Serverspeed

Sneller of niet?

  • Ja, doen we

    Stemmen: 30 78,9%
  • Nee, dat vind ik niet ok

    Stemmen: 6 15,8%
  • Maakt mij niet uit

    Stemmen: 2 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik denk alleen wel dat de bouwslang dan voor iedereen mogelijk gemaakt zou moeten worden. Net als bij de duitse SDS server (140-400 speed) zou ik anders mijn grondstoffen niet opkrijgen
 

DeletedUser60

Guest
Neen. Het gaat zo al meer dan snel genoeg.

Bovendien, hoe sneller het spel, hoe meer je benadeeld wordt als je geen premium account hebt -aangezien je geen gebouwen in de productielijn kan zetten.
 

DeletedUser

Guest
als daardoor de wereld om de week ofzo gereset word vind ik dat geen goed idee...
anders goed
ik vind dat je de wereld moet laten doorlopen totdat het spel beslist is en niet als het nog maar net echt goed op gang gekomen is
 

DeletedUser

Guest
Jullie vergeten blijkbaar dat dit de BETA is. Deze wereld draait enkel en alleen maar om te testen, hij zal binnenkort hoe dan ook ge-herstart worden, zodat het spel dán pas echt kan beginnen.
 

DeletedUser

Guest
En zal dan waarschijnlijk ook langzamer gaan, en met slaapstand.
 

DeletedUser

Guest
wnnr denken ze eigenlijk de offi-wereld te lanceren ze hebben toch al genoeg kunnen testen :p
of ben ik nu zo dom :p
 

DeletedUser60

Guest
Als het toelaat een aantal zaken te testen die op de huidige snelheid niet kunnen, dan is dat natuurlijk voor mij geen probleem. Ik zal dan wel even wachten en volgende week opnieuw aansluiten als de snelheid weer verlaagd is.

En omdat ik het ergens wil zeggen zeg ik het hier: tof dat er een Nederlandse versie komt (of beter gezegd een Nederlandstalige, voor de Vlamingen onder ons). Hartelijk bedankt aan de ontwikkelaars.
 

DeletedUser67

Guest
vet

Cker doen ook al is dit een ebta geeft toch wat lol in de beta periode
 

DeletedUser70

Guest
bij de help staat dat als je je houthakker enz op nv 1 hebt dat ie dan al 300 p/u produceert maar dat doet ie niet en hij doet per nv maar 1 grondstof p/u meer dat vind ik een beetje gek en hij zegt genoeg grondstoffen om 08:38
en 4 uur later zit mn pakhuis vol en ik had maar 10 grondstoffen van elk toen dat is toch gek er klopt iets niet dus


Yde
 

DeletedUser

Guest
tja ik dacht dat ie ook zou ressetten. heb zelfs mijn stam leden aangevallen omdat we toch zouden resetten was miss toch niet zo slim :-/
 

DeletedUser

Guest
normaal zou er gereset moeten zijn had er eigenlijk wel op gehoopt :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan