Scrabble masters.

Half-brain

Guest
Ik heb het eerst aan Senne gevraagd. Dus dit mag. Ik zal vandaag ook een goeie uitleg maken. :D Ik zal waarschijnlijk mijn oude uitleg even kopieëren. En je mag zo vaak raden als je wilt.

Makelijk is uitgespeeld, je kan blijven doorraden. Maar ik zal vanmiddag een nieuwe maken en de capiciteit van makkelijk naar 15/20 verhogen!

Er is een nieuwe makkelijk!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3860

Guest
Ik heb de makkelijk gevonden. Hij is echt makkelijk. ha-ha :eek:
:D

Battery Juice

Guest
De makkelijke is.. nuja, makkelijk :rolleyes:

Edit: Blijkbaar had ik het toch fout :O

Half-brain

Guest
Een algemeen ding : Ik tel voetbalclubs of andere sport dingen of bedrijf namen niet mee!

En even een uitleg hoe ik het ga doen met die 3 volgordes want ik zie nu al dat moeilijk en gemiddeld niet gaan lukken.

Als jullie vaak een bepaalde moeilijkheids graad zo oplossen dan zal ik hem dus moeilijker maken. Gaat het iedere keer net goed, dan doe ik niets. En krijgt niemand hem opgelost dan maak ik hem dus weer makkelijker. Iedere zaterdag zal ik dus ook proberen om nieuwe scrabbles te maken voor jullie.

Nogmaals succes met Moeilijk en Gemiddeld.

Half-brain

Guest
Om het wat makkelijker te maken tel ik vanaf nu meerdere antwoorden bij gemiddeld en moeilijk goed. Echter als ik 3 woorden zoek en jij zegt er 2 dan is het fout. (Dit is momenteel niet zo) ;)

DeletedUser23699

Guest
eig was ie wel makkelijk had hem direct gezien , die gemiddelde is 20 keer moeilijker :)

Half-brain

Guest
eig was ie wel makkelijk had hem direct gezien , die gemiddelde is 20 keer moeilijker :)
Eigenlijk was dat niet de echte. Maar ik reken vanaf nu meerdere antwoorden goed. Als ze even veel woorden zijn als ik zoek. ;)

Er was een fout bij gemiddeld nu zou hij oplosbaar moeten zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

xWhiteFlashx

Guest
Kijk en test ze allemaal eens meerdere keren na in het vervolg? Anders zit je de godganse tijd te zoeken voor niets ...

Half-brain

Guest
Kijk en test ze allemaal eens meerdere keren na in het vervolg? Anders zit je de godganse tijd te zoeken voor niets ...
Ja, ik zal het de volgende keer doen. Maar ik dacht dus dat ik hem goedgespeld had. Daarom staat er ook ergens (Volgens mij) als je een fout vindt meld het dan. ;) Ik hoop dat het bij deze keer blijft.

Half-brain

Guest
Zaterdag zal ik gemakkelijk/moeilijk resetten. Dus als je ze nog wilt doen, dan moet je wel zeer snel zijn.

Hidan

Guest
Ik vind altijd alleen makkelijk leuk om te doen, want die heb ik zo opgelost, maar ik heb geen zin om me blind te staren naar iets wat ik wss niet vinden zal:)

Half-brain

Guest
Als je gemiddeld en moeilijk weet optelossen. Dan bezit je toch wel redelijk wat kennis over de nederlandse taal. ;)

Hidan

Guest
Als je gemiddeld en moeilijk weet optelossen. Dan bezit je toch wel redelijk wat kennis over de nederlandse taal. ;)
Of je kent toevallig dat woord, maar ik weet van mezelf als dat ik zuig in nederlands en geen grote woordenschat heb:eek:.

Half-brain

Guest
Of je kent toevallig dat woord, maar ik weet van mezelf als dat ik zuig in nederlands en geen grote woordenschat heb:eek:.
Meer hebben dat, daarom heb ik het voorlopig ook alleen op 3 moeilijkheids grades gehouden. Door middel van nieuwe te unlocken (Door middel van veel scrables uit te spelen) komen er nieuwe moeilijkheids grades. Waarschijnlijk komt er nog een makkelijk-gemiddeld en makkelijk-moeilijk. Omdat veel mensen die toch wel doen. ;)

DeletedUser23699

Guest
Volgens mij is die gemiddelde bijna onmogelijk , heb vandaag een paar mensen uit mijn klas mee laten zoeken , en we hebben er nog geen gevonden :D