Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In dat hele verhaal komt het woordje moraal niet in voor. Dus ik weet niet hoe daar bij komt.

Als je me niet geloofd.. kan ik je zo de gehele pm sturen.



Def van te ver? Ik heb daar je dichte def gemold omdat er niet gedodged werd.
Dus de boel staat weer vol?:D
Kom ik weer langs.

gemold waarom zou je weer langskomen :eek:

ik ben flipper lekker aan het pesten en daar kan ie blijkbaar niet tegen :p
 

DeletedUser

Guest
In dat hele verhaal komt het woordje moraal niet in voor. Dus ik weet niet hoe daar bij komt.

Als je me niet geloofd.. kan ik je zo de gehele pm sturen.


KPHS je moet weten dat ik soms dingen erbij verzin :p ( weet HoH van alle discussie veel van :D )
stuur pm maar door via W10 :D heb ik nog wat te doen ( heb geen zin om voor school te leren )
 

DeletedUser

Guest
@ boonpwnz

Wat heb jij op w10 al bewezen dat je hier op het AF wat de grote jan komt uithangen?
Juist...nog helemaal niets.

Je bent de zoveelste noob die komt verkondigen dat hij Sangu gaat pijn doen (op een gekregen acc dan nog wel) en ook de zoveelste die na een tijd heel zeker gaat lopen.
Dus geniet van je minute of fame zou ik zeggen en laat ons verder maar met rust want niemand is ermee opgezet dat je het AF komt volspammen.
 

DeletedUser

Guest
@ boonpwnz

Wat heb jij op w10 al bewezen dat je hier op het AF wat de grote jan komt uithangen?
Juist...nog helemaal niets.

Je bent de zoveelste noob die komt verkondigen dat hij Sangu gaat pijn doen (op een gekregen acc dan nog wel) en ook de zoveelste die na een tijd heel zeker gaat lopen.
Dus geniet van je minute of fame zou ik zeggen en laat ons verder maar met rust want niemand is ermee opgezet dat je het AF komt volspammen.

Waarom zou ik de grote mond opzetten, ik speel als co dus ik heb het niet gekregen? en wat zeg ik dat ik sangu ga pijn doen, nee dat zeg ik niet?

Ik zeg wel dat ik de dorpjes terug ga edelen niet dat ik jullie ga pijn doen
 

DeletedUser60039

Guest
@ boonpwnz

Wat heb jij op w10 al bewezen dat je hier op het AF wat de grote jan komt uithangen?
Juist...nog helemaal niets.

Je bent de zoveelste noob die komt verkondigen dat hij Sangu gaat pijn doen (op een gekregen acc dan nog wel) en ook de zoveelste die na een tijd heel zeker gaat lopen.
Dus geniet van je minute of fame zou ik zeggen en laat ons verder maar met rust want niemand is ermee opgezet dat je het AF komt volspammen.

Mag ik je wat, vragen als hij de grote jan komt uithangen, dan negeer je ze, maar jij bent blijkbaar zo kinderachtig om er op in te gaan, en om een grote b*k op te zetten.

Dus wie is er nu de grote Jan? en gekregen acc's of niet wat is er mis mee, hij kan op andere werelden goeie acc's en zelf grootgebracht hebben.
Maar altijd met er op in te gaan negeer het dan gewoon grote jongen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dus was ik met mijn verwoording mis het moest anoniem zijn maar dat klopt ook niet want het is ook bekent ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja dus was ik met mijn verwoording mis het moest anoniem zijn maar dat klopt ook niet want het is ook bekent ;)

En ook dat deed je eigelijk zelf :D


Is niet erg hoor, dit forum zit vol met landmijnen.
Ze struikelen hier over elk woord :)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik de grote mond opzetten, ik speel als co dus ik heb het niet gekregen? en wat zeg ik dat ik sangu ga pijn doen, nee dat zeg ik niet?

Ik zeg wel dat ik de dorpjes terug ga edelen niet dat ik jullie ga pijn doen

Je bent echt nog stommer dan een vishengel.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je wat, vragen als hij de grote jan komt uithangen, dan negeer je ze, maar jij bent blijkbaar zo kinderachtig om er op in te gaan, en om een grote b*k op te zetten.

Dus wie is er nu de grote Jan? en gekregen acc's of niet wat is er mis mee, hij kan op andere werelden goeie acc's en zelf grootgebracht hebben.
Maar altijd met er op in te gaan negeer het dan gewoon grote jongen :)

Euh, nu ga jij hier komen reageren op een post, aan iemand anders gericht dan nog wel(iemand zei dat dit kinderachtig zou kunnen zijn)...misschien had je dit ook kunnen negeren want daardoor sta je nu helemaal voor paal.

Ik ben het verplicht aan mijn status om een grote bek op te zetten want ik ben tenslotte lid van de arrogante Sangu's.
Hop, hop terug in je hol.
 

DeletedUser60039

Guest
Euh, nu ga jij hier komen reageren op een post, aan iemand anders gericht dan nog wel(iemand zei dat dit kinderachtig zou kunnen zijn)...misschien had je dit ook kunnen negeren want daardoor sta je nu helemaal voor paal.

Ik ben het verplicht aan mijn status om een grote bek op te zetten want ik ben tenslotte lid van de arrogante Sangu's.
Hop, hop terug in je hol.

Grappig, zal jij zeggen wat ik moet doen? Neen toch laat eerst de grote mensen spreken dan mag jij mss jou mening geven simpel toch?is het gemakkelijkste voor jou.

Maar anders, kruip jij terug in je hol want jij bent deze discussie niet waard :)
 

DeletedUser54888

Guest
Mij gaat het er niet om of ik nou in de nachtbonus aanval ofniet,
Zover ik weet is provocator Al een heel deel van zijn troepen kwijt,
Zelfs is hij Verdediger van de dag geworden, Dat is voor ons een goed teken tog:)
Lekker blijven knallen Dan komt het vanzelf goed,



ps diokhan die 3 aanvallen waren maar dumps (En kun je niet taggen ofzo !!@noob)
 

DeletedUser

Guest
Mij gaat het er niet om of ik nou in de nachtbonus aanval ofniet,
Zover ik weet is provocator Al een heel deel van zijn troepen kwijt,
Zelfs is hij Verdediger van de dag geworden, Dat is voor ons een goed teken tog:)
Lekker blijven knallen Dan komt het vanzelf goed,



ps diokhan die 3 aanvallen waren maar dumps (En kun je niet taggen ofzo !!@noob)

Jup een heleboel mensen van Sangu liggen dan ook niet (echt) onder vuur en kunnen al snel eens wat os sturen, maar dat dringt niet tot jullie door zeker? :D

Grappig, zal jij zeggen wat ik moet doen? Neen toch laat eerst de grote mensen spreken dan mag jij mss jou mening geven simpel toch?is het gemakkelijkste voor jou.

Maar anders, kruip jij terug in je hol want jij bent deze discussie niet waard :)

'laat eerst de grote mensen spreken', lol jij bent echt de grootste flapdrol dat ik ooit ben tegengekomen... Jij bent zelf 15 en gaat zo'n opmerkingen geven. Dit maakt mijn hele dag nog geslaagder. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan