Package Sangu Package

Reactiescore
1.228
Geen alternatief voor dan?
Geen alternatief die wel mocht neen aangezien die teller per 2seconden telde en tw geen teller heeft die dit doet. :)
Tenzij hierop een uitzondering gemaakt kan worden voor deze ene teller maar dat moet @Warre beslissen. :)
 
Reactiescore
864
1625748453996.png
 
Reactiescore
864
Die timer loopt nog steeds niet goed, ik heb het nu 2x geprobeerd en in eerste instantie cancelt hij hem te vroeg en in tweede instantie 1 seconde te laat.

Ik heb gewoon aan alle voorwaarden voldaan waar die normaal aan moet voldoen, even seconde loopafstand en oneven aankomen etc.
 
Reactiescore
1.228
Die timer loopt nog steeds niet goed, ik heb het nu 2x geprobeerd en in eerste instantie cancelt hij hem te vroeg en in tweede instantie 1 seconde te laat.

Ik heb gewoon aan alle voorwaarden voldaan waar die normaal aan moet voldoen, even seconde loopafstand en oneven aankomen etc.
Ik zal vanavond als ik tijd heb eens kijken. :)
 
Reactiescore
1.228
Die timer loopt nog steeds niet goed, ik heb het nu 2x geprobeerd en in eerste instantie cancelt hij hem te vroeg en in tweede instantie 1 seconde te laat.

Ik heb gewoon aan alle voorwaarden voldaan waar die normaal aan moet voldoen, even seconde loopafstand en oneven aankomen etc.
Zou fixed moeten zijn bij volgende update. Niet op grote schaal getest maar seems to work for me. :)

 
Reactiescore
864
Bedankt voor het nakijken!
 
Reactiescore
1.228

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
241
Als je uitgaande bevelen groepeert (dus dat ze per doeldorp gesorteerd staan), dan kun je ze daarna niet meer hernoemen op dezelfde pagina. (bugje)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Als je uitgaande bevelen groepeert (dus dat ze per doeldorp gesorteerd staan), dan kun je ze daarna niet meer hernoemen op dezelfde pagina. (bugje)
voorbeeldfilmpje?
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Kan het misschien een optie zijn bij het scherm Overzicht Ondersteuning alles te selecteren? Op het moment verdwijnt de knop na een filter. De workaround is om eerst alles te selecteren en dan te gaan filteren met Sangu. Maar geloof me mijn browser vind dit niet leuk en is al twintig keer vastgelopen (de pagina).
Bekijk bijlage 31293
Na toepassen standaard afstandfilter van 30 met filters omgedraaid:Bekijk bijlage 31294
Ontbreekt de knop om alles te selecteren dus. De knop onderaan bestaat nog wel, maar guess what? Die werkt niet.
Zal er eens naar kijken deze week. :)
 
Bovenaan