Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
290
Underground Tacticz. => #ikdoenietmeermee
Enige winnaar in deze nutteloze discussies over andere werelden is shakedown tbh...
 
Reactiescore
106
Ja inderdaad. Laten we het on topic houden mensen.

Ik denk ook niet dat je eenzijdig een NAP kunt stopzetten (tenzij er een afkoelperiode is).
 
Reactiescore
3.457
Verder ben ik echt tegen een nap schending in welke vorm dan ook.
He mijn moment of fame he, ik heb 1 dag na verbreken NAP aangevallen. Laat Jens er ffkes buiten. Tis nog op w74 ook.
Mijn conclusie omtrent me eigen actie, netjes NEE.
Spijt van NEE
Stab NEE
Mag ik vragen wat jij onder een napschending verstaat?
 
Reactiescore
736
Kijk hiervoor kom ik nou naar het AF, dit is genieten, keep die w78 ongein maar coming.

Btw voor al die W74 strijders hier, flikker eens op man. W74 was een lachwekkende wereld, instellingen, einde, alles erop eraan lachwekkend.

@Gloeilampje Mike je bent vgm een prima kerel, maar flikker eens op met die 'geflopte' F!x massa. Ik kan het gewoon niet meer aanzien het telkens voorbij te zien komen. Het stelde echt weinig voor, het was gewoon een grote troepen dump.

Verder wil ik nog even beamen dat dit het W78 forum is gerelateerd aan SD8, hou het daar ook even bij, volgens mij valt er nog genoeg te melden.

Grtsss
 
Reactiescore
1.962
Kijk hiervoor kom ik nou naar het AF, dit is genieten, keep die w78 ongein maar coming.

Btw voor al die W74 strijders hier, flikker eens op man. W74 was een lachwekkende wereld, instellingen, einde, alles erop eraan lachwekkend.

@Gloeilampje Mike je bent vgm een prima kerel, maar flikker eens op met die 'geflopte' F!x massa. Ik kan het gewoon niet meer aanzien het telkens voorbij te zien komen. Het stelde echt weinig voor, het was gewoon een grote troepen dump.

Verder wil ik nog even beamen dat dit het W78 forum is gerelateerd aan SD8, hou het daar ook even bij, volgens mij valt er nog genoeg te melden.

Grtsss

Je doet zelf net zo goed mee met die W74 onzin :redface:
 
Reactiescore
215
Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der.

Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
1.140
Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der.

Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.

Shakedown8 18.01.21 17:28

He sander,

Ben meestal vrij druk en probeer dan toch vlot een antwoord te geven enkel dat komt dan misschien verkeerd over.

Ik weet echt nog niet hoe en wat de toekomst brengt tussen ons.

Enkel kan ik zeggen dat we beide in verschillende stammen zitten en samen een NAP overeengekomen zijn voor 14 dagen. Dit heeft voor beide partijen uiteraard voor en Nadelen.

Als de NAP vervallen is en er geen nieuwe wordt afgesproken is het natuurlijk vrij om elkaar aan te vallen.

Op het moment ben ik content met de huidige afspraken.


Lijkt me toch vrij duidelijk?
En beetje onzin om te denken dat een Nap eenzijdig beindigd kan worden dat betekent namelijk gewoon dat er geen nap is.
 
Reactiescore
3.457
Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der.

Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.
Al zijn dorpen terug lijkt mij een mooie en terechte compensatie!
 
Reactiescore
742
Kan niet zonder het account te verwijderen en dat account wil ik blijven behouden gezien de pp.

stik in je pp en verwijder je account is man, doe iedereen een plezier...

Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der.

Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.

stop met afspraken maken waarbij je enigszins kennis nodig hebt ty
 
Reactiescore
84
Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der.

Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.
Zonder precieze einddatum? Ik denk dat tot 14 tellen nou niet zo moeilijk is he. Ik weet dat dat niet meer op de handjes gaat maar komop, desnoods gebruik je een rekentoestel. Met zulke slappe excuses betekent een verontschuldiging niets, gewoon een nasty stab. Zorg maar voor een fatsoenlijke compensatie.
 
Bovenaan