Scripts legaal bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61145

Guest
2,5 miljoen... Maar mijn Co moet er wel eerst mee akkoord gaan natuurlijk. Want we nemen zeker geen noobs aan, jij bent toevallig geen noob toch?

Nee ik weet wel waar deze game om gaat, ik denk dat ik wel heel goed ben.
 

DeletedUser

Guest
Oh, nijntje jammer mijn Co vind het niet goed!! Helaas ik had je z graag op mijn account gehad. Je lijkt mee een heel goede speler, maar helaas!
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je hiermee? Heb +/- 1 jaar bij jullie gezeten en jij heerst als A.o.f H.t..r heb geen enkele mass gezien (1x ik met men Mb die helpte omdat heel dome niet mee wou ?? .. waar de lege dorpen gewoon bleven liggen en geownd werden door Empire ..

Def ??? rofl laat me niet lachen als er een def topic stond was ieder lid bereid 3 volle defs op te sturen .. top voor een wereld die 2 weken bezig is maar hier ? denk het niet jochie

had je toch echt wel beter moeten kijken dome heeft echt niet zo alle oorlogen overleeft, als dat zo was is het wel heel knap.


1 Domination 883,27 Mio.
2 EMPIRE of DEATH 572,99 Mio.
3 BEWARE 546,13 Mio.
4 De Maori Strijders 459,43 Mio.
5 Sick. 439,57 Mio.

dat is allemaal zonder stam actie gekomen volgens mij.
 

DeletedUser33364

Guest
Soort van dubbelzinnige post zeker manschappen in verwarring sturen dat ie zelf goed bezig is om dan koelbloedig als goddelijke miskleun hond door eigen volk afgemaakt te worden .. hoop dat ie zen kennis van scripting voorsbrengt in Tw voor zen as wordt uitgestrooid.
 

DeletedUser50540

Guest
Care ik speel geen tw waar scripts legaal zijn zou maar idioot zijn he.

Zal men oldscool tricks wel gebruiken tegen jullie als ik nog is zin heb en of tot jullie aanhang gatlekkers wel iemand durven bannen.

Heb al paar permanent gekneusde knoken als jullie eens willen afspreken op tw events? Zal jullie is leren wat een bot kan doen zal ook niet meer herkenbaar zijn door mods ^^

HA HA :D

Ik heb geen tooltjes nodig man...:eek: Oldscool vs Oldscool :)

Zal jullie is leren wat een bot kan doen

Weet je het zeker :)
 

DeletedUser

Guest
wat een gekwijl opeens, echt dit is in mijn visie het toppunt van huichelarij.
Nu jullie niets zinnigs meer weten te zeggen, moeten we opeens met zijn allen kumbaya my lord gaan zingen rond het kampvuur van vrede???

Jullie hebben nog nooit respect kunnen tonen en nu opeens wel???? zeer opmerkelijk.

Het is jullie nu te heet geworden onder jullie voetjes, en proberen nu in een goed daglicht te komen...sorry you fail

Aan jou de eer om te laten zien waar ik aan deze hele rampestamp mee doe (gekibbel, gebekvecht etc.)

Ik ben niet de gene die hier de doeloze discusie's gaat voeren omdat ik anders niet zou worden gezien op het forum.

En noem mij eens 1 punt waar het mij te heet onder de voeten word!!

Denk dat het geen fail van mij is.

Ik lees het forum voor de fun maar door al die spamaholic's is er geen touw meer aan vast te komen als ik online kom ben ik soms 1 uur bezig om het af weer eens een beetje door te lezen.
Dit komt door af posters als reinoudt maar ook insane, flame conducted en bijna de gehele stam para? kunnen hier wat van.

Hoort er bij maar maakt het soms wel eens lastig.
En als ik er dan 1x iets over zeg ben ik de koembaja koning levend in een tipi op de dore zand vlakte's
Beetje jammer tara.
Maar bij deze denk ik dat jij fail't

(ps let niet op zins opbouw en taloze spellings fouten)
 

DeletedUser56218

Guest
Spam en gescheld, zo'n topic hoort niet thuis op het forum. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan