[Profiel] ShadowVoice | 100PP

Reactiescore
464
Maar lieve Zuur, ik slaap sowieso goed vannacht door de bevestiging dat je jaloers bent :) Lijkt me de enige toepasselijke verklaring voor jouw vijandigheid. Geldt ook voor jou Balbino xx
 

DeletedUser77812

Guest
Ik zou het niet jaloezie noemen. Het is een prehistorisch gewoonte voor de mens om zijn territorium te bewaken. Nou is Zuur gewoon
een macho man die boven aan wilt staan :). En volgens mij kunnen best wel wat mensen het erover eens zijn dat hij best wel een van de
betere vormgevers is op het af.
 

DeletedUser80165

Guest
Ik zou het niet jaloezie noemen. Het is een prehistorisch gewoonte voor de mens om zijn territorium te bewaken. Nou is Zuur gewoon
een macho man die boven aan wilt staan :). En volgens mij kunnen best wel wat mensen het erover eens zijn dat hij best wel een van de
betere vormgevers is op het af.

Dat is ImHighSorry dan op het grafisch forum zeker ook. Is een van de weinige die mooie plaatjes post. Zuur is zeker niet de enige imo. Ik snap de vijandigheid naar elkaar dan ook niet. Kijk hoe weinig reacties op de aanvragen voor plaatjes er überhaupt zijn. Waarom zijn die paar goede designers die er zijn dan vijandig tegen elkaar o_O Het is niet zo dat er nog zoveel concurrentie is...
 
Reactiescore
831
e33909b98faf92f55de361e54a02d71a.png

Moet je geen professor voor zijn om te zien dat dit prutswerk is.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ooit waren alle plaatjes van Zuur ook instant epileptie injecties. @ImHighSorry als je wil kan ik je eens laten zien hoe je wat betere teksten kan maken, vind verder je plaatjes gwn prima.
 

DeletedUser80165

Guest
Wat weet jij van mooie plaatjes uiteindelijk. Als je een plaatje met een basic zwarte tekst mooier vind als bepaalde teksten die ik maak dan weet je er ook gewoon niets van.
Dat heet een mening hebben. Blijkbaar als iemand jouw plaatje niet het mooiste vindt heeft diegene er geen verstand van.
Hou eens op met je ego zo hoog houden joh. Kan zijn dat het prutswerk is. Mijn punt is dat je dat op een normale manier kunt aangeven door tips te geven i.p.v. het simpelweg af te kraken. Degene die het plaatje heeft besteld hoeft 'm toch gewoon lekker niet te kopen als het prutswerk is? Niet nodig dat jij of Balbino dat roepen. Je gedraagt je echt alsof je de koning hiero bent, thuis zeker niks te vertellen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Tbh ImHighSorry, je plaatjes sucken. En als je jezelf laat triggeren op het grote wijde internet, zorg dan dat je stevig in je schoenen staat als je zo een nutteloze discussie aangaat.
 
Reactiescore
464
Tbh ImHighSorry, je plaatjes sucken. En als je jezelf laat triggeren op het grote wijde internet, zorg dan dat je stevig in je schoenen staat als je zo een nutteloze discussie aangaat.

Ja en jij snapt er zo veel van toch, bedankt voor je mening. Doen we niks mee. Zuur, enige wat ik nog ga zeggen is ga nou eens taggen dan :) Destijds was dat de enige manier om je skill niveau te laten zien.. Maar nee jij verstopt je liever achter profielplaatjes en roepen dat iemand suckt. Je komt er lekker makkelijk vanaf zo toch. Met je topaz/blur/ripple/adjustments kom je dan niet zo gek ver ;)

Wat weet jij van mooie plaatjes uiteindelijk. Als je een plaatje met een basic zwarte tekst mooier vind als bepaalde teksten die ik maak dan weet je er ook gewoon niets van.

Hoor 'm gaan dan, je klinkt als een verwend meisje man. Als je mooie plaatjes gaat vergelijken op basis van tekst ben je sowieso dus al een kneus.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan