Script dorpsnamen?

DeletedUser74966

Guest
Ik weet niet of ik dat hier kan plaatsen, maar weet iemand toevallig of er een script bestaat waarvoor je custom dorpsnamen + nummers automatisch kunt laten invullen?

Ik heb bijvoorbeeld een standaard lijst met verschillende dorpsnamen die ik icm nummering gebruik. Nu weet ik dat er de mogelijkheid is om met scripts (sangu bv) je dorpen ez te laten hernoemen door even aan te klikken. Dat kan zelfs met nummering. Dat is echter alleen met maar 1 of een paar extra standaard dorpsnamen. Wil ik mijn complete lijst dan gebruiken dan moet ik alsnog apart in de instellingen daarvan al die dorpsnamen gaan invoeren. Dus dan heeft het niet veel nut.

Weet iemand toevallig of er een script bestaat waarmee ik dit dus niet meer handmatig hoef te doen? Dus een script waar ik bijvoorbeeld mijn lijst met namen kopieer in een blok waar het script de namen opslaat en dan in die volgorde + nummer plaatst bij elk nieuw overgenomen dorp.

Zo niet, dan zou het misschien interessant zijn als iemand daar een voor maakt ^^
 

DeletedUser17472

Guest
Helaas ken ik alleen dat script dat alle dorpsnamen of verandert naar nummers, of verandert naar dezelfde dorpsnaam met nummer. Ik hoop dus dat de anderen je kunnen helpen.
 
Reactiescore
1.367
Gewoon je dorpen in groepen zetten, nummer laten beginnen bij 1 en eindigen bij 10, volgende reeks weer vanaf 10 - 20 ofzo.

Lijkt me de moeite trouwens niet om het te maken, al zullen sommigen dat binnen 2 tellen kunnen
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat is het exact dat je zoekt ? Zoals sangu dat je het in het hoofdgebouw kan doen dorp per dorp of gewoon een massa dorpen hernoemer die ook namen uit een lijst kan toevoegen ?

Dat laatste heb ik ooit gemaakt (aangepast in de standaard) om zo namen te kunnen geven aan dorpen die je uit lijsten kon kopieren (bv vrouwennamen, automerken,...). Maar die ging de lijst niet in volgorde af maar nam er random een naam uit telkens en deed dat dus ook steeds opnieuw voor alle dorpen. Dus dorp dat daarvoor "volvo" was werd ineens iets anders.

Heb die code wel niet meer liggen vrees ik...
 
Bovenaan