SCHIP & P. Vs F.

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geachte AF-lezers,

Wat hieronder geschreven staat zal waarschijnlijk een echte shock zijn voor velen. Een complete verrassing en bovenal een game changer in het verder verloop van de casual. Zonet hebben wij van SHIP samen met P. de oorlog verklaard aan F.

7756848c81401bac5445fda393c08265.png


Wat iedereen zich nu afvraagt, hoezo werken P. en SHIP nu ineens samen, ze zijn nog in een oorlog met elkaar. Wel het antwoord is simpel, het was allemaal een grote toneelshow, wekenlang hebben we dorpen geruild om onze clusters beter te krijgen, we hebben met troependumps aanvalsrapportjes gemanipuleerd enzovoort. De reden daarvoor was simpel, F. is een stam vol triestige spelers, met een mentaliteit van twee keer niets, enkel stabben en katapulteren voeren ze hoog in hun vaandel.

We weten allemaal dat F. afstamt van de vroegere Wolf stammen. In die tijd speelden Style! en de wolfstammen nog gewoon samen en was alles gezellig. Plots op een dag kreeg een leider van de wolfstammen zijn periode van de maand en die bleef maar duren, zonder einde. Dit zorgde uiteindelijk voor een breuk tussen beide stammen. Style! werd SHIP, Wolf werd F. en voor even bleef een een status van rust, een NAP als het ware. Wat wij van SHIP niet wisten was dat die maandelijke periode ziekte besmettelijk was waardoor ook een 2e leider van F. moest toegeven aan deze ziekte. Naast een ongegronde haat jegens oude vrienden waren bijverschijnselen van deze aandoening slechte AF-propaganda en het hernoemen van je account naar random dierennamen.

Door die niet te stoppen haat binnenin deze leidersfiguren besloten ze hun eigen leden te brainwashen, daarvoor verdwenen ze enkele weken om op dictatorstage te gaan in Noord korea, beiden haalden de hoogste onderscheiding en kwamen vol trots weer terug. Op zeer korte tijd slaagden ze erin al hun leden wijs te maken de SHIP hun had gestabd, niet veel later kregen ze hun leden zover om hardop zaken te zeggen zoals 'Elke kans die ik krijg om ze te stabben zou ik gebruiken zeker als je weet hoe ze ons gestabt hebben'. Complete onzin dus, we merkten dat de rotte ziekte van de leidingsfiguren was overgeslagen op de leden.

Aangezien wij bezorgt waren om het verder voortbestaan van de Casual contacteerden wij onze indertijd vijanden van P., we legden hen uit dat we die ziekte van de wereld moesten verdrijven voor iedereen eraan zou bezwijken. Na enkele intense uren overleg hadden we ons strijdplan. P. zou proberen informatie van dichtbij verzamelen om zwakke plekken te vinden etc. terwijl SHIP zich ging opstellen als target, F. uitdagen zodat ze fouten maakten. En die fouten zijn eindelijk gemaakt, onze eigen ervaring met de combinatie van cruciale informatie van binnenuit zijn we eindelijk in staat om de ziekte en de gehele stam F. uit te roeien. We wachten dan ook geen minuut langer en beginnen direct aan deze oorlog.

Zoals je al kon zien gaven we in de loop van de week al een hele hoop hints van wat er zat aan te komen. De vele discussies over hoe smerig stabben wel niet is, het grote F. faalt topic, en andere kleine hints. Ook de grote hints die toonden hoe de spelers van P hun front met F. gigantisch hard gestackt hebben om zeker geen ziektekiemen door te laten. Normaal gezien gingen we tussen F. en P. een week durende NAP voorzien maar zoals ons sinds kort is uitgewezen is dat niet nodig, een aanvalsstop van enkele minuten is even goed.



Hieronder is een kaart van hoe de werelden er nu uitziet:
nlp1


Deze kaart zal natuurlijk snel veranderen, alle geïnfecteerde dorpen zullen we zo snel mogelijk vernietigen waarna we de ziekte onschadelijk maken. We zullen deze oorlog dan ook onder volgend motto voeren

Cure the disease and kill the patient ~ Francis Bacon



Aan alle partijen enorm veel geluk gewenst en hopelijk is de casual over een paar weken weer genezen,

Groet,
P. & SHIP
 

DeletedUser70435

Guest
Succes aan beide kanten! Dat het maar eens afgelopen is met F.
 
Reactiescore
323
Hier baal ik van, ik had niet verwacht dat wij, SHIP, samen zouden gaan werken met P. Ik heb alleen wel wat geruchten opgevangen, en daarom heb ik een solli naar F. geschreven.

Ik hoop nog steeds dat ze me aannemen, ik zie P. liever zoals ze waren, als vijand! Beste leiding van F. Stuur me die invite :p
 

DeletedUser65921

Guest
Hier baal ik van, ik had niet verwacht dat wij, SHIP, samen zouden gaan werken met P. Ik heb alleen wel wat geruchten opgevangen, en daarom heb ik een solli naar F. geschreven.

Ik hoop nog steeds dat ze me aannemen, ik zie P. liever zoals ze waren, als vijand! Beste leiding van F. Stuur me die invite :p

De infectie is doorgedrongen :eek:

Stabber :bijl:

Fantastische tekst btw Tim :D
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer iets geloofwaardiger overkomen :p wel leuk dat je er zo veel moeite in hebt gestoken ;P met iets meer planning lukt het misschien ;)
 

DeletedUser12825

Guest
Waarom had ik zo voorgevoel :p

moge de beste winnen
 

DeletedUser71121

Guest
Ik begrijp wel dat jullie een nieuwe bg gaan nodig hebben binnenkort maar zo ga je hem niet vinden :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Waarom zouden wij een bg nodig hebben?

Zodat die hun leiding dan ook ineens kan doordraaien en ons wil neerhalen ten koste wat het kost?
 

DeletedUser71679

Guest
ahhh leuk dat jullie je weer eens van je hopeloze kant laten zien :eek:
 
Reactiescore
60
Als je die kaart zo bekijkt zou het nog kunnen ook, clusters sluiten best prima op elkaar aan :p
 

DeletedUser71121

Guest
Ik zie het als mijn plicht om de leden van SHIP de ware aard van hun leider te laten zien

dragonfriend723 05.06.16 00:01
Geachte

Een klein schrijven om een ideetje op te gooien.

Waarschijnlijk zal u al dit af topic gezien hebben.
Nu weet iedereen dat ik niet met [ally]P.[/ally] overeenkom en hadden de andere leiders + Tim die dit regelden mij hier niet van op de hoogte gebracht.
Terwijl ik mijn best deed plannen tegen de coalitie te maken en ons zo goed als mogelijk te verdedigen waren ze me achter mijn rug aan het uitlachen en hun stab aan het voorbereiden.

In zo'n stam wil ik niet meer zitten en dus solliciteer ik dus graag bij de andere stam met een even grote ongegronde haat aan [ally]SHIP[/ally] als ik.

Ik zal even opnoemen waarom je mij absoluut moet aannemen:
-Ik kan zeer goed ellenlang onzin blijven spuiten op af om nuttige discussiepunten te doen verdwijnen. Ook kan ik zeverargumenten verzinnen om toch niet toe te moeten geven dat ik ongelijk heb
-Ik ben verblind door mijn haat aan SHIP
-Ik heb veel inside info over plannen van accs ed en sterkte van spelers zodat ik makkelijk goede plannen kan maken
-Mijn clears zijn vol en mijn edels staan aan het front zodat ik kan stabben. Immers stammen die zo'n dingen doen is stabben nog te goed voor ook.
-Daarom heb ik ook mijn hack skills geoefend, ook dit heb ik onder de knie
-Verder kan ik gewoon ezel een grote steun geven
-En om af te sluiten beschik ik over alle skillz, ik weet dat troepen vechten en punten niet en dat je in elk dorp een kerk moet bouwen omdat je krijgers anders depressief worden

Aan de hand van deze punt lijkt het me dan ook logisch dat ik direct een plaatsje in de stamleiding krijg.

Ik wacht op uw antwoord, alvast bedankt!

Hoogachtend

Laurens

Laurens - [player]Dragonfriend723[/player]
Stamleider [ally]SHIP[/ally]
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zie het als mijn plicht je er op te attenderen dat we nog steeds wachten op de bewijzen die je eergisteren moest leveren :rolleyes:

En dat voor iemand die altijd alles zou bewijzen.
 
Reactiescore
323

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zie het als mijn plicht om de leden van SHIP de ware aard van hun leider te laten zien

Ik voorspelde laurens al dat hij te pro was om aangenomen te worden. Jullie recruteringsvoorwaarden liggen nog een hoop lager dan de zaken die hij aankaartte, vandaar dat hij geen succes heeft. Ondanks dat hij probeerde jullie een pijnlijke afgang te besparen vrees ik dat hij nu wel genoodzaakt is jou en je stammetje van de kaart te vegen.


Kom later niet janken dat het ons fout is.
 
Bovenaan