[Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

Reactiescore
5
1. De tekst: Secretive Satisfaction
2. Kleurencombinatie(s): Vrij te kiezen door designer.
3. Thema: Iets wat bij de naam past, leef je uit. Kan me voorstellen dat een vrouwenplaatje hier wel bij zou kunnen passen, in dat geval liefst een stock met iets van een 'gesloten ogen/dromende/lip-bijtende'-compositie. Maar jullie hebben vast geweldige ideeën dus ik laat jullie daar graag vrij in.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: 200 PP
7. Favoriet tot nu toe: -

DISCLAIMER:
Ik ben als persoon best kieskeurig, dus als je tijd je lief is maar je toch zin hebt om wat te maken, is het misschien beter om eerst contact met mij te zoeken omtrent de stock en dergelijke. Ik zou niemand z'n tijd onnodig willen verspillen namelijk.

Ik zie jullie werk graag tegemoet!
 
Reactiescore
5
Die is in ieder geval al heel vet!

Als je het goed vindt wacht ik nog even af of iemand anders nog wat wil proberen.
 

DeletedUser75791

Guest
3p1o20n.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5
Tof plaatje!
Helaas is het niet helemaal wat ik zoek bij de naam.
Bedankt voor je moeite wel, mocht je nog inspiratie hebben, hoor ik daar graag nog van. ^^
 

DeletedUser75791

Guest
Heb een hekel aan vrouwenstocks dus dan wordt het niks meer denk ik.:(
 
Reactiescore
831
Verstandige keuze @Secretive Satisfaction , pp mag naar Zuur

Mijn plaatje was dan ook mijlen beter dan die van @Cryptic en @7 Days To Design. en deze prachtige overwinnen bewijst weer dat ik zelfs na een afwezigheid nog steeds de beste plaatjes maker ben. Zegt veel over mijn talenten. Ik ben de messi van het grafisch forum en bij deze is mijn ego weer een pak geboost. Ik raad jullie sterk aan om topics waar ik een inzending plaats te vermijden, want deze zal je toch niet winnen.

Met vriendelijke groeten,
Jullie grootste held en inspiratie,

Lewis

PS: Patrick stop nou eens met die sprayed strokes op alles te gebruiken xxx
 
Bovenaan