Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26555

Guest
Dat je extreem belachelijk doet. :p
Hoe moeten wij op w10 nu 2 topstammen de oorlog verklaren als die er helemaal niet zijn? :rolleyes:
Je zegt zelf dat heel w10 inactief is...

dat beheers ik dan ook tenvolle:)
ja dat weet ik ook daarom zei ik inactief w10 maar dat topstam moest er eigenlijk niet bij:p wel bij w12 xD
 

DeletedUser52311

Guest
Sangu geen teamspirit? Whahaha, volgens mij behoort Sangu daarin toch wel tot de kleine groepen stammen op .nl die wel teamspirit heeft.
Enkel het feit dat iedereen op 1 account na op delete is gegaan, zegt al genoeg over onze teamspirit.

Beide accounts stellen niet veel voor timo. Mister Nick stelt ook geen drol voor, jij stelt niet veel voor.

inderdaad, liever met zijn allen op grijs dan strijdend ten onder te gaan:rolleyes:
 

DeletedUser26555

Guest
inderdaad, liever met zijn allen op grijs dan strijdend ten onder te gaan:rolleyes:

tonnie heeft we weg naar w10 gevonden waar gaan we dat schrijven

en tonnie strijdend tenonder hebben we nog niet gehad he
strijdend wel
 

DeletedUser

Guest
teamspirit?

jullie durven het op te nemen tegen een inactief w10
op w12 durven we het op te nemen tegen 2 topstammen die bij elkaar meer punten hebben dan heel w10 nu en wij zijn maar 144 mio

dus wat heb jij nu als tegenantwoord

heel simpel. teamspirit draait niet om iets als hoeveel je bereikt met een stam, maar hoe!

sangu's cluster was legendarisch om de manier dat deze in elkaar stak. ipv 1 groot cluster, waren er meerdere kleinere clusters. misschien even kijken naar deze spoiler.

sangunu.gif

zoiets werkt enkel als je met de stam heel veel actief samenwerkt. anders heb je te weinig stootkracht en te weinig def. sangu is juist het toonbeeld van samenwerking(en dus teamspirit) daar lag onze grootste kracht.
 

DeletedUser

Guest
teamspirit?

jullie durven het op te nemen tegen een inactief w10
op w12 durven we het op te nemen tegen 2 topstammen die bij elkaar meer punten hebben dan heel w10 nu en wij zijn maar 144 mio

dus wat heb jij nu als tegenantwoord

Zucht, ik begin er toch wel moe van te worden van dit zulk reacties. Wat heeft het voor enkele zin om door te gaan tegen inactieve spelers? Dat is net als bb's edelen. Die vraag kunnen we jullie ook wel stellen. Waarom gaan jullie in hemelsnaam inactief zijn terwijl er op jullie een grote uitdaging wacht? Jullie vullen jullie tijd gewoon niet goed, dat is de laatste maanden wel gebleken, wat dus betekent dat jullie weinig inzicht hebben. Je moet doorgaan als je het leuk vind, maar op deze wereld viel en valt niets meer te halen, wat jullie hebben afgedwongen. Denk je dat wij zo stonden te springen als jullie toen een groot gedeelte van Temp op delete ging? Juist niet, wij kregen weer met bb's te maken terwijl we ze juist aan het vermijden waren. Wij waren met niets anders bezig om deze te ontwijken, ook al gaat dat niet helemaal.

Het is beter zo, en als jullie daar problemen mee hebben, tja. Jullie hebben het zelf afgedwongen. Wij stoppen tenminste als team, en dat geeft tenminste aan wat voor stam wij waren, maar dat weten jullie diep van binnen ook.
 

DeletedUser26555

Guest
Zucht, ik begin er toch wel moe van te worden van dit zulk reacties. Wat heeft het voor enkele zin om door te gaan tegen inactieve spelers? Dat is net als bb's edelen. Die vraag kunnen we jullie ook wel stellen. Waarom gaan jullie in hemelsnaam inactief zijn terwijl er op jullie een grote uitdaging wacht? Jullie vullen jullie tijd gewoon niet goed, dat is de laatste maanden wel gebleken, wat dus betekent dat jullie weinig inzicht hebben. Je moet doorgaan als je het leuk vind, maar op deze wereld viel en valt niets meer te halen, wat jullie hebben afgedwongen. Denk je dat wij zo stonden te springen als jullie toen een groot gedeelte van Temp op delete ging? Juist niet, wij kregen weer met bb's te maken terwijl we ze juist aan het vermijden waren. Wij waren met niets anders bezig om deze te ontwijken, ook al gaat dat niet helemaal.

Het is beter zo, en als jullie daar problemen mee hebben, tja. Jullie hebben het zelf afgedwongen. Wij stoppen tenminste als team, en dat geeft tenminste aan wat voor stam wij waren, maar dat weten jullie diep van binnen ook.

stoppen als team waarom jullie hoofddoel niet bereiken ;)
 

DeletedUser32344

Guest
Haha, en dat zegt ook zoveel hé. Net of jij al zolang als mij op het forum komt, niet dus. Heb nog ergens een accountje liggen die ook rond mei 2009 is aangemaakt, zegt helemaal niets.
Hmmm jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is. Speel jij op het account Broken Time? Nee dus, zo speel ik ook niet meer op dit account. Maar ik kan je wel verzekeren dat ik langer W10 speel dan dit account op het AF is.

Jij bent ook echt een wannabe zeg. Een typische speler voor de coalitie. Pas je iedergeval goed bij. Er werden pas verliezen gemaakt 1/2 dagen voordat we op delete gingen, en het spreekt voor zich dat wij dan al geen flikker meer deden. Dueze wereld is gewoon uitgespeeld. Jullie moeten eerst nu 2 jaar internen voordat jullie de andere stammen krijgen. Ik zou zeggen, kruip maar snel weer onder je schulp, want je zegt toch niets relevant. Je komt opeens om de hoek kijken als wij 'de oorlog hebben verloren'. Dus dat geeft al aan wat voor speler je bent. Dan zie ik nog liever iemand als kapiteinrob iets posten, ook al begrijpt die het soms ook niet echt, maar later ziet hij dat wel in.
Ach ik had eigenlijk niks anders van jou kunnen verwachten, je statistieken spreken voor zich. Misschien had jij in de coalitie gemoeten i.p.v. ikzelf? Zeg je wat over barbaren en interns XD... identiek aan wat jouw statistieken op W10 laten zien.

Doe je huiswerk eens voordat je iets stoms post wat kant noch wal raakt. 1. Je weet niet wie ik ben (terwijl de meest simpele ziel dit makkelijk kan uitzoeken), 2. je weet schijnbaar ook niet meer wat je op W10 hebt behaald (zou ik ook snel willen vergeten als ik jou was). De statistieken van Sangu vs. ons (ik spreek enkel even voor mezelf) waren al maanden/weken in het nadeel van Sangu. Dus wat bazel je nu over 1/2 dagen? Dus voordat je nu weer iets onzinnigs gaat posten, denk aub eerst even na. Het feit dat ik nooit meer op het AF reageerde was omdat er gewoon niks aan was :p Discussie-voering zoals je net liet zin, álá niveau-lik-mn-vestje.

Nog een paar dagen en we kunnen vragen of dit forumtopic dicht mag, aangezien de oorlog dan voorbij is bij het verdwijnen van de laatste Sangu-spelers op W10.
 

DeletedUser

Guest
stoppen als team waarom jullie hoofddoel niet bereiken ;)

Omfg ik speel niet op deze wereld, maar snap wel wat sangu bedoelt.. Om het ff kort samen te vatten, zodat je het misschien begrijpt..:
- Sangu owned de ene na de andere grote stam.
- Sanguspelers gaan zich vervelen wegens gebrek aan tegenstand en verklaren daarom heel W10 de oorlog.
- Tegenstand komt er nog steeds niet. Nee, het enigste wat komt zijn duizende katapulten.
- Aangezien Sangu er geen zin meer in heeft door jullie speelwijze (waar jullie absoluut niet trots op hoeven te zijn) besluiten ze te eindigen met een laatste daad die het beeld van W10 voorgoed zal veranderen: op BB met zn alle.
- Sommige dombo's hier denken nu dat Sangu is gevlucht. Neen, ze zijn gestopt uit frustratie/gebrek aan motivatie. Ik weet zeker dat de sanguspelers stuk voor stuk beter zijn als jou hele stammetje bij elkaar..
 

DeletedUser26555

Guest
Omfg ik speel niet op deze wereld, maar snap wel wat sangu bedoelt.. Om het ff kort samen te vatten, zodat je het misschien begrijpt..:
- Sangu owned de ene na de andere grote stam.
- Sanguspelers gaan zich vervelen wegens gebrek aan tegenstand en verklaren daarom heel W10 de oorlog.
- Tegenstand komt er nog steeds niet. Nee, het enigste wat komt zijn duizende katapulten.
- Aangezien Sangu er geen zin meer in heeft door jullie speelwijze (waar jullie absoluut niet trots op hoeven te zijn) besluiten ze te eindigen met een laatste daad die het beeld van W10 voorgoed zal veranderen: op BB met zn alle.
- Sommige dombo's hier denken nu dat Sangu is gevlucht. Neen, ze zijn gestopt uit frustratie/gebrek aan motivatie. Ik weet zeker dat de sanguspelers stuk voor stuk beter zijn als jou hele stammetje bij elkaar..

maar toch stoppen ze allemaal door motivatiegebrek


neem dan een pauze ofzo he:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Omfg ik speel niet op deze wereld, maar snap wel wat sangu bedoelt.. Om het ff kort samen te vatten, zodat je het misschien begrijpt..:
- Sangu owned de ene na de andere grote stam.
- Sanguspelers gaan zich vervelen wegens gebrek aan tegenstand en verklaren daarom heel W10 de oorlog.
- Tegenstand komt er nog steeds niet. Nee, het enigste wat komt zijn duizende katapulten.
- Aangezien Sangu er geen zin meer in heeft door jullie speelwijze (waar jullie absoluut niet trots op hoeven te zijn) besluiten ze te eindigen met een laatste daad die het beeld van W10 voorgoed zal veranderen: op BB met zn alle.
- Sommige dombo's hier denken nu dat Sangu is gevlucht. Neen, ze zijn gestopt uit frustratie/gebrek aan motivatie. Ik weet zeker dat de sanguspelers stuk voor stuk beter zijn als jou hele stammetje bij elkaar..

Na dit antwoord mag het topic inderdaad dicht. Beter valt het niet samen te vatten.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is. Speel jij op het account Broken Time? Nee dus, zo speel ik ook niet meer op dit account. Maar ik kan je wel verzekeren dat ik langer W10 speel dan dit account op het AF is.

Dat zal ook wel ja, als ik de goede voor me heb...

Ach ik had eigenlijk niks anders van jou kunnen verwachten, je statistieken spreken voor zich. Misschien had jij in de coalitie gemoeten i.p.v. ikzelf? Zeg je wat over barbaren en interns XD... identiek aan wat jouw statistieken op W10 laten zien.

Doe je huiswerk eens voordat je iets stoms post wat kant noch wal raakt. 1. Je weet niet wie ik ben (terwijl de meest simpele ziel dit makkelijk kan uitzoeken), 2. je weet schijnbaar ook niet meer wat je op W10 hebt behaald (zou ik ook snel willen vergeten als ik jou was). De statistieken van Sangu vs. ons (ik spreek enkel even voor mezelf) waren al maanden/weken in het nadeel van Sangu. Dus wat bazel je nu over 1/2 dagen? Dus voordat je nu weer iets onzinnigs gaat posten, denk aub eerst even na. Het feit dat ik nooit meer op het AF reageerde was omdat er gewoon niks aan was :p Discussie-voering zoals je net liet zin, álá niveau-lik-mn-vestje.

Nog een paar dagen en we kunnen vragen of dit forumtopic dicht mag, aangezien de oorlog dan voorbij is bij het verdwijnen van de laatste Sangu-spelers op W10.

Ik kan hetzelfde van jouw vragen. Jij hebt geen flauw benul hoelang ik hier speel, en je weet ook niet wat voor speler ik ben, aangezien we nooit tegen over elkaar hebben gestaan. De enige 2 die verliezen leden waren, flippertje en RUUULER, maar de laatstgenoemde was al een tijdje onbemand. De rest heeft pas grote verliezen gemaakt toen de dagen waren geteld en we van plan waren op delete te gaan.

Tuurlijk, dat zal ik ook zeggen. Het is gewoon dat je niet op kon omdat elke Sangu'er het voor elkaar op nam, iets wat bij andere stammen weinig te zien is.

En ik kan het ook aan jouw vragen. Ja, de laatste dagen/weken, waren in het voordeel van jullie, maar hierdoor zijn jullie nooit in de buurt gekomen om jullie verliezen te stabiliseren. Kon wel eigenlijk hé, wat jullie hadden edels in overvloed.
Hier nog eens de statestieken, en bekijk deze eens goed, want volgens mij stonden wij nog altijd flink voor.;)

Zijde 1:
Stammen: Sangu
Zijde 2:
Stammen: Viper, R.S., Credo, Lagoon, DEMO, EER

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 21,269
Kant 2: 52,592
Verschil: 31,323

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,820
Kant 2: 806
Verschil: 2,014

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 198,548,520
Kant 2: 406,664,281
Verschil: 208,115,761

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26,980,192
Kant 2: 7,317,059
Verschil: 19,663,133

chart
 

DeletedUser52311

Guest
Een pauze nemen?
LOL

Alsof de wereld zomaar een maandje stil zal staan... :D

moet geen probleem voor ze zijn, aangezien er volgens de meeste mensen van sangu toch geen andere topstammen zijn:rolleyes:


tonnie heeft we weg naar w10 gevonden waar gaan we dat schrijven

en tonnie strijdend tenonder hebben we nog niet gehad he
strijdend wel

inderdaad, zodra mensen hier m'n accountje komen beledigen
 

DeletedUser26555

Guest
moet geen probleem voor ze zijn, aangezien er volgens de meeste mensen van sangu toch geen andere topstammen zijn:rolleyes:




inderdaad, zodra mensen hier m'n accountje komen beledigen

ja thats true niemand mag dat doen

wel nice odd he
na al die massas mag dat wel zeker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan