Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
358
Goed jongens, je mag absoluut een vorige wereld aanhalen in je P&P. Ik snap perfect dat je daarmee een punt kan bewijzen en eventueel iemand zwart maken/goedpraten.

Maar laten we het dan daar bij laten en verder gaan. Het heeft geen zin om hier uitgebreid events van andere werelden te bespreken en niet te stoppen met daar over te ruziën, daar zijn de andere wereldfora voor.
 
Reactiescore
416
Goed jongens, je mag absoluut een vorige wereld aanhalen in je P&P. Ik snap perfect dat je daarmee een punt kan bewijzen en eventueel iemand zwart maken/goedpraten.

Maar laten we het dan daar bij laten en verder gaan. Het heeft geen zin om hier uitgebreid events van andere werelden te bespreken en niet te stoppen met daar over te ruziën, daar zijn de andere wereldfora voor.

kijk maar uit voor je bril anders heb je een nieuwe fiets
 
Reactiescore
415
Ik ben wel benieuwd wat er met het account shakedown gaat gebeuren deze wereld. Na de afgelopen dagen de acties en speelwijze van het account te aanschouwen zou het me echt verbazen mochten er nog mensen zo gek in hun hoofd zijn om samen te gaan werken met shakedown. Van het geen os sturen, omdat hij verder dan twee uur lopen ligt, tot het opzeggen van de nap om een dag later een massa uit te voeren.

Dat geen os sturen kan ik mijzelf nog steeds over verbazen. Van dusk till dawn heb ik begrepen dat die nacht activiteit was op shakedown om deff te versturen. Daarnaast waren wij al in een strijd om 16 uur eergisteren waar het om 8 uur sochtends de volgende dag echt losging. Hier zijn dus 16 uur gepasseerd om het account dusk till dawn van deff te voorzien, maar is dit niet gebeurd? Moet ik dan dusk till dawn geloven met de uitspraak: "Shakedown kan echt mn ... kussen, die speelt enkel voor zijn eigen agenda." Of is er nog een andere uitleg? Iets dat ik als buitenstaander van de stam compleet mis? Het lijkt mij dat er wel os is gevraagd aangezien tycoon meer dan 200k als ondersteuner heeft.

Allemaal interessante vraagstukken, misschien kan @Shakedown8 of de leiding van Run! mij van een antwoord voorzien?
 
Reactiescore
1.237
Ik ben wel benieuwd wat er met het account shakedown gaat gebeuren deze wereld. Na de afgelopen dagen de acties en speelwijze van het account te aanschouwen zou het me echt verbazen mochten er nog mensen zo gek in hun hoofd zijn om samen te gaan werken met shakedown. Van het geen os sturen, omdat hij verder dan twee uur lopen ligt, tot het opzeggen van de nap om een dag later een massa uit te voeren.

Dat geen os sturen kan ik mijzelf nog steeds over verbazen. Van dusk till dawn heb ik begrepen dat die nacht activiteit was op shakedown om deff te versturen. Daarnaast waren wij al in een strijd om 16 uur eergisteren waar het om 8 uur sochtends de volgende dag echt losging. Hier zijn dus 16 uur gepasseerd om het account dusk till dawn van deff te voorzien, maar is dit niet gebeurd? Moet ik dan dusk till dawn geloven met de uitspraak: "Shakedown kan echt mn ... kussen, die speelt enkel voor zijn eigen agenda." Of is er nog een andere uitleg? Iets dat ik als buitenstaander van de stam compleet mis? Het lijkt mij dat er wel os is gevraagd aangezien tycoon meer dan 200k als ondersteuner heeft.

Allemaal interessante vraagstukken, misschien kan @Shakedown8 of de leiding van Run! mij van een antwoord voorzien?
Leiding van Run! in heel deze discussie.dd0.jpg
 
Reactiescore
72
Ik ben wel benieuwd wat er met het account shakedown gaat gebeuren deze wereld. Na de afgelopen dagen de acties en speelwijze van het account te aanschouwen zou het me echt verbazen mochten er nog mensen zo gek in hun hoofd zijn om samen te gaan werken met shakedown. Van het geen os sturen, omdat hij verder dan twee uur lopen ligt, tot het opzeggen van de nap om een dag later een massa uit te voeren.

Dat geen os sturen kan ik mijzelf nog steeds over verbazen. Van dusk till dawn heb ik begrepen dat die nacht activiteit was op shakedown om deff te versturen. Daarnaast waren wij al in een strijd om 16 uur eergisteren waar het om 8 uur sochtends de volgende dag echt losging. Hier zijn dus 16 uur gepasseerd om het account dusk till dawn van deff te voorzien, maar is dit niet gebeurd? Moet ik dan dusk till dawn geloven met de uitspraak: "Shakedown kan echt mn ... kussen, die speelt enkel voor zijn eigen agenda." Of is er nog een andere uitleg? Iets dat ik als buitenstaander van de stam compleet mis? Het lijkt mij dat er wel os is gevraagd aangezien tycoon meer dan 200k als ondersteuner heeft.

Allemaal interessante vraagstukken, misschien kan @Shakedown8 of de leiding van Run! mij van een antwoord voorzien?

Als eerste wil ik zeggen dat ik het AF niet echt volg. Vind dit meestal maar zwartmakerij. Dus ik ga mij ook niet bezig houden met de reacties volledig te lezen. Maar zal wel verduidelijkheden brengen voor de mensen die dat willen. De feiten zijn bij ons gekend wat op deze wereld is gebeurd is omtrent dit verhaal. Wat er buiten deze wereld is gebeurd weet ik niet volledig en hoor verschillende dingen dus kan ik daar niet op af gaan.

Het verhaal met Meurinho is volledig omgedraaid in mijn ogen. Vind het zeer triest dat we hierdoor een slechte naam hebben gekregen en we een belangrijke BG niet hebben kunnen afsluiten. Om dit verhaal kort uit te leggen:

Mayor was degene die het sluw speelde, hij wou met iedereen samenwerken in zijn beurt tot hij het beste aanbod kreeg en die nam. Dat je het beste aanbod neemt en naar IL ging versta ik volledig.
Maar niet als je op het punt staat om met Meurinho en San-Der een stam op te richten en vervolgens nog geen halve dag erna naar IL te gaan zonder iets te zeggen. Hij had namelijk al vermeld dat hij zogezegd geen contact had met IL.
Terwijl ze idd hiervoor al Pbg waren maar wat voor Mayor dus niks betekende. Dus vind ik dit een stab naar meurinho toe vanuit San-der en Mayor. Want de persoon die hier overbleef was Meurinho. Na wat gesprekken hebben we hem dan gerecruit in toenmalig Semper.

Kort hierna kreeg ik inc van Mayor. Terwijl wij zelf samen ook een goede band hadden en hij ook interesse had om Semper te versterken. Dit is dus kleine stab naar mij toe. Natuurlijk als we dit allemaal letterlijk nemen zoals de meeste hier doen. Voor mij maakte dit niet uit. Dan wist ik meteen waar we stonden. Daarna heb ik dus gevraagd aan Meurinho om Mayor te backtimen. Toen vertelde hij dat hij Pbg was. En zijn tot de conclusie gekomen dat die Pbg gewoon nergens op sloeg. Dit weet mayor ook goed genoeg.
En het lijkt me dat het nog steeds de bedoeling is dat je stamgenoten helpt.
Hun conversatie over de Pbg was ook gewoon te belachelijk. Mayor ontweek zelfs Meurinho zijn vragen over de Pbg. En er waren nul afspraken gemaakt.

Dit het verhaal over Meurinho.


Wat het verhaal over Shakedown betreft. Vind ik persoonlijk, schiet me niet dood als ik hier verkeerd over denk, ook jammer dat er hier zoveel commotie over is. Natuurlijk weet ik zijn verleden idd niet, maar dat even achterwege gelaten.
Ik wist dus al dat San-Der dus ook niet te vertrouwen was. Moet wel zeggen dat we goede gesprekken gehad hebben en een mooie oorlog hebben gehad tegen elkaar.
Maar toch wist ik dat hij niet de zuiverste was. Omdat IL en Semper totaal niet voorruit gingen door hun oorlog en de omliggende spelers wel moesten we wel iets doen.

Toen hebben we idd Death gecontacteerd om een massa te plannen op IL. Na wat gesprekken groeide ons vertrouwen in elkaar en omdat beide stammen nog plaats hadden zijn we meteen beginnen plannen omtrent een fusie. Dit als IL weg was we mooi aan elkaar aansloten.

Dus begon Semper met een plan voor op IL, toen wisten we nog niet van de NAP. Shake kreeg als targets San-Der. Toen hij vertelde dat ze een NAP hadden, hebben we meteen het plan aangepast zodat hij niet op San-Der zou lopen. Naargelang de massa naderde hoorde we dat San-Der verschillende acc aan het aanspreken was voor een massa op shake te plannen. Snap ik volledig Shake was voor hem een grootte bedreiging, maar het lijkt me dan dat Shake niet moest wachten tot hij een massa op hem kreeg. Heeft hierna meteen de nap meteen verbroken. En was duidelijk tegen San-Der waarom de reden was. Er waren hier ook geen regels opgesteld op voorhand hoe de Nap in elkaar zat. Je kan elkaar zo ook een clusterfuck pakken tijdens een NAP, slaat nergens op. Ik zou ook niet zitten wachten hebben tot ik een massa op mij kreeg.


Dit mijn visie over Shakedown gedoe. Nogmaals dit is hoe ik hierover denk, meer kan ik niet zeggen.


Over DTD is er eigenlijk niet veel te bespreken.

Ik heb nood vv genomen in die ochtend omdat niemand reageerde. Moest er natuurlijk om doen dat DTD er een kwartier later was.
Ik had voor het aannemen al wat O.S gestuurd maar niet wetende waar precies enkel gebaseerd op inc.. Dus van mij konden ze toen niks meer verkrijgen terwijl jammer genoeg ik tijd zat had om te helpen :/

Dat iedereen hier de schuld op Shake steekt snap ik totaal niet. Er is hier gewoon veel fout gelopen. Door privé redenen kon .Think Positive die ochtend niet actief zijn. Waar volgens mij de meeste hulp van kon komen. Dus op dat moment besloot DTD er zelf nog iets van te maken, maar heeft hier niet het beste deff skills bovengehaald. AAA heeft ook slim gespeeld ze wisten dat DTD zijn deff richting het noorden uitstond. Daardoor was de reactie tijd voor zuiden te deffen te klein op dat moment.

De discord was toen ook redelijk chaotisch en niet echt duidelijk wat naar waar moest. Om 9 uur is er wel een tw post gemaakt maar was reeds te laat. Het schip was toen al aan het zinken.

Dit zal mijn enigste post zijn over dit onderwerp. Indien iemand nog vragen heeft hierover kan je mij altijd vinden op het acc Tycoon960 daar wil ik gerust nog meer over praten.

Met vriendelijke groeten,
Cayetano | Tycoon960
 
Reactiescore
2.181
Shakedown was vrij om plannen te maken voor na de nap, maar je kan een bepaalde tijd nap niet zomaar opzeggen éénzijdig en dan de dag erna een massa doen. Hoe fucking moeilijk is het om dat te begrijpen.
 
Reactiescore
736
Je kan elkaar zo ook een clusterfuck pakken tijdens een NAP, slaat nergens op. Ik zou ook niet zitten wachten hebben tot ik een massa op mij kreeg.

Sorry dat ik hier even op inhaak, maar tijdens gesprekken voor eventuele samenwerking tussen Semper en Looney legde jij een CF bij Dom? Beetje krom deze uitspraak.
 
Reactiescore
38
Sorry dat ik hier even op inhaak, maar tijdens gesprekken voor eventuele samenwerking tussen Semper en Looney legde jij een CF bij Dom? Beetje krom deze uitspraak.
In daarvoor onder het mom van 'we zijn in gesprek om samen te werken' een speler onze rim in proberen te sturen. :oops: Wat de achterliggende gedachte hierachter is, geen idee. Heel netjes is het in elk geval niet ;)
 
Reactiescore
201
In daarvoor onder het mom van 'we zijn in gesprek om samen te werken' een speler onze rim in proberen te sturen. :oops: Wat de achterliggende gedachte hierachter is, geen idee. Heel netjes is het in elk geval niet ;)
Heb jij dat ook gehoord van die solli van SD8 omdat die niet mee wilde met de fusie?

Nu wel lekker aan het huizen bij Run! Anders :)
 
Bovenaan