij voor, maar inderdaad, deze hele 'Wij ontslaan SD8 uit Run! show' was een grote schijn voorstelling. Momenteel wordt er nog volop samengewerkt met SD8 en werden wij vanuit SD8 benaderd voor een fusie met Run! en SD8 als intern.

Buiten het feit dat er geen stamdef meer gebruikt of gestuurd kan worden van of naar SD8 blijven alle verdere banden behouden. Tot zover dus: 'Wij distantieren ons van deze praktijken en kicken hem uit onze stam'.

In mijn beleving is dit hypocrisie ten top.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ach Daniel, je speelt al zo lang. Je hebt geen laag spel nodig om noobkes te rekken.

Las trouwens wel dat je @Qui Intus Diaboli een hond vind? Ben ik t mee eens!!!
 
Reactiescore
72
Iemand is mij voor, maar inderdaad, deze hele 'Wij ontslaan SD8 uit Run! show' was een grote schijn voorstelling. Momenteel wordt er nog volop samengewerkt met SD8 en werden wij vanuit SD8 benaderd voor een fusie met Run! en SD8 als intern.

Buiten het feit dat er geen stamdef meer gebruikt of gestuurd kan worden van of naar SD8 blijven alle verdere banden behouden. Tot zover dus: 'Wij distantieren ons van deze praktijken en kicken hem uit onze stam'.

In mijn beleving is dit hypocrisie ten top.

Eigenlijk ben jij toch een grote zaag hé... Na het ontslag van shake kwam jij met een voorstel op 3 februari:

1612696647936.png

Dezelfde avond nog krijgen wij plots incommings van Venari, AAA, MOB en nog andere MB's, terwijl we paar uur eerder dat voorstel kregen. Op dat moment kregen andere stamleden ook aanvallen van Shock. Dit plan was dus al gemaakt? (is dit nu een 'stab' en moet ik nu ook gaan wenen op het AF?) Jullie hebben heel de rim opgetrommeld om ons aan te vallen. Na 3 grote waves van jullie staan wij (account tycoon) op -0. -0 is ook te verwachten als het account dom perignon allemaal groene edelbijltjes stuurt haha

In die tijd zijn er op het account shake nieuwe spelers. We hebben een GAP met dat account en vallen jullie vannacht aan (shake stond toen onder vv). Na de eerste aanval kom jij weer meteen zagen waarom we samen aanvallen. Wat denk je nu? Dat jij heel de rim optrommelt voor op ons te gaan en dat wij enkel met het acc TP iets terug gaan doen? Nee, wij gaan ook gebruik maken van onze aanvalskracht.

En jij bent een stamleider? Ga je altijd beginnen zagen en 'ik ga nu naar het AF' als je aanvallen krijgt?
Is het misschien uit jaloezie dat je reageert? Na onze aanvallen vorige week op jou ga je -9, jullie vallen met heel de rim ons aan en wij gaan op -0?
Dus ik denk dat je wel zelf de conclusies kan trekken.

Maar kijk er is iets positiefs toch: De dierentuinen in België gaan terug open op 13 februari dus jullie kunnen weer bezoek krijgen. Hopelijk zijn jullie dan een beetje aangenamer!

Warme sneeuwse groetjes

Jasper
 
Bovenaan