Schoolfeest, hoe moet ik schuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hellup, ik heb vrijdag een schoolfeest en ik wil een meisje schuren. Ikw eet alleen nog niet exact wat het is, maar ik heb er klasgenoten over horen praten.

En alle lolbroeken die het gaan hebben over hout schuren mogen hun pannekoekenwaffel houden.

Hellup?
 

DeletedUser

Guest
Gewoon tegen meisje aan dansen. Klaar.

Je kan ook gewoon gaan zoenen, hoef je niet zorgen te maken over het dansen.
 

DeletedUser

Guest
Googelen kan ik zelf ook :eek:

Maar jullie leggen het in atw uit en dat is begrijpelijker
 

DeletedUser54057

Guest
hier de uitleg:


Wat heb je nodig?

- Iemand om te schuren

Uitleg

Stap 1
Ga achter het meisje staan, met je gezicht naar haar rug.

Stap 2
Leg je armen op haar heupen en ga dicht tegen haar aanstaan.

Stap 3
Beweeg nu op de maat van de muziek met je heupen, tegen de heupen van het meisje.

Let op!

- Zorg dat je 'toestemming' hebt van het meisje. Ga niet zomaar bij een onbekende staan, misschien heeft diegene wel gelezen hoe je iemand slaat.
- Beweeg op de maat van de muziek
- Dans op het ritme van het meisje
- Beweeg echt met je heupen, ga niet alleen van links naar rechts
 

DeletedUser

Guest
hier de uitleg:


Wat heb je nodig?

- Iemand om te schuren

Uitleg

Stap 1
Ga achter je partner staan, met je gezicht naar zijn/haar rug.


Stap 2
Leg je armen op zijn/haar heupen en schuif dicht tegen je partner aan.

Stap 3
Beweeg nu op de maat van de muziek met je heupen, tegen de heupen van je partner.

Let op!

- Zorg dat je toestemming hebt van je partner. Ga niet zomaar bij een onbekende staan, misschien heeft diegene wel gelezen hoe je iemand slaat.
- Beweeg op de maat van de muziek
- Dans op het ritme van je partner
- Beweeg echt met je heupen, ga niet alleen van links naar rechts


die had je net ook al gelinkt :rolleyes:
 

DeletedUser3750

Guest
Oke, waar blijft het 'Hout, hoe moet ik schuren?'-topic?^^
 

DeletedUser52781

Guest
Oke, waar blijft het 'Hout, hoe moet ik schuren?'-topic?^^

Wat heb je nodig?

- Iemand om te schuren

Uitleg

Stap 1
Ga achter je hout staan, met je gezicht naar zijn/haar plank.


Stap 2
Leg je armen met schuurpapier op de plank en schuif er dicht tegen aan

Stap 3
Beweeg nu op de maat van de muziek met je schuurpapier, tegen de plank van je partner.

Let op!

- Zorg dat je toestemming hebt van je partner. Ga niet zomaar bij een onbekende staan, misschien heeft diegene wel gelezen hoe je iemand slaat.
- Beweeg op de maat van de muziek
- Dans op het ritme van je partner
- Beweeg echt met je schuurpapier, ga niet alleen van links naar rechts



Geen topic voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt betere daggeren!


Haha als je door klikt op '- Zorg dat je toestemming hebt van je partner. Ga niet zomaar bij een onbekende staan, misschien heeft diegene wel gelezen hoe je iemand slaat.'

Kom je hier op uit:

Je weet nooit wanneer je het nodig hebt, maar het is altijd handig om te weten: Hoe sla je iemand. Het kan altijd gebeuren dat je ruzie krijgt in de klas, in de bar of andere situaties waar je iemand kan slaan. Natuurlijk moet je dit niet zomaar doen, maar mocht het gebeuren is het altijd handig dat je de basis kent. Gelukkig kun je dit leren in een paar simpele stappen
Wat heb je nodig?

- Een slachtoffer
- Een vuist
Uitleg

Stap 1
Kies je slachtoffer. Je moet ervoor zorgen dat hij/zij dichtbij genoeg staat dat je met je arm bij deze persoon kan. Het slachtoffer moet je ook aankijken, zodat je deze in het gezicht kan slaan. Dit komt harder aan dan de achterkant van het hoofd. De kin is een goed punt om op te richten, behalve als je de neus van de ander wilt breken. Je moet je richten op de zijkant van het hoofd, dit komt harder aan dan recht van voren.

Stap 2
Zorg ervoor dat je vuist klaar staat. Kies je sterkste arm. Maak een bal van je arm, zodat je een echte “vuist” hebt. Het belangrijkste is wel dat je duim niet in je vuist zit, maar er overheen.

Stap 3
Buig je elleboog van je “sla-arm” tot achter je, zodat je elleboog ongeveer in het midden van je rug zit. Beweeg je lichaam mee met je arm. Als je heel je lichaam meedraait kun je meer kracht geven in de slag.

Stap 4
Swing je buik, arm en vuist voorwaarts in een bewegen en raak je doel. Zorg ervoor dat je slaat met de platte kant van je vuist, het begin van je vingers. Je kunt je slachtoffer ook slaan met het bovenste gedeelte van je vingers. Dit komt harder aan, maar je loopt het risico om je knokkels te breken.

Stap 5
Draai om en ren weg.
Let op!

- Geluidseffecten erbij gebruiken kan je meer kracht geven. Denk aan: “BAM”, “KLETS” en dergelijke.
- Oefen eerst door te slaan op een kussen of een ander zacht voorwerp. (NIET JE HUISDIER!)
- Slaan zonder reden is niet toegestaan, en je kunt hiervoor aangeklaagd worden. Gebruik dit alleen als zelfverdediging als het echt nodig is.
- Het is niet verstandig om je baas, je leraar of je ouders te slaan.

Fantastisch :D, wat een heldensite.
 

DeletedUser18987

Guest
Hoezo wil je een meisje schuren zonder dat je weet wat het is lol.
 

DeletedUser54057

Guest
Je kunt betere daggeren!



Haha als je door klikt op '- Zorg dat je toestemming hebt van je partner. Ga niet zomaar bij een onbekende staan, misschien heeft diegene wel gelezen hoe je iemand slaat.'

Kom je hier op uit:



Fantastisch :D, wat een heldensite.

ik weet het, ik kom er vaker :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan