Schorsing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
273
[supportaanvraag verwijderd]

Waarom kan ik nog worden aangevallen terwijl ik geschorst ben.
Dit vind ik dus echt niet kunnen!
Sommige spelers spelen alleen maar offensief...
En de legers worden zo kapot gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We hebben voor verschillende overtredingen verschillende straffen. De duur van de straf kan verschillend zijn, maar zoals je ziet bestaan straffen waar je niet aangevallen kan worden en straffen waar je wel aangevallen kan worden. Je moet nu dus de tijd afwachten tot je weer op je account kan en hopen dat niet te veel mensen van andere stammen weten dat je een ban hebt en je in de tijd aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
We hebben voor verschillende overtredingen verschillende straffen. De duur van de straf kan verschillend zijn, maar zoals je ziet bestaan straffen waar je niet aangevallen kan worden en straffen waar je wel aangevallen kan worden. Je moet nu dus de tijd afwachten tot je weer op je account kan en hopen dat niet te veel mensen van andere stammen weten dat je een ban hebt en je in de tijd aanvallen.

Ik kon ook eens op straf accepteren klikken en toen konden ze me niet meer aanvallen, terwijl voordat ik daarop klikte het nog wel kon :)
 
Reactiescore
273
We hebben voor verschillende overtredingen verschillende straffen. De duur van de straf kan verschillend zijn, maar zoals je ziet bestaan straffen waar je niet aangevallen kan worden en straffen waar je wel aangevallen kan worden. Je moet nu dus de tijd afwachten tot je weer op je account kan en hopen dat niet te veel mensen van andere stammen weten dat je een ban hebt en je in de tijd aanvallen.

De straffen waarmee je niet op je account kan maar wel aangevallen kan worden zijn laf.
Het is gewoon oneerlijk.
Zo speel je een spel niet.
Teminste niet fatsoenlijk.

Kan ik weer een week dag en nacht gaan tw-en om zo'n leger bij elkaar te krijgen.

Kan dit niet veranderd worden...?
 

DeletedUser

Guest
De straffen waarmee je niet op je account kan maar wel aangevallen kan worden zijn laf.
Het is gewoon oneerlijk.
Zo speel je een spel niet.
Teminste niet fatsoenlijk.

Kan ik weer een week dag en nacht gaan tw-en om zo'n leger bij elkaar te krijgen.

Kan dit niet veranderd worden...?

Het is idd erg laf moet ik wel zeggen.. Lijkt op een soort gepest waarbij je niets terug kan doen. Denk aan dat je wordt vastgehouden in een kooi en ze spugen op je en slaan je. Beetje vaag uitgelegd, maar zo voelt het :)
 
Reactiescore
273
Het is idd erg laf moet ik wel zeggen.. Lijkt op een soort gepest waarbij je niets terug kan doen. Denk aan dat je wordt vastgehouden in een kooi en ze spugen op je en slaan je. Beetje vaag uitgelegd, maar zo voelt het :)

Precies.
Dat is ook het enige wat me er van weerhoud de straf gewoon te accepteren en verder links te laten liggen.
Ik probeer nu om mij een aanvalsblock te laten krijgen want dit moet gewoon niet kunnen!
 

DeletedUser

Guest
als je een ban krijgt heb je het hoogstwaarschijnlijk zelf gedaan, en moet je daar de gevolgen maar van accepteren.
 
Reactiescore
276
Naast zaken als tijdsduur en de hoeveelheid dorpen dat wordt afgetrokken, is ook het feit of je wel of niet kan worden aangevallen een deel van de strafmaat. Waar nodig passen wij dus ook dat deel toe. Er staat in onze richtlijnen vastgesteld wanneer iemand wel of niet aanvalbaar geschorst wordt. Dit gebeurt dus zeker niet toevallig.

Sommige mensen proberen expres geschorst te worden voor een tijdelijke duur, als ze even geen tijd hebben om te spelen. Ze hopen dan dat ze tijdens die schorsing niet aangevallen kunnen worden. Ook om dit te ontmoedigen zijn er aanvalbare schorsingen.

Gebanned worden is en blijft een straf omdat je de regels overtreden hebt. Een straf is geen straf als die niet zo aanvoelt, of wel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Eeey kan iemand my helpen ik ben geblokkeert omdat ik en me broertje op de zelfde internet verbinding zaten en dat ik ook ingestelt bij instellingen alleen mijn broertje heeft dat verandert hoe kan ik weer op me acount
 
Reactiescore
273
Naast zaken als tijdsduur en de hoeveelheid dorpen dat wordt afgetrokken, is ook het feit of je wel of niet kan worden aangevallen een deel van de strafmaat. Waar nodig passen wij dus ook dat deel toe. Er staat in onze richtlijnen vastgesteld wanneer iemand wel of niet aanvalbaar geschorst wordt. Dit gebeurt dus zeker niet toevallig.

Sommige mensen proberen expres geschorst te worden voor een tijdelijke duur, als ze even geen tijd hebben om te spelen. Ze hopen dan dat ze tijdens die schorsing niet aangevallen kunnen worden. Ook om dit te ontmoedigen zijn er aanvalbare schorsingen.

Gebanned worden is en blijft een straf omdat je de regels overtreden hebt. Een straf is geen straf als die niet zo aanvoelt, of wel? ;)

Deel 1:
Voor spammen krijg je al de ergst mogelijke straf?
Namelijk geblokt worden terwijl je nog wel kunt aanvallen.
Voor wat krijg je lichte straffen dan?
Dit slaat gewoon nergens op.

Deel 2 van je bericht:
Dat is echt een standaard excuus die jullie tegen de schuldigen gebruiken.
'Zonder aangevallen te kunnen worden is het eigenlijk niet echt een straf, zo kun je als speler anders zo gauw er een groot offencief op jou gepland wordt een regel overtreden zodat je niet aangevallen kunt worden.
'
En ik heb iemand gezien met 5 accounts op een wereld, en die werk gewoon voor een maand geblokt maar die kon NIET aangevallen worden.
Kan een moderator mij dat dan eens uitleggen.

En ik lig in de rim tussen allemaal beginners.
Alsof ik een ban als verdediging van mijn dorp ga gebruiken...:rolleyes:
Ik ben normaal 9 uur per dag online, dus dat zou de minst logische oplossing zijn.

Er word dus gewoon met dat excuus geantwoord, terwijl ze niet eens de situatie opzoeken waarin die speler zit.

Deel 3:
Als ik een rechtvaardige straf toe gedient krijg, dan leg ik mij daar bij neer.
Als ik een onrechtvaardige straf toe gedient krijg dan ga ik protesteren.
Maar aangezien bepaalde moderatoren zo eigenwijs zijn als ... kan je niet met hun in discussie gaan.
Hun standpunt is: 'Ik heb gelijk, en de spelers hebben maar naar ons te luisteren.' (Niet letterlijk geciteerd, maar zo worden de meeste straffen wel behandeld.)

Conclusie.
Voor een dubbel account kan je nog begrijpen dat je tijdens een schorsing aangevallen kan worden.
Maar als je een beetje hebt gespamt krijg je al direct de ergste straf?
Een beetje onlogisch of niet toch?
 
Reactiescore
273
Dubbelaccount is gewoon alle account op 0 + en 1 tje mag opnieuw beginnen.

Ik heb wel wat anders gezien...

Hij mogt zelf bepalen welke accounts permanent geblokt zullen zijn.
Hij had een account van 1.5M en 4 van 116.
Nou weet je natuurlijk voor welke hij gekozen had.
En dat 1.3M account kreeg ondanks al die dubbelaccounts. maar 25% dorpen aftrek.
Die je natuurlijk zo weer kan terug edelen.

Ik heb liever zo''n langere straf dan een korte straf van 5 dagen en dan alsnog aangevallen kunnen worden!

Ik wil daar graag een verklaring horen van het TribalWars Team.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel wat anders gezien...

Hij mogt zelf bepalen welke accounts permanent geblokt zullen zijn.
Hij had een account van 1.5M en 4 van 116.
Nou weet je natuurlijk voor welke hij gekozen had.
En dat 1.3M account kreeg ondanks al die dubbelaccounts. maar 25% dorpen aftrek.
Die je natuurlijk zo weer kan terug edelen.

Ik heb liever zo''n langere straf dan een korte straf van 5 dagen en dan alsnog aangevallen kunnen worden!

Ik wil daar graag een verklaring horen van het TribalWars Team.

Je hebt die verklaring al lang gehoord: er zijn richtlijnen waar het team zich aan houdt.
Uiteraard gaat men deze richtlijnen niet openbaar maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat het veel helpt om hier te posten. Er staat namelijk als het goed is dat je niet op het forum hierover moet klagen. Een supportsaanvraag is goed en wel.
Overigens ben ik het wel met je eens hoor. Ik heb een broertje en zusje die ook TWen, werd ik gebant voor meerdere acc's. Internetverbinding en alles aangezet. Toen heb ik dat gezegd, geloofde ze, maar toen lieten ze me ban aan staan omdat we achter elkaar inlogden en ze dachten dat 1 speler dat deed. -.-' En de ban bleef permanent... Weg account.
 

DeletedUser

Guest
Ok,

de vraag is denk ik beantwoord.

Als je nu een aanvalbare ban hebt, is het logisch dat je dat een zware straf vind, maar dan moet je je de volgende keer aan de regels houden en krijg je geen ban meer :) Mods kunnen niet steeds kijken "ooh, de speler lig in continent 3, daarom krijgt hij straf A" of "speler ligt in continent 89 met veel noobs in zijn buurt, geven we hem straf B en niet straf C". Zo werkt het natuurlijk niet.

Of een aanvalbare ban nu de zwaarste straf in TW is, of dorpen verliezen, of je acc verliezen, dat mag iedereen voor zich zelf beslissen. We hebben interne richtlijnen welke straf voor welke overtreding komt, en dat moeten we hier nu dus niet discuteren.

Kort nog de link naar de spelregels:
http://www.tribalwars.nl/rules.php?rule=2

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren.

Ik denk het is duidelijk.

Klachten over onterechte bans, straffen of mods kunnen zoals altijd via een supportaanvraag ingediend worden.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan