Sangu

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
die gecrashde ongeveer 2-2.5 jaar
en waar ik nu op zit half jaar :rolleyes:

haha hebben nog een in huis staan hoor... dus vv kan ik overzetten (en dat is dan ook maximale wat die kan, dat ****** ding..) :rolleyes:

Mijn pc draait al zoon 6-10 jaar mee.
Is een aldi merk.
En werkt nogaltijd perfect.
Heeft nogal nogal een eigen wil als het over timen gaat xD das enigste minpunt.

DeletedUser52801

Guest
Mijn pc draait al zoon 6-10 jaar mee.
Is een aldi merk.
En werkt nogaltijd perfect.
Heeft nogal nogal een eigen wil als het over timen gaat xD das enigste minpunt.

zolang doen ze het bij mij niet hoor... :eek:
ff kijken hoe ik het ga doen met time... word het de ouderwetse manier
of toch al dat spul instraleren en daarna me pa boos hebben :rolleyes:

al hoef je op deze wereld niet op iedereen te time
dus je kan ook zonder een scripts gaan werken... al mis ik TBR map :(:(:(:(

DeletedUser

Guest
Zelf geregeld je pc opruimen, scannen (niet alleen Norton of wat voor antivirus je ook hebt, installeer ook es Spybot, Ccleaner etc), zelf es opruimen, es schijfopruiming doen, es defragmenteren, helpt je pc ook al veeeeel vooruit...

DeletedUser

Guest
zolang doen ze het bij mij niet hoor... :eek:
ff kijken hoe ik het ga doen met time... word het de ouderwetse manier
of toch al dat spul instraleren en daarna me pa boos hebben :rolleyes:

al hoef je op deze wereld niet op iedereen te time
dus je kan ook zonder een scripts gaan werken... al mis ik TBR map :(:(:(:(

Sangu pack , Mass recruter. (enigste die ik gebruik)
Wat installeren dan xD ??

DeletedUser10875

Guest
ik kwam op mister nick in september

bij ik blockten ze misschien edels maar ik sloopte meer:p

Mua, nu niet stoer gaan doen hé. Eigenlijk blokte je zo goed als geen enkele edel. Enkel clears op of overvolle boerderijen of geen muur. Techs die niet goed stonden was ook geen uitzondering.

Als je het dan hebt over flippertje, daarop moest je eerst de boel kapot schieten eer je edels stuurde.
Maar dat was eigenlijk de normale gang van zaken.

DeletedUser

Guest
Mua, nu niet stoer gaan doen hé. Eigenlijk blokte je zo goed als geen enkele edel. Enkel clears op of overvolle boerderijen of geen muur. Techs die niet goed stonden was ook geen uitzondering.

Als je het dan hebt over flippertje, daarop moest je eerst de boel kapot schieten eer je edels stuurde.
Maar dat was eigenlijk de normale gang van zaken.

Hij zegt : ze blockten men edels maar ik sloopte meer :D:D:p:cool:
Klopt ik spreek zen taal.

DeletedUser10875

Guest
Blijft lastig voor me om normale zinnen te krijgen uit zijn posts.

w10 eindelijk volwassen geworden om te stoppen met kata's? Hmm, misschien dan maar is accountje zoeken:p

DeletedUser

Guest
Blijft lastig voor me om normale zinnen te krijgen uit zijn posts.

w10 eindelijk volwassen geworden om te stoppen met kata's? Hmm, misschien dan maar is accountje zoeken:p

Als jij terugkomt.
Maak ik in al men dorpen 600 kata's <3

DeletedUser

Guest
Haha, er is gewoon niks aan de gang nu. Ik vermoed als het hem eropaan komt dat het wel weer zal beginnen, daarom dat ik nog niet al mijn dorpen omgevormd heb... :p
Op welk account zat jij KPHS?

DeletedUser10875

Guest
Klopt helemaal Sealion.

Ach wasmachine, je ziet wat die kata's mede te weeg brengen. Een saaie wereld met duizenden barbarendorpen.
Mag toch hopen dat je liever echte gevechten hebt. Dat kleine foutjes direct worden afgestraft,. Geen def achter je edels.. counters. Perfect getimed? Vooredelen.
Moet je tenminste nog iets doen voor je dorpen.

DeletedUser

Guest
Klopt helemaal Sealion.

Ach wasmachine, je ziet wat die kata's mede te weeg brengen. Een saaie wereld met duizenden barbarendorpen.
Mag toch hopen dat je liever echte gevechten hebt. Dat kleine foutjes direct worden afgestraft,. Geen def achter je edels.. counters. Perfect getimed? Vooredelen.
Moet je tenminste nog iets doen voor je dorpen.

Jonguh.
Ik heb bijna geen bb dorpen gepakt.
x>D
Klopt klinkt leuk maar tegen w10 weer in die fase zit xD

DeletedUser

Guest
Zal nog wel een halfjaar duren. Als de oorlogen wel ooit terug naar die staat zullen gaan, ik denk dat slechts 5, max 10 spelers van de 'top'stammen deze skills echt beheersen en niet te lui zijn om ze toe te passen...

DeletedUser

Guest
Btw Edgile ik vond het wel grof hoe jullie op het AF spraken na jullie BB-move. Ok, jullie waren de besten, maar er waren/zijn echt ook wel nog enkele andere spelers die kunnen TWen hoor :p
En begin nu niet weer over de kata-oorlog, die was idd niet mooi, en nee, ik weet niet wie ermee begonnen is :p Maar uiteindelijk vind ik het jammer dat jullie niet hebben doorgebeten...

Sealion bijvoorbeeld heeft massa's aanvallen opgevangen van jullie (met hulp van ons ofc), dus zij verdiende op zijn minst ook wel wat respect.

DeletedUser10875

Guest
Wij hebben ook nergens gezegd dat iedereen van w10 slecht was/is.
Tuurlijk zijn er nog andere goede spelers.

DeletedUser

Guest
Btw Edgile ik vond het wel grof hoe jullie op het AF spraken na jullie BB-move. Ok, jullie waren de besten, maar er waren/zijn echt ook wel nog enkele andere spelers die kunnen TWen hoor :p
En begin nu niet weer over de kata-oorlog, die was idd niet mooi, en nee, ik weet niet wie ermee begonnen is :p Maar uiteindelijk vind ik het jammer dat jullie niet hebben doorgebeten...

Sealion bijvoorbeeld heeft massa's aanvallen opgevangen van jullie (met hulp van ons ofc), dus zij verdiende op zijn minst ook wel wat respect.

Ithy hoelang zit je nu al met die irritatie ?? :p
Al zoon dikke maand dat sangu weg is.
En zeg je nu pas.
Zomaar frustratie afreageren op UF.

DeletedUser

Guest
Jah, met jullie bedoel ik dan ook eerder Grote Smurf enzo, maar die waren wss nogal pissed. Maar hen hoor ik hier niet meer, maar ik vermoed dat jij nog met hen in contact staat :)
Misschien niet zo heel op zijn plaats dat ik jou mijn praatjes aansmeer hieromtrent. Mijn excuses :)

Speel jij op geen enkele wereld meer? En toch lees je het AF nog? :eek:

Ithy hoelang zit je nu al met die irritatie ?? :p
Al zoon dikke maand dat sangu weg is.
En zeg je nu pas.
Zomaar frustratie afreageren op UF.

Jah, daarvoor deed mijn AF-account raar en toen ik kon reageren zag ik dat er heeel veel lowlifes de zege aan het opeisen waren vs Sangu en dacht ik van: omg, laat ook maar, ik ga niet de zoveelste zijn die hen pissed maakt :p

Enja sorry Kleinulsda :p Gelukkig ben jij erg diplomatisch aangelegd xD

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan