Sangu vs Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10875

Guest
en als je op iemand reageert doe het voortaan dan met het knopje 'quote' :rolleyes:

als je dan tog gelijk hebt en niet op sealion HAAR mailtje antwoorde.
'mijn excuses dan'
ps:"quoten' is m'n boodschap voor je :D

jong maar niet dom:)


Je hoeft mij niet de les te leren hoor.
Ik reageerde op .Serieus play, dat ik hem/haar niet quote wil niet direct zeggen dat ik op Sealion reageer. Want het is moeilijk om te zien dat de opmerking van Sealion sarcastisch was.

Dat jij dan zegt dat ik toch echt op haar (Sealion) reageerde met daarbij de opmerking dat je jong bent maar niet dom. Geef mij het volste recht om te zeggen dat je jong en dom bent. Gezien de auteur van een post toch wel zeker weet op wie hij/zij reageert.

ps: Hier niet meer posten is mijn boodschap voor je :D
 

DeletedUser

Guest
en als je op iemand reageert doe het voortaan dan met het knopje 'quote' :rolleyes:

als je dan tog gelijk hebt en niet op sealion HAAR mailtje antwoorde.
'mijn excuses dan'
ps:"quoten' is m'n boodschap voor je :D

jong maar niet dom:)

van een mug een olifant maken FTW. Plus hoe kunnen wij nu zien wat voor een geslacht achter een account zitten.
 

DeletedUser

Guest
aangezien jij DE 'ruuler' bent van w10 , dacht ik wel dat je zou weten,dat niet 1 van de slechtste spelers van w10,een haar is.
sealion is niet onbekend in w10.

maar je kan het inderdaad niet ruiken,fouten z'n menselijk.
@kphs ook voor mij z'n fouten menselijk,ik zette je niets op je plaats,ik gaf je een klein tipje.
 

DeletedUser

Guest
aangezien jij DE 'ruuler' bent van w10 , dacht ik wel dat je zou weten,dat niet 1 van de slechtste spelers van w10,een haar is.
sealion is niet onbekend in w10.

maar je kan het inderdaad niet ruiken,fouten z'n menselijk.
@kphs ook voor mij z'n fouten menselijk,ik zette je niets op je plaats,ik gaf je een klein tipje.

Dat ik de ''ruuuler'' van w10 ben. wilt niet zeggen dat ik kansloos met iedereen zit te pmen...
 

DeletedUser

Guest
pm'en is zeker en vast niet kansloos,connectie's hebben is zelfs 1 van de belangrijkste dingen .

-ik zeg niet dat je altijd hulp moet vragen,(want dan is toont het inderdaad kansloos.) maar vriendschappen,enz. leggen is zeer belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
pm'en is zeker en vast niet kansloos,connectie's hebben is zelfs 1 van de belangrijkste dingen .

-ik zeg niet dat je altijd hulp moet vragen,(want dan is toont het inderdaad kansloos.) maar vriendschappen,enz. leggen is zeer belangrijk.

ga je ons nou vertellen hoe we tw moeten spelen?
 

DeletedUser

Guest
pm'en is zeker en vast niet kansloos,connectie's hebben is zelfs 1 van de belangrijkste dingen .

-ik zeg niet dat je altijd hulp moet vragen,(want dan is toont het inderdaad kansloos.) maar vriendschappen,enz. leggen is zeer belangrijk.

Niet onlogisch dat alleen de jongste (IQ-gehalte hou ik voorlopig in het midden) posters niet doorhadden over wie/wat KPHS het had.
Sarcasme, cynisme ea verborgen humor is gewoon moeilijker te dedecteren.
Die herken je aan de nadruk die op bepaalde lettergrepen/woorden wordt gezet, worden in de verf gezet door emoticons :)rolleyes:/:cool:/:p/;))
OF je achterhaalt het door de vorige posts (niet één maar een stuk of drie) te herlezen en er eens over na te denken.

Jij bent voorlopig maar in staat alleen de emoticonmanier te gebruiken.
Hier kan aan gewerkt worden, maar voro sommigen zit het er niet in.

Als jij deze fora (maar vooral je eigen posts) over een paar jaar terugleest, zak je meters onder de grond van schaamte.
Dat is alvast waarvoor ik een kaarsje brand straks, want anders blijf jij kansloos.
 

DeletedUser10875

Guest
pm'en is zeker en vast niet kansloos,connectie's hebben is zelfs 1 van de belangrijkste dingen .

-ik zeg niet dat je altijd hulp moet vragen,(want dan is toont het inderdaad kansloos.) maar vriendschappen,enz. leggen is zeer belangrijk.

Zolang je maar goed contact heb met je stamgenoten hoef je geen andere connecties te hebben.
Dus nee, connecties is niet 1 van het belangrijkste. Een goede stam.. dat is ene belangrijk ding.. dan wel niet het belangrijkste.
 

DeletedUser

Guest
pm'en is zeker en vast niet kansloos,connectie's hebben is zelfs 1 van de belangrijkste dingen .

-ik zeg niet dat je altijd hulp moet vragen,(want dan is toont het inderdaad kansloos.) maar vriendschappen,enz. leggen is zeer belangrijk.

zoals eddie als zegt. Aan de stam heb je genoeg.
 

DeletedUser

Guest
jullie sangu'ers hebben aan een stam genoeg ja.(daarom staan jullie bekend.)

@diokhan , denk je nu echt door een iets duurdere taal te gebruiken,dat ik binnen een paar jaar door de grond zak van schaamte.

aangezien hij niet 'quote' of een naam erbij schreef,bleef het voor iedereen onduidelijk,ookal las je de vorige geposte mededelingen,op basis daarvan kon je het OOK niet halen,aangezien dit geen zogenaamd 'gesprek' was.
 

DeletedUser

Guest
jullie sangu'ers hebben aan een stam genoeg ja.(daarom staan jullie bekend.)

@diokhan , denk je nu echt door een iets duurdere taal te gebruiken,dat ik binnen een paar jaar door de grond zak van schaamte.

aangezien hij niet 'quote' of een naam erbij schreef,bleef het voor iedereen onduidelijk,ookal las je de vorige geposte mededelingen,op basis daarvan kon je het OOK niet halen,aangezien dit geen zogenaamd 'gesprek' was.

lol, iedereen met gezond verstand snapte dat, enkel jij niet denk ik. Hiermee blijkt dat je ''verstand'' niet miljonair is, maar een dubbie waard is. Grootspraak ftw.
 

DeletedUser

Guest
jullie sangu'ers hebben aan een stam genoeg ja.(daarom staan jullie bekend.)

@diokhan , denk je nu echt door een iets duurdere taal te gebruiken,dat ik binnen een paar jaar door de grond zak van schaamte.

aangezien hij niet 'quote' of een naam erbij schreef,bleef het voor iedereen onduidelijk,ookal las je de vorige geposte mededelingen,op basis daarvan kon je het OOK niet halen,aangezien dit geen zogenaamd 'gesprek' was.

Op het moment dat je aan je stam niet genoeg hebt speel je het spel verkeerd of moet je een nieuwe stam zoeken. verder geef ik dio gelijk als je dadelijk ouder ben en je leest je post terug schaam je jou kapot over hoe ontwetend je was en hoeveel achterliggende gedachte je hebt laten liggen.
 

DeletedUser10875

Guest
aangezien hij niet 'quote' of een naam erbij schreef,bleef het voor iedereen onduidelijk,ookal las je de vorige geposte mededelingen,op basis daarvan kon je het OOK niet halen,aangezien dit geen zogenaamd 'gesprek' was.

Als het onduidelijk is, waarom zei je dan dat ik op Sealion reageerde?
 

DeletedUser

Guest
lol, iedereen met gezond verstand snapte dat, enkel jij niet denk ik. Hiermee blijkt dat je ''verstand'' niet miljonair is, maar een dubbie waard is. Grootspraak ftw.


daarom mag ik de rowallers meer,jullie denken het altijd beter te weten,en haantje te voorste te willen wezen,door een paar duurdere uitspraken te maken.en iemand hun fout laten inzien tot hij of zij 'sorry' zegt.
(er zijn ook uitzondringen zoals grote smurf.etc.)

of jullie skills zo goed z'n als jullie zeggen,daar twist ik niet over,want dat weet ik niet.
-maar,ik heb nogal de indruk,dat jullie nogal stoefen over wat lucht.

(nogmaals,per uitzonderingen...)
 

DeletedUser

Guest
eigenwijsheid was sterker dan mijzelf.excuses hiervoor.
-maar om dan te zeggen,dat ik jong en onbezonnen ben,lijkt me wat cru , niet ?;)

ookal ben ik jong,(16 jaar om percies te zijn.) slim ben ik wel.

ik ben geen bolleboos,maar volg wel in belgie een technische handels richting die niet voor veel mensen weggelicht is om te slagen in het 3 de middelbaar.(niet dat dit iemand interreseert:p)

mvg mil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan