Vraag Scripts

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
178
We gaan ons best doen om zo snel mogelijk over alle openstaande scripts te gaan.
We raden je aan om ondertussen zeker de nieuwe regels (obfuscaten) van scripts na te lezen zodat dit geen vertraging kan oplopen.

Reactiescore
510
Ik zou graag het tribalwars team ondersteunen om het script goed te keuren

ik kan vertikaal zoeken in excel dus aan mijn programmeer skills zal het niet liggen

Reactiescore
1.739
Ik zou graag het tribalwars team ondersteunen om het script goed te keuren

ik kan vertikaal zoeken in excel dus aan mijn programmeer skills zal het niet liggen
kan je dit mij uitleggen hoe dat werkt. ik werk er ook mee, maar de formules laat ik maken door de it afdeling

Reactiescore
510
kan je dit mij uitleggen hoe dat werkt. ik werk er ook mee, maar de formules laat ik maken door de it afdeling
Stel je voor: je hebt een spreadsheet vol met gegevens en je probeert informatie te vinden. Het voelt een beetje als het zoeken naar een naald in een hooiberg, toch? Maar gelukkig is er een superheld in de wereld van Excel die te hulp komt: VLOOKUP, of in het Nederlands VERT.ZOEKEN. Ja, die naam klinkt als een of andere geheim agent!

VERT.ZOEKEN (Verticale Zoekactie) is een functie die informatie opzoekt in een tabel en het teruggeeft, net als die vriend die altijd lijkt te weten waar je sleutels liggen.

Hier is hoe je deze superkracht gebruikt:

1. Begin met de formule: Typ =VERT.ZOEKEN( en voel je alsof je een geheime code invoert.
  2. Het Zoekwoord: Dit is het item dat je zoekt. Laten we zeggen dat je op zoek bent naar de prijs van een bananenmilkshake. Typ Bananenmilkshake of verwijs naar een cel waarin dit staat.
  3. De Tabel: Dit is de gegevensbron waar je je zoekactie uitvoert. Het is als een soort digitale hooiberg. Bijvoorbeeld: A2:B10. Vergeet niet de kolommen goed te selecteren!
  4. Kolomindexnummer: De kolom waar je de prijs (of wat je ook zoekt) kunt vinden. Als de prijs in de tweede kolom staat, typ dan 2.
  5. Exact of Ongeveer: Je wilt een exacte match, dus typ ONWAAR. Anders krijg je misschien de prijs van een banaan in plaats van een bananenmilkshake, en dat kan rampzalig zijn.
Dus de volledige formule ziet er zo uit: =VERT.ZOEKEN("Bananenmilkshake", A2:B10, 2, ONWAAR)

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
300
Gevolg van overmatig bumpen is een slotje en dan gaat dit topic zijn doel voorbij, dus dat wil ik vermijden. Er is laatst het e.e.a. aan info gedeeld op Discord door Kr33log. Dat is op dit moment ook alle informatie die er is.

Ik kan wel met regelmaat zeggen dat we er mee bezig zijn. Maar dat heeft voor jullie ook geen zin.
Ik heb altijd gezegd dat ik pas dingen echt zeg als ik ze ook kan waarmaken of ze definitief zijn. Loze beloften zijn vaak erger, en helaas is er momenteel bij de meeste markets zelfs een soort van no-go voor scripts omdat er verschillende dingen bezig zijn bij InnoGames.

We hebben heel veel dingen met InnoGames besproken en gediscussieerd. Over bv ook de extensie, waar we nog steeds mee in gesprek zijn met InnoGames.

Helaas zijn er ook interne regels veranderd rond scripts en zijn er nog steeds gesprekken rond.
We willen niet leuk nu zeggen goedgekeurd, om dan binnen 2 weken te moeten zeggen. Ai dat mag niet meer je krijgt x tijd om het te deleten.
Goh, ik begrijp dat het voor jullie als spelers soms een black box is wat er achter de schermen gebeurt.
Het is zo dat er in tussentijd veel gebeurt is waardoor de gesprekken soms veel langer duren.

Iets waar ik niet altijd de macht in heb, en wat ook voor mij soms frustrerend is. Dat mag je gerust weten, dat is ook iets waar ik nu volop mee aan de slag ben omdat ik dat ook niet fair vind richting jullie.

Hier zul je het helaas voorlopig mee moeten doen. Zodra er extra nieuws is, zal dat zeker gedeeld worden.

Nogmaals bij deze het vriendelijke verzoek om niet continu dit topic te gaan bumpen. Dit gaat het niet versnellen.

Reactiescore
105
Gevolg van overmatig bumpen is een slotje en dan gaat dit topic zijn doel voorbij, dus dat wil ik vermijden. Er is laatst het e.e.a. aan info gedeeld op Discord door Kr33log. Dat is op dit moment ook alle informatie die er is.

Hier zul je het helaas voorlopig mee moeten doen. Zodra er extra nieuws is, zal dat zeker gedeeld worden.

Nogmaals bij deze het vriendelijke verzoek om niet continu dit topic te gaan bumpen. Dit gaat het niet versnellen.
Misschien is het überhaupt slim om hier meer zichtbaar te zijn met dit soort statements. Lang niet elke speler is aanwezig in de Discord kanalen en daarnaast verdwijnt het daar in de spam.

Maar in algemene zin vind ik alsnog dat er het afgelopen halfjaar teveel sprake is van een kop in het zand beleid op cruciale momenten wat uiteindelijk contraproductief werkt in het behouden van de oh zo noodzakelijke player-base.

Reactiescore
51
Misschien is het überhaupt slim om hier meer zichtbaar te zijn met dit soort statements. Lang niet elke speler is aanwezig in de Discord kanalen en daarnaast verdwijnt het daar in de spam.
Is daar niet juist het AF voor?

Bovenaan