[Profiel] ShadowVoice | 100PP

Reactiescore
831
Ooit waren alle plaatjes van Zuur ook instant epileptie injecties.

Helemaal gelijk heb je hier Valentijn. De meesten hier starten vanuit 0. Ik heb echter meer een probleem met dat hij een hoge toon had tegen Jonas terwijl hij gewoon gelijk heeft en zijn plaatje dan afkraakten omdat het LQ is dankzij een PS bug.
Ik kan me nooit herinneren dat ik in mijn beginnende jaren een ego had tegenover jij, donkergat of infinite. (de toenmalige actieve/ervaren designers). Ik vroeg zelfs juist vaak voor tips en heb veel van jullie gebestudeerd. Misschien juist de reden dat ik veel beter ben geworden over de jaren, misschien kan ImHighSorry van zijn paard stappen en het kritiek gewoon accepteren en er wat mee doen?

Verder kan ik me ook herinneren dat Donkergat weleens mijn plaatjes negatief bekritiseerden, hoezo zou het nu ineens niet meer mogen?
 

DeletedUser80165

Guest
Maar er is een verschil tussen negatief bekritiseren, en gewoon roepen dat iemands plaatjes echt trash zijn. Zeg dan wat er beter kan en hoe
 
Reactiescore
464
Iemand die dit reageert op feedback wilt niet leren imo.

Omdat hij het compleet bij het verkeerde eind had. Dat moet ik maar accepteren dan toch? Je wilt niks anders horen dan jouw eigen mening wat blijkbaar altijd juist is met je botte kop.

Je ziet jezelf als o zo ervaren, maar veel meer als topaz/blur/ripple/adjustments zit er niet in jouw werk. Je hebt echt oogkleppen op man, mensen lager neerzetten als jezelf om je maar wat beter te voelen. Triest persoontje.
 
Reactiescore
464
Helemaal gelijk heb je hier Valentijn. De meesten hier starten vanuit 0. Ik heb echter meer een probleem met dat hij een hoge toon had tegen Jonas terwijl hij gewoon gelijk heeft en zijn plaatje dan afkraakten omdat het LQ is dankzij een PS bug.
Ik kan me nooit herinneren dat ik in mijn beginnende jaren een ego had tegenover jij, donkergat of infinite. (de toenmalige actieve/ervaren designers). Ik vroeg zelfs juist vaak voor tips en heb veel van jullie gebestudeerd. Misschien juist de reden dat ik veel beter ben geworden over de jaren, misschien kan ImHighSorry van zijn paard stappen en het kritiek gewoon accepteren en er wat mee doen?

Verder kan ik me ook herinneren dat Donkergat weleens mijn plaatjes negatief bekritiseerden, hoezo zou het nu ineens niet meer mogen?

Ik begrijp hoe de vork in de steel zit, ik moet tips aan jou vragen en kritiek omarmen. Ook al weet ik zelf waar ik mee bezig ben ;) Ik zal me dus voor moeten doen als een beginnend designer die er geen verstand van heeft, zo niet krijg ik een hoop commentaar en zijn mijn plaatjes trash en dergelijke. Ik snap 'm man, dankjewel voor deze logische ingeving :)

Edit: Ik wacht op de comment van je hoeft je als niks voor te doen want je bent al trash, kom maar door.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77658

Guest
Triple post = permaban.

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt :(
 

DeletedUser80603

Guest
hoe gaat iemand nog gemotiveerd geraken om plaatjes te maken als de enige 3 plaatjesmakers zitten ruziën onder elkaar over wie beter is of wie er meer moeite in steekt. Grote afknapper deze discussie lol. Stop er maar gewoon mee, wie haalt hier voordeel uit?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Zuur Er is ook een manier van opbouwende kritiek ipv negatieve kritiek zoals je t zelf noemt. Je noemt t voorbeeld van Donkergat en ik spreek Maarten nogsteeds regelmatig, Kan me niet voorstellen dta die point blank roept ''haha je plaatjes stelt niks voor''.

@ImHighSorry Je plaatjes zijn qua bewerken weinig aan maar daar is niks mis mee... Dat doe ik ook vaak :p. T is wat de aanvrager wil. Ik vind wel dat een tekst t plaatjes 10x mooier maakt vaak, Kijk eens naar het GFX Tribal School topic hier op t forum, daarin staat ook een stuk over teksten vgm.

Over datzelfde topic, Toen dat werd gemaakt werden nieuwe deisgners omarmt en geholpen. Zonder ze eerst te vertellen dat ze een ramp zouden zijn en daardoor een ruzie uit te lokken. Laten we gewoon op die voet verder gaan en dan word dit stukje AF wellicht ooit weer zo actief als t ooit was :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Duid aan waar verschil zit aub.
“Haha no offence maar die plaatjes zijn echt gewoon een een blur lighten layer en tekstdrop”

Niet alleen is t wel offense want hij verwijt iets zonder te weten wat er echt aan gedaan is, niet geformuleerd als een mening oid. Maar ook word er geen opbouwende kritiek gegeven.. Dat is het verschil waardoor @ImHighSorry word getriggered.

Tuurlijk kan je hem blamen beter te reageren maar ik zie beide kanten wel een kern van waarheid :p
 
Reactiescore
464
Je mag mijn plaatjes niet mooi vinden, be my guest. Ieder z'n eigen smaak en style, maar je trekt toch echt wel aan het verkeerde eind als je mij gaat vertellen dat er geen werk in zit. (Komt een tekstdrop op neer) En gefeliciteerd als je het in 5 layers kan, ik ben trots op je :) Schouderklopje is in aantocht. Ik denk dat je vergeet dat ik het met PLEZIER doe voor de aanvrager, ik doe het niet eens voor de PP. Couldn't care less. Dus wat ik mij afvraag is waar de nood vandaan komt om mij af te branden dan? Ben je daadwerkelijk zo triest ja? Laat elkaar in z'n waarde ;) Hiermee heb ik nu ook alles gezegd, hoop dat toekomstige kritiek op een normale manier kan. Dan vind ik alles prima en zal je zien dat ik ook niet de moeilijkste ben
 
Bovenaan