Sangu

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jah, met jullie bedoel ik dan ook eerder Grote Smurf enzo, maar die waren wss nogal pissed. Maar hen hoor ik hier niet meer, maar ik vermoed dat jij nog met hen in contact staat :)
Misschien niet zo heel op zijn plaats dat ik jou mijn praatjes aansmeer hieromtrent. Mijn excuses :)

Speel jij op geen enkele wereld meer? En toch lees je het AF nog? :eek:



Jah, daarvoor deed mijn AF-account raar en toen ik kon reageren zag ik dat er heeel veel lowlifes de zege aan het opeisen waren vs Sangu en dacht ik van: omg, laat ook maar, ik ga niet de zoveelste zijn die hen pissed maakt :p

Enja sorry Kleinulsda :p Gelukkig ben jij erg diplomatisch aangelegd xD

Klopt.
Alhoewel mijn stam niet aan diplomatie doet.
Is er de afgelopen dagen veel gediplomeerd :p
 

DeletedUser10875

Guest
Jah, met jullie bedoel ik dan ook eerder Grote Smurf enzo, maar die waren wss nogal pissed. Maar hen hoor ik hier niet meer, maar ik vermoed dat jij nog met hen in contact staat :)
Misschien niet zo heel op zijn plaats dat ik jou mijn praatjes aansmeer hieromtrent. Mijn excuses :)

Speel jij op geen enkele wereld meer? En toch lees je het AF nog? :eek:

GS en die andere zijn niet pissed hoor. Ze zijn allen maar wat blij dat ze of gestopt zijn op w10 of helemaal met TW. Onder die laatste groep val ik.

Ik bekijk het forum nog elke dag, voornamelijk de wielerprono's waar ik aan mee doe. Startpagina van Opera is dan ook het spellen forum geworden:)
 

DeletedUser

Guest
Waw chapeau :eek: Het slorpt erg veel tijd op he :eek:
Ik heb morgen examen en toch is vandaag het merendeel van mijn tijd weer naar deze verslaving gegaan :p
 
Reactiescore
35
Zoals Edje al zei. Als ik niet in de leiding had gezeten had ik al begin oktober vorig jaar de stekker eruit getrokken. Na x jaar was ik het zo beu... Stoppen met W10 was de beste beslissing die ik de laatste jaren heb genomen. Soms raak ik de computer nu meerdere dagen achter elkaar niet aan (buiten op het werk dan:D).

Net als Ed speel ik geen TW meer, ik check het Tools forum nog (ivm Sangu Package) en af en toe het w10 forum.
Als ik net als Dio nu ook nog een vrouwtje weet te versieren om al die vrijgekomen uren met te spenderen :p

Update:
Jah, met jullie bedoel ik dan ook eerder Grote Smurf enzo, maar die waren wss nogal pissed
Ik was "Grote Smurf", vandaar dat ik hier nu antwoord.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser52801

Guest
Haha succes, een vriendin + tw is trouwens erg moeilijk lijkt me... dus die stop komt dan goed uit voor Dio! :D
maar De Goede Fee jullie naam (Sangu) zal nog wel een paar jaar mee gaan zolang sangu pack goed blijft.
en denk dat jullie een van de weinige zijn die dat hebben bereikt ;)
 

DeletedUser

Guest
Speel ook niet meer, lees toch nog dagelijks de vrije fora.

Betreur het ook dat ik zo lang wachtte met stoppen :(
 

DeletedUser

Guest
Zoals Edje al zei. Als ik niet in de leiding had gezeten had ik al begin oktober vorig jaar de stekker eruit getrokken. Na x jaar was ik het zo beu... Stoppen met W10 was de beste beslissing die ik de laatste jaren heb genomen. Soms raak ik de computer nu meerdere dagen achter elkaar niet aan (buiten op het werk dan:D).

Net als Ed speel ik geen TW meer, ik check het Tools forum nog (ivm Sangu Package) en af en toe het w10 forum.
Als ik net als Dio nu ook nog een vrouwtje weet te versieren om al die vrijgekomen uren met te spenderen :p

Update:

Ik was "Grote Smurf", vandaar dat ik hier nu antwoord.

Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan