Vraag Scripts

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
301
Misschien is het überhaupt slim om hier meer zichtbaar te zijn met dit soort statements. Lang niet elke speler is aanwezig in de Discord kanalen en daarnaast verdwijnt het daar in de spam.
Het is dan ook geen officieel statement. Er is wat achtergrond informatie gegeven waarom het zo lang duurt. Zodra er iets concreet en definitief is, zal dat uiteraard op het forum aangekondigd worden.

Reactiescore
110
Ik lees alleen dat het een grote benden is en dat er binnenkort gekeken zal worden. 12/02/2024 was de eerste binnenkort. Het is inmiddels geen binnenkort meer maar gewoon nooit. Zeg dan gewoon dat er geen nieuwe scripts worden toegestaan tot nieuwe informatie bla bla bla. Beetje in het grijs gaan lullen heeft helemaal geen zin.

Reactiescore
1.276
Het is dan ook geen officieel statement. Er is wat achtergrond informatie gegeven waarom het zo lang duurt. Zodra er iets concreet en definitief is, zal dat uiteraard op het forum aangekondigd worden.
Waarom kan de CM dan niet even deftig antwoorden ipv zich steeds weg te steken achter INNO? :D

Scripts goedkeuren => INNO
Extensie online zetten => INNO
Nieuwe script regels waar NL eigenlijk buiten zou moeten vallen => INNO

Best makkelijk zo om CM te zijn, beetje zoals de baas die zegt "beslissing van bovenaf, kan ik niets aan doen", waarmee die eigenlijk zegt, het boeit me helemaal niets wat er met jullie gebeurt.

Reactiescore
27
Of kies er dan voor om script regels & de scripts van .net te nemen

Bovenaan