Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Eens.

Al is uithoudingsvermogen nogal relatief. Ik denk dat er in de coalitie ontzettend veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. En wij speelden vanaf het begin. Ik denk dat uithoudingsvermogen dan nogal in een ander daglicht komt te staan.

Qua spelvermindering heeft de coalitie overduidelijk gewonnen. Ook qua spelbederf, maar dat terzijde.

Verder hebben we inderdaad niet gewonnen. We hadden namelijk als doel om iedereen in W10 te verslaan, nee, dat is niet gelukt. De vraag is niet of we het wel of niet konden, in deze situatie hadden we het waarschijnlijk niet gekund. Niemand had zin, het feit dat wij op het laatst onze 900 volle att dorpen niet eens op MN hebben gegooid maar gewoon op barbaar hebben gezet zegt wel genoeg.

De coalitie heeft in zekere zin gewonnen, wij zijn weg. Dat was hun doel. Al denk ik niet dat het de bedoeling was dat we weg zouden gaan door barbaar te worden, de grond van TW is nog altijd het dorpen overnemen. Op dat gebied heeft Sangu gewonnen. Wij hadden eindstand meer dorpen over genomen van de vijand.

De coalitie heeft in mijn ogen het spel verziekt. Heel simpel. Ik vind het allemaal wel prima, Sangu was en is een stijlicoon en dat zal heel lang doorleven door het Sangu Package.

Het doel is bereikt van de COalitie.
Ik heb er ook in gezeten, mijn clears 1 keer naar jullie gestuurd, alles werd geblockt.. :(
Ik was volgensmij de enigste die geen kata's gebruikte :s
 

DeletedUser

Guest
De coalitie heeft niet gewonnen in stats. Juist met 1.4k verschil in dorpen verloren.
In uithoudingsvermogen en speel vermindering naar sangu toe heeft de coalitie wel gewonnen.

Bij elkaar is sangu nog steeds de enige echte winnaar.

Wat zegt tribalwars zelf?

05.04.
00:13 De stam Exsanguination (opgeheven) was verslagen.
 

DeletedUser11316

Guest
Sangu vs Wereld 10

Bijna twee jaar na de oprichting van Exsanguuination is de rest er nog altijd niet in geslaagd een coalitie tegen Sangu - de stam die de hele core in handen heeft - te vormen. Ondanks dat we al meermaals hebben laten blijken de hele wereld te willen veroveren én in feite smalend neerkijken op elke andere stam, toch laat iedereen zich blijkbaar liever één voor één naar de Sangu slachtbank leidden.. Of zijn de BG gesprekken tussen alle 'grote stammen' toch in gang geraakt? Aangezien jullie ons niet massaal willen aanvallen, houden we de eer aan onszelf en verklaren we de oorlog aan de rest van wereld 10.

Daarna veel Anti-ROWALL propaganda die ik er even tussenuit gelaten heb.

Zoals de officiële aankondiging van jullie zegt wilden jullie werelddominantie creëren door het westen is te laten zien na alle andere windstreken belegerd te hebben. En ergens hebben jullie gehoopt op BG-gesprekken vanuit de andere grote stammen. Dit wil zeggen dat Sangu gekregen heeft wat hij gevraagd had: namelijk heel wereld 10 op hun dak.

Nadat historie zichzelf leek te herhalen na diverse stammen uit het midden (FuS, Libre komen dan in mij op) in het verleden al tegen ROWALL of toch in ieder geval tegen leden ervan toen in andere stammen bot hadden gevangen (rond C52/53). In het begin leek de strategie van Sangu te werken, tot de uithouding hun de kop hebben gekost.

Ik geef toe dat Sangu een krachtige stam is die weet hoe ze dit spel moet spelen maar op vlak van uithouding hebben ze hun meerdere gevonden. Hoogmoedigheid is een goede eigenschap om dit spel te spelen en dan komt een 2e maar als het tij begint te keren, dat alles niet meer loopt volgens plan begint dat zijn tol te eisen. Dan heb je 2 keuzes ofwel vechten tot het laatste kleinste dorp of ineens alles achterlaten (tactiek Rusland tegen Napoleon: De russen gingen richting oost maar verbranden alles achter hun enkel kwamen die terug na een tijd) en dan voor de laatste keer nog is propaganda voeren.

Wat je zaait zal je oogsten, dat hebben jullie gemerkt. Sangu was een waardige tegenstander.

groetjes,

Legostormer w10
 

DeletedUser55317

Guest
Is het nu zo moeilijk voor sommige om toe te geven dat Sangu de beste stam is/was die wereld 10 ooit gekend heeft? Vanaf hun bestaan hebben ze de wereld gedomineerd en elke oorlog met glans gewonnen. Geen enkele stam was opgewassen tegen hen. Geen wonder dat de fun er bij hun ook uit is na een jaar of 3 en dat ze zichzelf of bb gezet hebben! Ik twijfel er niet aan dat Sangu ook tegen de coalitie gewonnen zou hebben als ze zouden spelen zoals een jaar geleden.

Maar er is nu eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan.

Sangu-spelers: Het ga jullie goed!

Together...
 

DeletedUser

Guest
Het doel is bereikt van de COalitie.
Ik heb er ook in gezeten, mijn clears 1 keer naar jullie gestuurd, alles werd geblockt.. :(
Ik was volgensmij de enigste die geen kata's gebruikte :s

Proficiat wil je nu een sticker ???


cool_story_bro,_want-4823.jpg
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de oorlog voorbij is en er al een aantal verzoeken zijn geweest om het te sluiten worden nu de oorlogstopics gesloten.

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan