Sangu vs Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
35
Dat Temp ons volgend slachtoffer zou worden was voor elke Sangu al lang duidelijk. Dat dit nu ging gebeuren dan weer niet, we hadden immers nog aanvalsplannen op Credo en Ex. spelers. Maar zoals zo dikwijls bij TW zijn er plotseling andere zaken prioritair.

Zo begon de initiële verklaring, maar we zijn al van 1 december 2010 bezig met de voorbereidingen voor deze oorlog: front stacken, inactief front herbemannen en natuurlijk een aanvalsplan opstellen. Uiteindelijk heeft het allemaal veel langer geduurd dan sommige Sangu's lief was :D

Diokhan op 11.01.2011 zei:
...

waiting.gif

MINIke op 11.01.2011 zei:
lol: nog even geduld hé... (-;


En zo begint Exsanguination vs Templar...

Whoever said the pen is mightier than the sword obviously never encountered Sangu.

battle2.jpg


Hierbij verklaart Sangu nogmaals de oorlog aan de grootste stam van onze wereld!



Waarschuwing: Een oorlogsverklaring doet het AF altijd weer (even) opflakkeren en wij kunnen alvast een tipje van de sluier oplichten: Dit is een sappige :D

newspaper.png


Voor we verdergaan met de oorlogsverklaring, een kort bericht van onze sponsor:
Sangu Ultra: Vangt alle lekken op!
sangulekken2.gif

Op een koude winternacht mocht onze Corrupte Mod namelijk volgende mededeling ontvangen:
de rat op 29.11. om 00:01 uur
Beste Iras,

Kan en mag ik bij jou informatie neerleggen over templar? Ik hoef er verder niets voor terug.

Iras op 30.11. om 11:12 uur
Klinkt louche

Iras op 30.11. om 11:17 uur
zozo, wat is dit hier ;)

Deze mededelingen werden door Iras doorgestuurd.

Grote Smurf op 30.11. om 18:22 uur
misschien iemand van die [ally]ikke[/ally] stam.
toehappen zou ik zeggen, mss hebben ze plannen om ons aan te vallen :)

Hoe Sangu werkelijk aan het Temp forum geraakt is
intimiderenduckje4.jpg


Deze barmhartige samaritaan (of vuile rat, afhankelijk van welke kant van de grens je staat) poste daarna hele draden van het (externe) Temp forum waar volop werd gepland om, terwijl Sangu volledig gefocused was op het oosten en zuiden van de wereld, ons letterlijk en figuurlijk te backstabben.

Fantastisch idee, wij konden het zelf niet beter bedacht hebben. Jammerlijk genoeg voor jullie zitten er misnoegde spelers in Temp waardoor vele interessante extracten van het Temp forum morgen in ondermeer Story gepubliceerd worden.

Priory zei:
Sangu wordt een stamactie. Geen squadactie.
Ik wil niet dat dit buiten de stam geraakt. Ik vertrouw jullie allemaal erop dat jullie dus niets vermelden over wat hier dan ook over gezegd is of wordt.

buitendestam.jpg

Om het er nog even verder in te duwen: Zoals Sun Tzu 2500 jaar geleden al zei:
Sun Tzu zei:
“Secret operations are essential in war; upon them the army relies to make its every move.”

Priory zei:
Hoe dan ook, we zijn dus over de grens heen gegaan nu dat we [player]dutchrafter[/player] hebben gerecruit. We kwamen hier wat laat achter, en hadden al gezegd dat het kon toen twee weken later [ally]sangu[/ally] ons vroeg om deze beslissing te herzien.

we zijn bij ons standpunt gebleven om diverse redenen. sangu's reactie was dat we dan niet gek moeten opkijken mochten ze opeens gaan edelen. Dit is al enige tijd geleden.

We merken ook een zekere vijandigheid van sangu leden op het AF.
Alhoewel dit niet is uitgesproken moeten we er dus rekening mee houden dat ze ons ooit eens aan gaan vallen.

De laatste geruchten zijn dat ze na credo met ons verder willen.

Een zeer nauwkeurige en correcte analyse. En het recruiten van dutchrafter ging zeker ons officieel excuus zijn :D
We gingen het wel duidelijk maken voordat we effectief begonnen. Hoeveel tijd we precies tussen de mededeling en de eerste aanval gingen laten, daar was wel nog debat over.

Priory vat het Temp plan hier mooi samen. Daarmee is direct iedereen die het wil lezen op de hoogte:

Priory zei:
-Daarom ook dat wij aansluiting zoeken met Cateau.
-Daarom ook dat wij aansluiting zoeken met Dutchrafter.
-Daarom ook dat Squad stvvrules geen nieuwe targets aan gaat.
-Vandaar ook dat Squad Nasuus met enkele spelers richting Credo/sangu zal jumpen.
-Daarom ook dat er naar alle grensdorpen van Squad Mausan nu al OS onderweg is.
-Daarom ook dat voor Squad stvvrules het nu ook belangrijk is om z.s.m. Furia, merian en gerdav te edelen.

Er is nog een scenario denkbaar waarbij ROWALL zich in de strijd zou mengen. Laten we de diplomatie neutraal houden met ze en ze niet betrekken in onze plannen.

Wil je nog meer van het Temp forum lezen? We hebben de leukste posts voor jullie verzameld!

De 3 grootste spelers van sangu hebben deze week geen enkel dorp overgenomen, sparen ze edels voor een aanval op ons ?

Teamspirit
Hierbij ons motto:

Wij zijn niet bang.

Het is zeer belangrijk dat wij dit ook zo communiceren richting onze teamleden.


Smokingfarmer schreef:
Als je denkt:'ik ben verslagen'
is de nederlaag een feit.
Als je denkt:'k zal niet versagen' ,
win je op de duur de strijd.
Als je denkt:'ik kan het niet halen',
is de tegenslag op til,
want het overslaan der schalen
hangt voornamelijk af van Wil.

Moedelozen gaan ten onder
door hun twijfel, door hun vrees.
Vechters winnen, door een wonder,
telkens weer de zwaarste race.
Denk:'ik kan het' en dan gáát het.
Iedereen vindt bij wilskracht baat
en in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat.


Als je jammert:'ik ben zwakker
dan mijn grote concurrent',
blijf je levenslang de stakker
die je ongetwijfeld bent.
Niet de Goliaths en de rijken
tellen in de strijd voor zes,
maar de fermen, die niet wijken
hebben vroeg of laat succes!!

Inspirerend :)

Edgile en Hatsjiie
Te goed om niet volledig te posten:
Priory - za nov 20 zei:
-Deliter heeft een groot front met Hatsjiie. Is er al gesproken over wie vv's kunnen nemen? Kunnen die nu alvast eens een kijkje nemen op zijn account?
-Rber ben jij goed in staat om Deliter te verdedigen? Moet er van anderen nog meer OS komen? Van wie?
-Zijn alle grensdorpen, Malaki, Kyy, Priory en Deliter, goed verdedigd met preventieve OS van veraf? Hou je eigen OS nog paraat voor de tweede slag!
-Malakigirl heb jij al een plan gemaakt voor een doomscenario waarin jij helemaal wordt overrompeld? Je hebt nou eenmaal niet de aller gunstigste ligging t.o.v. Sangu. Dorpen kwijtraken is misschien niet te voorkomen, maar denk er alvast over na zodat ze je spirit niet breken!
-Kyy hoe sta jij er voor, je was wat bb-dorpen aan het overnemen om je aan de grens te versterken? Hoe gaat je activiteit zijn de komende maanden?
-Smoking hoe ver ben jij met de jump, hoe snel krijg je pakketjes zodat je kunt groeien zodat je er bent?

Heads up: In de volgende post plaatsen we - voor de liefhebbers - nog extra sappige posts!

En toch...
... de paniek bij Sangu was niet al te groot...
goodnews.jpg


En zo eindigde de oorlogsverklaring. Op die tijd heeft er zich echter nóg meer intrige voor gedaan. Dezelfde Iras mocht op 30/12 nogmaals info ontvangen:
Iras zei:
Nieuwe spionen info, wat ik onthouden heb:

1) TEMP gaat tot eind febrauri oorlog voeren tegen ROWALL
2) Vanaf eind februari beginnen ze tegen sangu
3) Jan jansens is een geheime recruit (is een TEMPer dus) en die komt eind februari in temp
4) kijk eens naar covenant666 zijn overnames :)
5) Ik heb nu contact met covenant
6) Nieuwe spionen kwamen naar mij, ik heb opt forum gelogd van TEMP, heb wat info
7) Priory zou een dictator zijn, daarom hebben veel mensen een hekel aan hem, en daarom krijg ik al die info

En nee, ik ben niet corrupt, hij heeft dit zelf aangeboden :p.
Jaja, dat zal wel Iras : )

Toen lekte uit dat wij wisten dat JAN-JANSEN in feite Temp was en namen ze hem direct op in de stam. Jansen onmiddelijk onder aanval door zijn ex stam Credo en ook door Sangu. Weer uit de stam en een paar dagen later barbaar. De Credo-zee groeide alweer...


Vanaf dat moment:
Kaart.jpg


Kaartjes
Doordat 2 Temp spelers plots uit de stam vlogen zijn deze op de kaart extra gemarkeerd.
Het blijft eenvoudig voor Sangu: alles wat niet blauw is edelen.
kaart.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
35
Zoals beloofd de leukste posts van het Temp forum:
Squad Mausan: Target RUUULER:
Ruuuler is zijn dorpsnamen aan het veranderen ... waarom ?

De 3 grootste spelers van sangu hebben deze week geen enkel dorp overgenomen, sparen ze edels voor een aanval op ons ?

Ik heb geen schild,ik ben het schild van onze prio:D.

uhm nu komt er dus dubbele ondersteuning aangezien dit al geregeld was...

Volgens mijn Bronnen gaan de 3 grootste.
Ruuuler, Floris 5 en kezmania. Pendua4 van Ex. aanvalen en edelen.
Het klopt ze zijn daarvoor edels aan het sparen.

En anders zijn we er mooi in getuimd:p Maar komen ze van een koude kermis thuis

OS dorpen zijn op:p 130 onderweg +-
Cleartjes nog in overvloeden wie mag ik blijmaken met 163 stuks?

Aanvalsdatum
Heb 4 jan.

Goed het jaar in dacht ik maar


Gr. Daniël

hmm voor mij in febuari

4Jan,om simpele reden,examens gedaan,nieuwjaar net geweest, mensen spelen op de ps3 zoals ik

is vakantie en hebben ik en stijn veel tijd,en kan er hopelijk tot 2uur snachts worden aangevallen.


Btw:mijn laatste 2 weken was ik redelijk inactief:simpele reden


COD Black ops was uitgekomen

ik kies voor de zaterdag mag ook een andere zaterdag zijn want zondags vrij dus zaterdag nacht versturen
slapen daarna en dan zondag de hele dag aanwezig kunnen zijn

gr

Heb 11/2 gekozen, maar ik denk dat het eerder gaat gebeuren. Dit omdat we een tegenaanval gaan moeten doen. Misschien goed om te weten is met hoeveel BE en NL ze zijn, vakantiedagen vallen anders.

om de poll een beetje gelijk opgaand te laten verlopen heb ik op 30 januari gestemd

nu serieus ... dit geeft ons tijd om af te maken waar we aan bezig zijn , genoeg pakketjes te sparen , clears terug op te bouwen en ( proberen) uitvissen wat Item niet beschikbaar , Item niet beschikbaar en het restant van Item niet beschikbaar nog zinnens zijn met ons

11februari daar,vrijdag->week-end,examens gedaan,perfect dus?
+moet nog een 100tal cleartjes opbouwen&de techjes goed zetten:p.
duurt wel ff:(

chihsmos zei:
Ik heb geen voorkeur

kevin007 zei:
hoi ik ga dan voor eind Februari.
ik heb geen zicht op de werkzaam heden dan.
ik lig op mijn werk erg moeilijk atm. veel onzekerheid.
maar ik zal klaar zijn voor de strijdt.

gr B

Teamspirit
Priory zei:
Hierbij ons motto:

Wij zijn niet bang.

Het is zeer belangrijk dat wij dit ook zo communiceren richting onze teamleden.


Smokingfarmer schreef:
Als je denkt:'ik ben verslagen'
is de nederlaag een feit.
Als je denkt:'k zal niet versagen' ,
win je op de duur de strijd.
Als je denkt:'ik kan het niet halen',
is de tegenslag op til,
want het overslaan der schalen
hangt voornamelijk af van Wil.

Moedelozen gaan ten onder
door hun twijfel, door hun vrees.
Vechters winnen, door een wonder,
telkens weer de zwaarste race.
Denk:'ik kan het' en dan gáát het.
Iedereen vindt bij wilskracht baat
en in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat.


Als je jammert:'ik ben zwakker
dan mijn grote concurrent',
blijf je levenslang de stakker
die je ongetwijfeld bent.
Niet de Goliaths en de rijken
tellen in de strijd voor zes,
maar de fermen, die niet wijken
hebben vroeg of laat succes!!

Inspirerend :)

Edgile en Hatsjiie
Te goed om niet volledig te posten:
Priory zei:
-Deliter heeft een groot front met Hatsjiie. Is er al gesproken over wie vv's kunnen nemen? Kunnen die nu alvast eens een kijkje nemen op zijn account?
-Rber ben jij goed in staat om Deliter te verdedigen? Moet er van anderen nog meer OS komen? Van wie?
-Zijn alle grensdorpen, Malaki, Kyy, Priory en Deliter, goed verdedigd met preventieve OS van veraf? Hou je eigen OS nog paraat voor de tweede slag!
-Malakigirl heb jij al een plan gemaakt voor een doomscenario waarin jij helemaal wordt overrompeld? Je hebt nou eenmaal niet de aller gunstigste ligging t.o.v. Sangu. Dorpen kwijtraken is misschien niet te voorkomen, maar denk er alvast over na zodat ze je spirit niet breken!
-Kyy hoe sta jij er voor, je was wat bb-dorpen aan het overnemen om je aan de grens te versterken? Hoe gaat je activiteit zijn de komende maanden?
-Smoking hoe ver ben jij met de jump, hoe snel krijg je pakketjes zodat je kunt groeien zodat je er bent?

Priory zei:
Edgile en Hatsjiie
viewtopic.php?f=118&t=4740
-Deliter vs Hatsjiie
-Edgile ondersteunt Hatsjiie
-Dus Edgile ook flink slopen
-rber mooie ligging achter deliter om hem te ondersteunen

Cygnus X
viewtopic.php?f=118&t=4739
-Op zich een mooi target. Niet de allerbeste skills.
-We hebben een mooi front op hem.
-Maar waaronder Malaki, die zelf ook ingesloten zit.
-Aansluiting zoeken bij Malaki
-Ondertussen erg belangrijk dat we Malaki ondersteunen en RUUULER goed bezig houden
-Kyy, (malaki) en Priory vs Cygnus.

Fase 1
Priory zei:
VV Generaal:
Rikoh
Regelen van vv's zonder dat er conflicten ontstaan tussen targets.

OS Generaal:
Ajax Dennis
Verdelen van OS naar de juiste spelers.

Aanvals Generaal:
Priory
Bepalen targets en planning aanvalsstrategieen.

Scout Generaal:
Rber
Verdelen van de dorpen tussen alle scoutende spelers. Target spelers krijg je door van aanvalsleider.

Target RUUULER Sergeant:
Mausan
Updaten claimlijsten & kaarten

Target Hatsjiie Sergeant:
Deliter
Updaten claimlijsten & kaarten

Target Cygnus Sergeant:
SmokingFarmer
Updaten claimlijsten & kaarten

Verdedigings Sergeant Dutchrafter:
Dutchrafter
Planning verdediging eigen account

Verdedigings Sergeant cateau:
cateau
Planning verdediging eigen account

Mausan zei:
heerlijk vind het nu al top
scouten kan ik ook wel voor een deel op mij nemen heb een aantal scout dorpen daar liggen er 10000
per dorp van die mooie witte paardjes,

Djanako Provocator en Grote Smurf
Djanako Provocator en Grote Smurf
viewtopic.php?f=118&t=4741

-Gatenkaas bij Templar
-Chihsmos en Cateau dichterbij komen
-Stvvrules dichterbij komen
-Nils stevig vestigen
-Chihsmos en cateau Provocator en Grote Smurf bezighouden
-Veel skills veel spelers. Timing heaven.

aan de puntengroei van Djanako te zien lijkt het wel of ie onder vv is.
begin van de week paar puntjes groei door dorpen opbouw, vanaf vrijdag helemaal 0.

Djanko had de afgelopen weekend er weer veel zin in. 170 aanvallen op Furia. Dutchrafter had zaterdag de vv even waargenomen. Op zondag 4 dorpen verloren, waarvan ik er 2 weer terug hebt geedeld.

Zoals ik al eerder zei,

overzetten naar Temp, is dit gezeur helemaal niet nodig.

Dat klopt, mijn foutje. Maar ik denk dat als we furia nu naar Templar over zetten, Djanako niet zal stoppen. Het is dan goed mogelijk dat we de oorlog tussen Templar en Sangu versnellen.

Wat is jullie visie hier op? Furia naar Templar zetten of niet.
Er lopen nog 25 aanvallen op Furia.

We zijn er klaar voor, laat ze maar komen.

In mijn ogen weten ze dondersgoed dat Furia bij Temp hoort, ze hebben er niet eens contact over opgenomen.

Dus het veranderd niets aan de zaak behalve dat ze dan geen zwak excuus meer hebben.

Als je het mij vraagt hebben ze ook geen zin in een volledige oorlog vandaar dat ze proberen op deze manier een 1 v 1 gevecht te krijgen.

Laten we dus maar gewoon doen wat Riko zegt en Furia terug in Temp of R.S. zetten.
Dan is het dus verder hun keuze of ze hiermee door willen gaan of niet.

Nogmaals, ik heb Hatsjiie er op gewezen dat Furia nog gewoon bij Templar hoort dus in feite veranderd het niets !

Sangu spelers hebben ook hun gebreken
Item niet beschikbaar, Cygnus X krijgt rake klappen van Hermansprong.
De laatste dagen is hij behoorlijk wat dorpen kwijtgeraakt aan Herman, blijkbaar kunnen zij soms ook geen 24 uur vv regelen

Prima toch?

Heb ik altijd al gezegd dat bij Sangu ook maar gewoon mensen zitten.

hermansprong is gebarbaard ... cygnusis zijn dorpen aan het terugpakken

Cygnus X
Smoking heeft al een dorp of 5 van Marcel aan de grens met Cygnus, ligt er echt naast nu. LOL
templaraccount.jpg


Om tijd te winnen hebben we ondertussen de NAP met Temp nieuw leven ingeblazen en nieuwe edelrichtlijnen voor beide stammen afgesproken:
uttempgroei.png

[size=+2]De Sangu Edelrichtingen? Diokhan heldert het een en ander op:[/size]
groeirichting.png


Nog een quote om af te sluiten:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15110

Guest
Hopelijk wordt dit een fantastische oorlog.

Ik ga alvast men best doen, en de eerste clears lopen al :D.
 

DeletedUser10875

Guest
Leuk leuk leuk:D

Hopelijk wordt dit geen eenzijdige oorlog zoals Apache en Credo!

Succes:D
 

DeletedUser25790

Guest
Hele mooie oorlogsverklaring:D Ik kan er niet aan tippen.

Voor 90 % waarheden, 10 % onwaarheden, heel slim. Kleine aanpassingen om je vijand onderling te laten ruzien;)

Ik zie jullie op het strijdveld, op een goede oorlog.
 

DeletedUser40381

Guest
Iedereen, maar vooral temp, succes...

Sangu; wat een mooie oorlogsverklaring!
 

DeletedUser

Guest
op een mooie oorlog, moge de beste en eerlijkste stam winnen:D:ram:
 

DeletedUser

Guest
Nou na tijdje onder aanval te hebben gezeten van temp en over de duizenden aanvallen van ze te hebben gehad, wens ik Sangu, maar natuurlijk ook Temp een hartstikke goede oorlog toe.

Houd het sportief, houd het schoon. Succes beide, ik val ondertussen ook temp alweer lekker aan :D!

ODD-Ranking

Rang Naam Verslagen
1 GIANTCHICKEN 214,05 Mio.
2 covenant666 [ROWALL] 127,42 Mio.
3 Iras [Sangu] 116,59 Mio.

PS: Zoals gewoonlijk maakt Sangu er weer een mooie nette oorlogsverklaring bij. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37034

Guest
hoezo schoon vind het zwakte als je eerst een spion moet hebben daarnaast hebben ze als eerste de afspraken geschonden,
jammer ik had ze hoog zitten als top-stam maar voor mij zijn ze wat mij betreft door het ijs gezakt
ik houd van het spelletje maar die smerige spelletjes zijn
gewoon minder en doet veel afbreuk jammer maar helaas

gr Maurice
 

DeletedUser37034

Guest
oh ja wel mijn complimenten oor de mooie verklaring

gr
 

DeletedUser

Guest
It sounds good!

Wat mooi dat ik dit op mijn oude dag nog beleven mag.
 

DeletedUser

Guest
hoezo schoon vind het zwakte als je eerst een spion moet hebben daarnaast hebben ze als eerste de afspraken geschonden,
jammer ik had ze hoog zitten als top-stam maar voor mij zijn ze wat mij betreft door het ijs gezakt
ik houd van het spelletje maar die smerige spelletjes zijn
gewoon minder en doet veel afbreuk jammer maar helaas

gr Maurice

lol, zwakte? wij hadden niet gevraagt om die spion(zouden we ook nooit doen) hij kwam naar ons toegehuppelt met informatie. tjah zou je het lezen? ik denk iedereen wel:) dus praat nogmaals niet zoveel onzin uit laten we het spelletje spelen;):ram:
 

DeletedUser25790

Guest
dus praat nogmaals niet zoveel onzin uit laten we het spelletje spelen

Praten doen wij Templars toch niet zo veel. Zin en onzin laten we aan jullie Sangu over:p
 

DeletedUser

Guest
Praten doen wij Templars toch niet zo veel. Zin en onzin laten we aan jullie Sangu over:p

ik neem aan dat jullie ook zin hebben, waarom speel je anders dit spel? en onzin tjah we kunnen ook serieus zijn:D:bijl:
 

DeletedUser40180

Guest
Super geschreven! Mijn complimenten daarvoor!
Of dat een vooruitzicht is voor de aankomende oorlog.... laten we het hopen!
Op een mooie strijd! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan