[Profiel] ShadowVoice | 100PP

DeletedUser80655

Guest
1. De tekst:
ShadowVoice
2. Kleurencombinatie(s):
Vrije keuze
3. Thema:
Actie, gevecht,sniper .. :)
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Vrije keuze
5. Deadline:
Liefst zo snel mogelijk
6. Prijs/gift:
100Pp
 

DeletedUser77658

Guest
oh6fex.png
 
Reactiescore
464
Bekijk bijlage 14215

Feedback is welkom, as always :)

Zeker niet verkeerd ;) Probeer alleen de focus wat meer op je render te leggen ipv de tekst in dit geval. Dit kan je doen door de render bijvoorbeeld iets groter te maken en wat meer richting het midden te plaatsen, de tekst kan je dan ook in de buurt van de focus plaatsen zodat het een mooi geheel wordt. Zoek even naar rule of third :) Qua de tekst zou ik persoonlijk ook wat minder effecten en dergelijke erin pleuren.. Less is more in dit geval. Keep it up!
 

DeletedUser80603

Guest
Zeker niet verkeerd ;) Probeer alleen de focus wat meer op je render te leggen ipv de tekst in dit geval. Dit kan je doen door de render bijvoorbeeld iets groter te maken en wat meer richting het midden te plaatsen, de tekst kan je dan ook in de buurt van de focus plaatsen zodat het een mooi geheel wordt. Zoek even naar rule of third :) Qua de tekst zou ik persoonlijk ook wat minder effecten en dergelijke erin pleuren.. Less is more in dit geval. Keep it up!

De render zat in de stock al vrij naar links, ik denk dat ik de achtergrond niet zou kunnen herstellen wanneer ik de render meer zou centreren. Het deel van de tekst dichter bij de render te plaatsen onthou ik! Heb er eigenlijk niet veel mee gedaan op zich, gewoon een gecentreerd verloop, het font zelf is wat het zo'n beetje bombastisch maakt. Het zijn twee lagen tekst onder elkaar om het dat 3D-effect te geven. Het probleem is dat ik geen, of nauwelijks, goede fonts heb die ik mooi vind, en die andere designers gebruiken en gebruikten. Bedankt voor de feedback, apprecieer het!

Rule of third is een interessante read, ga er proberen rekening mee te houden! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80655

Guest
Momenteel heeft LikeA onze favoriet we wachten tot morgenavond en nemen dan onze beslissing!

Dankje ferox maar is niet helemaal ons dind helaas
 

DeletedUser73358

Guest
Ter info actieve w64 stam #2e gebruikt die stock, niet dat het een copyright ofzo is maar dat je ervan op de hoogte bent.

119491_large
 

DeletedUser77658

Guest
Haha no offence maar die plaatjes zijn echt gewoon een een blur lighten layer en tekstdrop.
 
Reactiescore
1.476
Wat is 't probleem dan?
Op zich niks, maar misschien dat sommige mensen graag een origineel plaatje willen. ik herkende zelf ook al het plaatje van w64. Maar als de koper er geen probleem mee heeft is er niks aan de hand natuurlijk. Ik snap ook wel dat jij niet gaat controleren of de stock ergens op tw gebruikt word als plaatje.
 
Reactiescore
464
Op zich niks, maar misschien dat sommige mensen graag een origineel plaatje willen. ik herkende zelf ook al het plaatje van w64. Maar als de koper er geen probleem mee heeft is er niks aan de hand natuurlijk. Ik snap ook wel dat jij niet gaat controleren of de stock ergens op tw gebruikt word als plaatje.

Deze stock is al redelijk vaak gebruikt, die stam is verreweg van de eerste.
 
Bovenaan