SCHIP & P. Vs F.

DeletedUser

Guest
ik zal meteen even de waan ideeën weg nemen de os die vanaf zero komt was os naar een stam genoot maar als een dorp word over genomen door een vijand voor de os er is ja dan komt het naar de tegenstander wel een beetje triest om dan meteen te gaan zeggen zero doet ook mee en tim dit geld net zo voor jou precies hetzelfde verhaal dus stop met stom doen van ja p. en ship werken nu samen want dat is nu niet zo en zal denk ik ook zeker niet gebeuren

Spreken we nu met een 4 jarig jongetje, die zich nou even wil uitleven op dit fora:rolleyes:
Want ja, want je gaat nu richting het niveau van Skykiller.
 

DeletedUser76676

Guest
Dat staat klaar, het probleem is dat met die hack op donalds niemand het accepteert :(

8e412c4adb.png

potverdorie, ze willen ons echt boycotten
is er geen mogelijkheid om het toch te laten slagen?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ken een hoop spelers die daar nood aan hebben omdat ze er op een deftige manier niet uit hun woorden komen :p
 

DeletedUser65921

Guest
potverdorie, ze willen ons echt boycotten
is er geen mogelijkheid om het toch te laten slagen?

Zorgen dat we donalds terug hacken lijkt me de beste optie!

@Tim doet me er aan denken 'het grote pest Tim topic' terug te halen.
 

DeletedUser65921

Guest
Het gedeelde forum met P. heeft toch 20 min stand gehouden :cool:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zo bang zijn ze daar van ons dat ze ons zelf targets moeten geven zowat we hun niet meer zouden aanvallen :rolleyes:
 

DeletedUser34772

Guest
meh btje zwak dat de ene stam zich dan hele tijd voordoet als bg van de vijand
 

DeletedUser75195

Guest
Naja ingame gaat de strijd gewoon verder hoor. Een beetje zwak om hier random toe te stekken en zo'n dingen te gaan zeggen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als we onszelf zogezegd zwak voorstellen dan zal het wel zijn om de vijand nog enige kans te geven, we willen niet dat ze op delete gaan uit miserie. Nouja eigenlijk zou dat wel leuk zijn maargoed.
 

DeletedUser71298

Guest
meh btje zwak dat de ene stam zich dan hele tijd voordoet als bg van de vijand

Vind het ook niet kunnen dat P tegen jullie zegt BG te zijn maar ondertussen ook gewoon een BG met ons heeft maar helaas kunnen wij daar niet veel aan veranderen.
Kun je het beste naar P kijken
 

DeletedUser34772

Guest
tuurlijk speel ik hier niet ik ben te goed voor casual
 
Bovenaan