Sangu

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60360

Guest
Geachte medespelers,

ik wil graag dat iedere stam die ook de stam sangu eert nu graag weten , DEMO is een oorlog begonnen tegen iedere stam die sangu eert , ze waren nu eenmaal goed (vooral diokhan)

DEMO has started a war ... against the hole world (dan doen ze het zelfde als sangu)

MvG
yoni d s
 

DeletedUser52801

Guest
ik wil graag dat iedere stam die ook de stam sangu eert nu graag weten , DEMO is een oorlog begonnen tegen iedere stam die sangu eert , ze waren nu eenmaal goed (vooral diokhan)

DEMO has started a war ... against the hole world (dan doen ze het zelfde als sangu)

Volgens mij snap jij niet wat er allemaal gebeurt is?

De Coalitie waaronder Demo ook valt/viel was aan het vechten tegen sangu.
Nu sangu weg is heeft sangu echt wel respect af gedwongen, maar dat wil niet zeggen dat z'n stam als jullie gespaart word.
jullie waren de vriendjes/dorpenuitbouwers/etc. van Sangu, dus ook onderdeel van sangu?

dus ik snap Demo volkomen, weg werken die handel.
en dit heeft trouwens niks met de eer van sangu te maken :p
 

DeletedUser

Guest
Geachte medespelers,

ik wil graag dat iedere stam die ook de stam sangu eert nu graag weten , DEMO is een oorlog begonnen tegen iedere stam die sangu eert , ze waren nu eenmaal goed (vooral diokhan)

DEMO has started a war ... against the hole world (dan doen ze het zelfde als sangu)

MvG
yoni d s

wij houden helemaal geen oorlog tegen de hele wereld -.-
wij pakken alleen de stammen aan die aanhangers waren voor sangu.
 

DeletedUser

Guest
Ook straf, dat ik op het AF lees dat m'n stam een oorlog is begonnen :D
 

DeletedUser64502

Guest
Make way make way, Clean up crew comming!

Iemand moet de restjes opruimen hè ;)

------------------------------------------------------
Where swords fail, TNT prevails!
 

DeletedUser

Guest
doe dan met de hele wereld oorlog tegen de barbarendorpen
 

DeletedUser60360

Guest
wel wij waren geen aanhangers van sangu , integendeel
maar nu ze weg zijn snapt de hele wereld denk ik wel dat sangu een goede stam was , uiteraard weet iedereen dat DEMO ook super goed is , evenwaardig met sangu , maar nu die weg zijn snap ik niet dat DAMO tegen een stammetje als die van ons begint , zo klein

MvG
yoni d s
 

DeletedUser

Guest
sangu was nog een stapje beter denk ik ;) DEMO is idd ook goed ( geen eigen dunk ofzo :p ) maar zo denk ik over meerdere stammen.
ik heb niet de oorlog verklaard ;) de leiders van DEMO vonden dat dit zo moest gaan. ik als demo lid vind het goed.
 

DeletedUser52801

Guest
wel wij waren geen aanhangers van sangu , integendeel
dus jij beweert aanvallen op sangu te hebben gestuurt? :eek:

maar nu ze weg zijn snapt de hele wereld denk ik wel dat sangu een goede stam was
volgens mij wisten we dat allang? :p

uiteraard weet iedereen dat DEMO ook super goed is , evenwaardig met sangu
als ik voor mezelf spreek is Sangu toch een tikkeltje beter dan demo, we moesten met een 4-5 stammen tegen 1 stam vechten om ze weg te krijgen.
ik durf bijna te wedden dat als nu ook 4-5 stammen zich tegen Demo keren, dat demo nog sneller weg is.

maar nu die weg zijn snap ik niet dat DAMO tegen een stammetje als die van ons begint , zo klein
dat moet je aan de leiding van Demo vragen en dus niet op het AF van w10 gaan rond schreeuwen dat Demo de 'hele' wereld ten oorlog verklaart.
want dat is dus echt grote bullshit!

ik zou zeggen slotje hierop... gaat echt nergens over :eek:
al word het forum hier nu wel meer bezocht :D
 

DeletedUser

Guest
als ik voor mezelf spreek is Sangu toch een tikkeltje beter dan demo, we moesten met een 4-5 stammen tegen 1 stam vechten om ze weg te krijgen.
ik durf bijna te wedden dat als nu ook 4-5 stammen zich tegen Demo keren, dat demo nog sneller weg is.


denk et niet :p
want als je nu 4-5 stammen zou kiezen zijn er maar 3 andere topstammen ,dus minder aanvallen ,dus meer kans om langer te overleven. alhoewel sangu had de wereld makkelijk kunnen winnen :$
 

DeletedUser52801

Guest
denk et niet :p
want als je nu 4-5 stammen zou kiezen zijn er maar 3 andere topstammen ,dus minder aanvallen ,dus meer kans om langer te overleven. alhoewel sangu had de wereld makkelijk kunnen winnen :$


denk het wel?
Viper-Credo-Lagoon-Ex. tegen Demo... winnen wij hoor :eek:
als je dat gaat onkennen heb je niet veel kennis van de andere stammen op w10.

en niet zo slijmen bij sangu he :p
helpt toch niks? :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
dus jij beweert aanvallen op sangu te hebben gestuurt? :eek:


volgens mij wisten we dat allang? :p


als ik voor mezelf spreek is Sangu toch een tikkeltje beter dan demo, we moesten met een 4-5 stammen tegen 1 stam vechten om ze weg te krijgen.
ik durf bijna te wedden dat als nu ook 4-5 stammen zich tegen Demo keren, dat demo nog sneller weg is.


dat moet je aan de leiding van Demo vragen en dus niet op het AF van w10 gaan rond schreeuwen dat Demo de 'hele' wereld ten oorlog verklaart.
want dat is dus echt grote bullshit!

ik zou zeggen slotje hierop... gaat echt nergens over :eek:
al word het forum hier nu wel meer bezocht :D

Heeft hij def gestuurd naar sangu.
Of iemand uit de coalitie geatt ???
Nee ;S
Your argument is invalid.
 

DeletedUser

Guest
denk het wel?
Viper-Credo-Lagoon-Ex. tegen Demo... winnen wij hoor :eek:
als je dat gaat onkennen heb je niet veel kennis van de andere stammen op w10.

en niet zo slijmen bij sangu he :p
helpt toch niks? :D:D:D:D:D

ik slijm niet bij sangu:p
en je weet niet eens wie onze bg's zijn dus heb je ook geen idee tegen wie wij vechten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan