Sea VS ImPala

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik bang zijn? Ik leg feiten neer, meer niet.

En dit alles noem jij 'meer niet'? Haha.

En ja je bent bang, je hebt zojuist een oorlog ontlopen.. hoezo zwak?

Speler Actie Datum/Tijd Punten
Ipodtje. Verlaten 16th May 2011 - 01:13 259,665

Dus mijn mening dat jij een noob bent is volkomen terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En dit alles noem jij 'meer niet'? Haha.

En ja je bent bang, je hebt zojuist een oorlog ontlopen.. hoezo zwak?



Dus mijn mening dat jij een noob bent is volkomen terecht.

Je weet er niks van af, dus houd je mondje en ga in je hoek zitten huilen. :)

Ik ben uit de stam gegaan omdat de stamleider alleen een ego van zichzelf heeft. Hij krijgt een aantal aanvallen binnen, gelijk moeten we vijand van hen zijn. Vele anderen, waaronder ik, liggen ook onder vuur maar er word niks gedaan. Dus ik ga in mn eentje tegen een stam vechten. Bang? Sure.
 

DeletedUser

Guest
Je weet er niks van af, dus houd je mondje en ga in je hoek zitten huilen. :)

Ik ben uit de stam gegaan omdat de stamleider alleen een ego van zichzelf heeft. Hij krijgt een aantal aanvallen binnen, gelijk moeten we vijand van hen zijn. Vele anderen, waaronder ik, liggen ook onder vuur maar er word niks gedaan. Dus ik ga in mn eentje tegen een stam vechten. Bang? Sure.

Haha, waarom zou ik in een hoekje gaan huilen? Omdat jou stam uit elkaar valt en jij bang bent? Whaha yea right.

Man je steld echt niks voor, 1 iemand in de stam lig jou dwars en je verlaat gelijk je stam, wel een goed excuus om een oorlog te ontlopen.
 

DeletedUser

Guest
Lol.

Haha, waarom zou ik in een hoekje gaan huilen? Omdat jou stam uit elkaar valt en jij bang bent? Whaha yea right.

Man je steld echt niks voor, 1 iemand in de stam lig jou dwars en je verlaat gelijk je stam, wel een goed excuus om een oorlog te ontlopen.
Ik weet niet, maar ImPala ligt aan de andere kant van t cluster van Sea, ik lig tegen geen enkele buur van mij aan, dichtst bij is 20 uur lopen. :rolleyes:
Jochie, je weet geeneens de helft. Waar bemoei jij je mee?
 

DeletedUser

Guest
Lol.


Ik weet niet, maar ImPala ligt aan de andere kant van t cluster van Sea, ik lig tegen geen enkele buur van mij aan, dichtst bij is 20 uur lopen. :rolleyes:
Jochie, je weet geeneens de helft. Waar bemoei jij je mee?

Misschien omdat je dan je stam moest ondersteunen, ow wacht.. dat kost je troepen he?;)

Toch jammer dat je voor de rim gekozen hebt, had je graag meer in onze buurt gezien.

En jochie? Raar dat je dat zegt als je mijn leeftijd niet weet.
 

DeletedUser

Guest
Misschien omdat je dan je stam moest ondersteunen, ow wacht.. dat kost je troepen he?;)

Toch jammer dat je voor de rim gekozen hebt, had je graag meer in onze buurt gezien.

En jochie? Raar dat je dat zegt als je mijn leeftijd niet weet.

Wij ontlopen helemaal niks man
wij zouden trouwens met alle plezier onze stam ondersteunen
in jou buurt hadden we je zeker gepwnt dus BEK TOE :D
zelfs een pé kan een jochie genoemt worden :rolleyes:
 

DeletedUser44825

Guest
Lol.


Ik weet niet, maar ImPala ligt aan de andere kant van t cluster van Sea, ik lig tegen geen enkele buur van mij aan, dichtst bij is 20 uur lopen. :rolleyes:
Jochie, je weet geeneens de helft. Waar bemoei jij je mee?

je gaat uit de stam op het moment dat er een oorlog begint, had je dan niet eerder kunnen vertrekken? dit is een zeer lage manier van respect tonen ;) Als je een man was (of vrouw:p) dan bleef je in je stam en zou je ze steunen, jij hebt toch niets te verliezen? je kunt toch heus wel clears en def missen neem ik aan? Nja schijnbaar dacht jij van 'Ow nee, een oorlog.. snel wegwezen hier:eek:'

Wees een echte heer of dame en toon je respect ;) en ga niet op andere lopen zeiken, kijk eerst naar jezelf voor je naar anderen wijst.
 

DeletedUser

Guest
Wij ontlopen helemaal niks man
wij zouden trouwens met alle plezier onze stam ondersteunen
in jou buurt hadden we je zeker gepwnt dus BEK TOE :D
zelfs een pé kan een jochie genoemt worden :rolleyes:

Zwijg, wel irritant dat jullie team veel praatjes hebben maar ondertussen niks waard zijn

Misschien moet je maar Auch joinen voor ze je edelen;)
 

DeletedUser

Guest
je gaat uit de stam op het moment dat er een oorlog begint, had je dan niet eerder kunnen vertrekken? dit is een zeer lage manier van respect tonen ;) Als je een man was (of vrouw:p) dan bleef je in je stam en zou je ze steunen, jij hebt toch niets te verliezen? je kunt toch heus wel clears en def missen neem ik aan? Nja schijnbaar dacht jij van 'Ow nee, een oorlog.. snel wegwezen hier:eek:'

Wees een echte heer of dame en toon je respect ;) en ga niet op andere lopen zeiken, kijk eerst naar jezelf voor je naar anderen wijst.

Als je het goed leest verlaat die de stam omdat zijn (voormalig) leider de andere stam de oorlog verklaarde omdat hij werd aangevallen, Daarvoor werden andere spelers al aangevallen en daar werd niets mee gedaan. Dus hij vond dat zijn leider een te groot ego had.
 

DeletedUser55810

Guest
15.05.
23:14 Stam Sea. heeft zijn vredesaanbod teruggetrokken.
15.05.
23:14 Sea. heeft de stam vrede aangeboden.
15.05.
22:58 Sea. heeft de stam de oorlog verklaard.

Intressant ;)
Word al gesuggereerd dat er teveel gedronken is gisterenavond binnen Sea.

--Relax-- houdt van stats.
Plantj van troepen.

Ik heb nog nergens last van, en het is nu 3-0 voor ImPala geloof ik.

Succes Sea. (vraag me af of dit zo topicwaardig gaat worden)
 

DeletedUser37566

Guest
15.05.
23:14 Stam Sea. heeft zijn vredesaanbod teruggetrokken.
15.05.
23:14 Sea. heeft de stam vrede aangeboden.
15.05.
22:58 Sea. heeft de stam de oorlog verklaard.

Intressant ;)
Word al gesuggereerd dat er teveel gedronken is gisterenavond binnen Sea.

--Relax-- houdt van stats.
Plantj van troepen.

Ik heb nog nergens last van, en het is nu 3-0 voor ImPala geloof ik.

Succes Sea. (vraag me af of dit zo topicwaardig gaat worden)

Had 3 bakken duvel achter gelaten toen ik vertrok ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is een overroepen topic.

Indien 1 speler wat incomings krijgt kan er nog niet over een stammenoorlog gesproken worden
 

DeletedUser

Guest
je gaat uit de stam op het moment dat er een oorlog begint, had je dan niet eerder kunnen vertrekken? dit is een zeer lage manier van respect tonen ;) Als je een man was (of vrouw:p) dan bleef je in je stam en zou je ze steunen, jij hebt toch niets te verliezen? je kunt toch heus wel clears en def missen neem ik aan? Nja schijnbaar dacht jij van 'Ow nee, een oorlog.. snel wegwezen hier:eek:'

Wees een echte heer of dame en toon je respect ;) en ga niet op andere lopen zeiken, kijk eerst naar jezelf voor je naar anderen wijst.
Hij wou enkel duidelijk maken, dat het niet om die oorlog is dat we uit de stam zijn ..
Zwijg, wel irritant dat jullie team veel praatjes hebben maar ondertussen niks waard zijn

Misschien moet je maar Auch joinen voor ze je edelen;)
Wie heeft er hier praatjes, jij bent op dit topic gekomen zonder dat je er iets vanaf wist,:eek:
Ehm, wat wil je hiermee suggereren? Dat wij enkel noobjes aannemen?
wat wil jij hiermee suggereren?
Nee, enkel dat jullie hem makkelijk kunnen edelen.
Kom maar op
 
Bovenaan