Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
372
Is het mogelijk gewoon ff alleen de stukjes hard bewijs te posten zonder het hele verhaal? Ik was alineas verder en had nog geen enkel stuk bewijs gezien behalve hij zegt vs ik zeg. Graag ben ik op de hoogte van wie stabt en op welke accounts maar dit is me echt teveel van het goede.
Is dit mogelijk?
Gewoon een tijdlijn die laat zien wanneer hij een afspraak verbrak, met mededelingen of berichten die concreet laten zien op welke tijd wat aan de hand was en waarom dit dan als stab bestempelt wordt.
 
Reactiescore
1.226
tenor.gif
 
Reactiescore
270
Wat heeft shakedown op 72 gedaan dan? Kan me niet herinneren dat ze daar gestabt hebben, volgens mij deden zij ook niet mee met de unirush.
 
Reactiescore
2.433
Shakedown8 en Simon, degene die -ondanks wereldafspraken- unirushten op W72 omdat hun partij aan het verliezen was, stabt nu ook weer. Schrijnend dit. Hopelijk is het AF-niveau wél een tikkeltje hoger dan op W72, al lijkt me dat geen al te grote opdracht?

1611424834475.png
1611425010613.png
 
Reactiescore
1.228
Stabben lijkt mij liegen voor eigen gewin, ik heb niet gelogen tegen sander.
Dat sander boos op mij is of teleurgesteld kan ik begrijpen.

Dat spelers nu gelijk mij willen bestempelen als stabber of iets dergelijk, tsja.....
Moet je niet voor bestempeld worden, ben je al. En nu weer in je mand.
 
Reactiescore
1.228
Wat heeft shakedown op 72 gedaan dan? Kan me niet herinneren dat ze daar gestabt hebben, volgens mij deden zij ook niet mee met de unirush.
Komop, het was zijn account dat de stab uitvoerde ism Simon. Ook wou hij de uni niet afzetten of het account zen ww veranderen tot het moment dat hij niet meer kon winnen.
 
Reactiescore
1.228

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ohhhhhhh was dat shakedown8 met die debiele comments richting J. op het AF

ja das wel een gekkie ;d
 
Bovenaan