Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig 2010!!

Dank iedereen voor de steun die ze ons gegeven hebben in 2009.

Wij zien 2010 met heeel veel plezier tegemoet want nu kan de oorlog echt goed beginnen!
daarom heren van sangu, gebruik de jaarwisselingsstop;)
Het kan wel eens gedaan zijn met uw rust:)
Want wij zullen ook na oudjaar samen met onze vrienden voor vuurwerk gaan zorgen:)
Weer grote woorden,hopelijk kunnen jullie het deze keer waarmaken anders sta je weeral voor aap(remember jamalu met zijn grote mond)

En geen nood mocht het weer niet echt lukken,er zijn weer 12 verse maanden in het verschiet om jullie voor te bereiden en nog een koppel stammen die jullie misschien kunnen helpen bij het verwezenlijken van jullie natte droom.
Vergeet iig het lont niet aan te steken van het beloofde vuurwerk he :D
 

DeletedUser

Guest
Weer grote woorden,hopelijk kunnen jullie het deze keer waarmaken anders sta je weeral voor aap(remember jamalu met zijn grote mond)

En geen nood mocht het weer niet echt lukken,er zijn weer 12 verse maanden in het verschiet om jullie voor te bereiden en nog een koppel stammen die jullie misschien kunnen helpen bij het verwezenlijken van jullie natte droom.
Vergeet iig het lont niet aan te steken van het beloofde vuurwerk he :D

Ik kies hierin deze oorlog geen kant he. maar jullie 2 zijn een van de enigste minst pochende stammen van de top 10 vind ik persoonlijk.
Er is een stam die veel meer pocht. jullie zouden nu beter even de strijdbijl neerleggen en gewoon elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen.
doe daarna wat u wilt. Maar geniet nu maar van de feesten en het overvloedige eten ;)
 

DeletedUser37432

Guest
ik kies voorm ijn vrienden of het nu van sangu zijn of van apche ik kies voor mijn vrienden
 

DeletedUser

Guest
Ik kies voor mijn oliebollen.

Maar ik vindt Apache toch anders vrij veel pochen, als je ziet wat ze ermee bereikt hebben.
Als je een goede actie toepast, mag je dat best even zeggen.
Maar Apache schreeuwt al terwijl ze nog niks hebben uitgevoerd. En nu doen ze dat weer op het moment dat de aanvallen nog niet zijn aangekomen, en er dus geen benul van hebben of deze ook zullen slagen.

Oja, welkom Credo:)
 

DeletedUser33669

Guest
Ik kies voor mijn oliebollen.

Maar ik vindt Apache toch anders vrij veel pochen, als je ziet wat ze ermee bereikt hebben.
Als je een goede actie toepast, mag je dat best even zeggen.
Maar Apache schreeuwt al terwijl ze nog niks hebben uitgevoerd. En nu doen ze dat weer op het moment dat de aanvallen nog niet zijn aangekomen, en er dus geen benul van hebben of deze ook zullen slagen.

Oja, welkom Credo:)

Bedankt kezmania,

Vond het geweldig dat feest bij jouw tijdens kerst :)

Jammer dat ik Nieuwjaar niet meer haalde.

Maar in ieder geval Fijne jaarwisseling, mogen je olie bollen smaken
(anders moet je maar naar ons komen, die zijn zeer zeker gelukt).
 

DeletedUser

Guest
Maar ik vindt Apache toch anders vrij veel pochen, als je ziet wat ze ermee bereikt hebben.
Als je een goede actie toepast, mag je dat best even zeggen.
Maar Apache schreeuwt al terwijl ze nog niks hebben uitgevoerd. En nu doen ze dat weer op het moment dat de aanvallen nog niet zijn aangekomen, en er dus geen benul van hebben of deze ook zullen slagen.

Idd, er staat al dit letterlijk in het TWW weekblad :


Indiaantjes

De indiaantjes worden uitgemoord door Sangu. Maar wat zal er nog gebeuren in die oorlog. Misschien is dit wel de oorlog die W10 wakker houd. Maar wat gebeurt er in deze oorlog. Daar ga ik nu even een korte voorbeschouwing over geven. Al wil ik wel even zeggen dat ik niet zo ben voor oorlogen die openbaar worden gemaakt. Meestal zijn dit de oorlogen die het minst hard worden uitgevochten. De oorlogen waarover niets wordt gezegd zijn meestal nog de hevigste, volgens mij toch he. Maar misschien is dit toch bij deze oorlog anders. Zal Apache nog terugslaan? Zal Apache nog iets doen. of laten ze Sangu gewoon begaan? hieronder even een kort interview met de oprichter van Apache: Hermansprong

Gefikt: Ziet u nog een uitweg aan deze oorlog? Zo ja: welke?
Hermansprong: Nee we accepteren geen overgave meer van Sangu ;)
Een belangrijke weg voor ons is nu de edelweg richting Sangu.

Gefikt: Gaan jullie nog de langverwachte terugslag doen? Of is deze al gekomen?
Hermansprong: Vooralsnog hebben we een wat defensief houding aangenomen, doordat vele leden van onze stam niet in edel positie waren, hier wordt hard aan gewerkt. :)
Onze front accounts geven dan ook steeds meer tegengas.

Sangu kan een tegenoffensief verwachten rond Nieuwjaar. Maak jullie borst alvast maar nat.

Misschien weer een potje blufpoker van Apache. Maar misschien ook niet. Ze kunnen niet blijven verdedigen. Maar ik weifel of Apache al dan niet rond nieuwjaarsdag zal aanvallen.

Hermangsprong gaf nog het volgende mee aan mij:

Opmerkelijk is de bijval die Apache krijgt van andere spelers.
Sterke spelers zien nu de kans iets te doen tegen de misschien wel licht arrogante "mod"stam Sangun, een sterke, respectvolle en waardige tegenstander om tegen te battlen na een veel te lange interntijd. Daarom sluiten zich denk ik veel spelers ook aan bij Apache. Mensen die nu zeggen:"Nu eens kijken wat ik met die massa troepen nu eens echt kan doen". Ik durf,Ik wil, ik kan wat ik heb de skills en die wil ik meten met een waardige tegenstander, Sangu. Oorlog voeren in het bezette gebied, het gebied van Sangu. Zien dat mensen Apache willen helpen. Helpen tegen de arrogantie en vooringenomenheid. Sommigen van eigen initiatief, sommigen zelfs in stamverband. Dan is de vraag maar : 'Kunnen we ons niet verenigen?'. Daarom wordt er in de komende dagen Jong Apache opgericht. Voor hen met 'ballen' kom gerust eens kijken. Want zeg nu eens eerlijk, wat is mooier om te kunnen zeggen : "Ik was er bij tegen Sangu..." ? Een beetje hetzelfde als erbij zijn toen de slag bij Alesia gestreden werd. En weer een bewijs dat de geschiedenis zich herhaalt.

YPA

Young Apache Tribe is de nieuwe zusterstam van Apache. Deze zal meevechten in de oorlog tegen Sangu. Benieuwd wat dat zal geven. Ik geef u even mee waar u ze kan vinden, hoe ze gelegen zijn en wat voor invloed het zou kunnen hebben op deze oorlog.
YPA zou Apache kunnen ondersteunen en misschien meevechten in het witte kadertje. Apache zou misschien de uiteengehaalde cluster van Sangu wat moeten bedreigen samen met YPA en ook de bovenkant bedreigen zodat er van daaraf geen OS kan gezonden worden.
Maar dan kan ook Sangu Apache gaan insluiten wat ook heel goed mogelijk is.


Niet erg tactisch als je het mij vraagt, maarja we weten ook wel allemaal al dat Hermansprong graag veel bla bla bla verkoopt.
 

DeletedUser

Guest
WoooT

met 4-5 man wakker blijven om te vegen???
dachten jullie dat het taggen niet meer zou gaan???
 

DeletedUser

Guest
Idd, er staat al dit letterlijk in het TWW weekblad :





Niet erg tactisch als je het mij vraagt, maarja we weten ook wel allemaal al dat Hermansprong graag veel bla bla bla verkoopt.

Ik heb die informatie gekregen van Hermansprong en ik mocht die gebruiken.
het is te zien he. jullie weten de preciese datum niet, de dorpen, de aanvallende spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die informatie gekregen van Hermansprong en ik mocht die gebruiken.
het is te zien he. jullie weten de preciese datum niet, de dorpen, de aanvallende spelers.

maakt niet uit wie je aanvalt hé :rolleyes:

Vind het wel schitterend dat ze wenen dat er vanuit Sangu met véél op 1 wordt/werd aangevallen.
Terwijl Apache zelfs personen uit meerdere stammen nodig heeft om één persoon aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
maakt niet uit wie je aanvalt hé :rolleyes:

Vind het wel schitterend dat ze wenen dat er vanuit Sangu met véél op 1 wordt/werd aangevallen.
Terwijl Apache zelfs personen uit meerdere stammen nodig heeft om één persoon aan te vallen.

Het is omdat sommige stammen willen meedoen aan de oorlog tegen Sangu.
en gewoon om het geen Massastam te laten worden Apache richten ze die kleinere stammen op... staat in het artikel waarom ze dat doen ;)

Misschien wouden die stammen enkel meer actie :)

Voila, zo zei hermansprong het ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is omdat sommige stammen willen meedoen aan de oorlog tegen Sangu.
en gewoon om het geen Massastam te laten worden Apache richten ze die kleinere stammen op... staat in het artikel waarom ze dat doen ;)

Dat is gewoon idioot. Kleinere stammen oprichten om voor de buitenwereld geen massastam te lijken. In mijn ogen ben je dat dan nog steeds...


Voila, zo zei hermansprong het ook ;)

Dan mogen ze niet zeuren als Sangu eerst met een paar man aanvalt, en ze het vervolgens zelf ook doen...
Dan ben je gewoon ongeloofwaardig:)
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon idioot. Kleinere stammen oprichten om voor de buitenwereld geen massastam te lijken. In mijn ogen ben je dat dan nog steeds...




Dan mogen ze niet zeuren als Sangu eerst met een paar man aanvalt, en ze het vervolgens zelf ook doen...
Dan ben je gewoon ongeloofwaardig:)

Heb je wel een punt. Je creert dan een massa stam.
misschien is dan F.o.A er dan over. een young apache kan je nog oprichten...
Ik denk dat sommige spelers van die stammen dan zullen overstappen naar Apache als er daar leden wegvallen...
 

DeletedUser10875

Guest
Wordt Apache de 2e Novus? Zoveel mogelijk stammen zoeken om Sangu aan te vallen?


en tjah, Apache maar zeuren dat Sangu enkel in een groep aanvallen... tel ik even 15 aanvallers op men VV.
Hoe zeggen ze dat ook al weer? De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
 

DeletedUser15951

Guest
Jullie weten mss meer maar ik heb nooit iemand van apache bezwaren weten maken dat sangu met meerdere personen jamalu aanvalt.
Ik heb een groot deel van dit topic ook eens overloopt en het enige dat ik terug kan vinden is dit...

jamalu zei:
Nu, op 1 speler met een hele stam lekker aanvallen, hoe spannend kan het zijn? :)
Niet?

Wat mij betreft mag je met zoveel aanvallen als je wilt, wij ondersteunen ook met de gehele stam.
 

DeletedUser

Guest
Jullie weten mss meer maar ik heb nooit iemand van apache bezwaren weten maken dat sangu met meerdere personen jamalu aanvalt.
Ik heb een groot deel van dit topic ook eens overloopt en het enige dat ik terug kan vinden is dit...



Wat mij betreft mag je met zoveel aanvallen als je wilt, wij ondersteunen ook met de gehele stam.

Ik heb anders pm's voorbij zien komen met hele andere teksten:D
 

DeletedUser25010

Guest
Sommige snappen de betekenis van het spel dat ze spelen niet eens, laat ze... :rolleyes:
 

DeletedUser28687

Guest
Wij zijn geen massasatm en zullen dat ook nooit worden, wij hebben externe verzoeken gebundeld tot een aanspreekpunt, en een aantal mbspelers en vv's ondergebracht in een stam.
Helder en duidelijk...


En ja wij vallen massaal nu ook 1 speler aan, klopt!
Maar daarnaast lopen er ook aanvallen op andere leden.
Zoals beloofd en aangekondigd, dit voor de twijfelende reporter;)
Wellicht zit het in de J in de naam :), jamalu/jugador:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan