Serieus Wereld Discussie Topic

DeletedUser

Guest
Zeg maar een paar redenen :)
Maar zoals ik al zei, ik zal niet zeggen wat de redenen zijn aangezien ik het niet heb bedacht.
Kan je wel vertellen dat het niet is on te punktenhoeren :p
 

DeletedUser

Guest
Punktenhoeren, ook mooie term xD
Maar met 't hedendaagsloopgedrag is 't beter om je dorpjes iets verder uit te bouwen, om maar iets te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Deze dorpenopbouw is (voor zover ik weet) vanaf het begin van de wereld toegepast, dus het is misschien een goede reden om te doen maar niet waarom wij het hebben.
En die term heb ik van W1, ik denk dat Amokro hem introduceerde maar dat weet ik niet zeker, weet wel dat hij hem heel vaak gebruikte :p
 

DeletedUser

Guest
wie is er boos om het feit dat iemand zijn dorpen helemaal uitbouwt?
Als stamgenoten van mij dat doen, dan ben ik daar wel boos om ja...
maar hier merk ik enkel enige frustratie om het feit dat jullie weeral de waarheid niet willen inzien. De waarheid dat het enorm noob is om je dorpen helemaal uit te bouwen.
 

DeletedUser43670

Guest
Het is noob en dat is algemeen bekend maar dat wil niet zeggen dat die speler persée noob is ;).
 

DeletedUser25199

Guest
Laat ze hun dorpen maar uitbouwen tot aan de maximun.... bedenkt maar eens hoeveel troepen ze hierdoor minder kunnen bouwen bij de vijand :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
*gaap* Weer een persoonlijke aanval van Johnnyuit, 'tis ooka ltijd hetzelfde met jou rofl

Wazda.. Oke dan, best :)
 

DeletedUser

Guest
wil ik een speler aanvallen

krijg je dit weer:

De speler is geblokkeerd en kan daarom niet worden aangevallen of worden ondersteund


zo te zien nog meer barbaren maar vals spel is vals spel ....
 

DeletedUser

Guest
wil ik een speler aanvallen

krijg je dit weer:

De speler is geblokkeerd en kan daarom niet worden aangevallen of worden ondersteund


zo te zien nog meer barbaren maar vals spel is vals spel ....

die jongen is op vakantie, en omdat hij goede relaties heeft met de mods kon hij dat ff regelen, zodat hij niet aagevallen kon worden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
he smit :) die mods zijn inderdaad aardige gasten , je geeft ze gewoon wat opdrachten als je op vakantie gaat.

jullie gaan zeker vaak op vakantie daar bij .kiwi
 

DeletedUser7104

Guest
he smit :) die mods zijn inderdaad aardige gasten , je geeft ze gewoon wat opdrachten als je op vakantie gaat.

jullie gaan zeker vaak op vakantie daar bij .kiwi

Staat zijn naam groot in beeld kan je het geeneens over typen, tijd voor een vakantie zou ik zeggen.
 
Bovenaan