SCHIP & P. Vs F.

DeletedUser65921

Guest
Oh wacht ik zal de leden van F. even de ware aard van Ronald laten zien

02884fb7cd.png


Leuke mens hoor.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beetje op mijn pm's haten wat een loser


Voor als je me trouwens nog niet geloofd Ronald, P. stacks ons front
ab17cd23493feb1bf2f0f22638292c3e.png
 

DeletedUser65921

Guest
We moeten onze bg duidelijk wel nog leren zo'n geniale af posts schrijven als wij kunnen :p
 

DeletedUser76676

Guest
gaan we na F. ook samen de oorlog aangaan met Zero-B? :)
 
Reactiescore
60
Nee zero en E moeten BG worden anders kun je niet winnen op deze wereld he
 

DeletedUser76676

Guest
ah ok, ik zal heel het diplomatieke gebeuren maar aan de leiders overlaten
alhoewel dat ik van tim al wel heb gehoord dat de donalds gehackt is :/
 

DeletedUser77499

Guest
ik zal meteen even de waan ideeën weg nemen de os die vanaf zero komt was os naar een stam genoot maar als een dorp word over genomen door een vijand voor de os er is ja dan komt het naar de tegenstander wel een beetje triest om dan meteen te gaan zeggen zero doet ook mee en tim dit geld net zo voor jou precies hetzelfde verhaal dus stop met stom doen van ja p. en ship werken nu samen want dat is nu niet zo en zal denk ik ook zeker niet gebeuren
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik zal meteen even de waan ideeën weg nemen de os die vanaf zero komt was os naar een stam genoot maar als een dorp word over genomen door een vijand voor de os er is ja dan komt het naar de tegenstander wel een beetje triest om dan meteen te gaan zeggen zero doet ook mee en tim dit geld net zo voor jou precies hetzelfde verhaal dus stop met stom doen van ja p. en ship werken nu samen want dat is nu niet zo en zal denk ik ook zeker niet gebeuren

Wel geld? Krijg ik geld? Ik kan wel geld gebruiken ja, vriendelijk van jou.

Verder denken jullie weer dat jullie te goed zijn, dorpen deffen die je nog niet hebt omdat je denkt dat je in staat bent ze te edelen. Nou blijkbaar niet :D



highscore?
8d6f2f8ed738b7898a12baa5ac6b6588.png
 

DeletedUser65921

Guest
hey nieuwe bondgenoot :)



dat zou ik heel graag leren :D
ik ben aan het wachten op de gedeelde fora, dan kan je een hele toturial schrijven :)

Dat staat klaar, het probleem is dat met die hack op donalds niemand het accepteert :(

8e412c4adb.png
 
Bovenaan