sander14 en 141 zijn fake

DeletedUser78264

Guest
sander14 gebruikt Rebecca om de aandacht van zichzelf af te leiden en 141 om mij ook als faker te framen. Trap er niet in, sander14 is fake, ik ben de echte sander ;)
 
Reactiescore
971
DE-GROTE-WIE-IS-DE-ECHTE-SANDER-TEST

Vraag 1: Waarom heeft Sander een Mars op zijn profielfoto?​
 

DeletedUser61134

Guest
Omdat hij in zijn jeugd verstikte in een Mars, toen tot leven gewekt werd door de urine van een rode panda en toen als zombie in een ruimteschip werd gezet naar Mars. Op Mars kwam hij een knappe Marsman tegen en had hij zijn eerste keer. Waardoor hij van zijn zombievirus afraakte en toen struikelde hij over een marswikkel en viel hij terug naar de aarde.
 
Reactiescore
1.075
wie zegt dat marsvrouwtjes (of mannetjes? aangezien zowel het geslacht als de seksuele voorkeur van Sander14 nog steeds onbekend zijn) vaginatjes of piemeltjes hebben en niet gewoon

061306_barbie02_naked.jpg


zijn?
 

DeletedUser7072

Guest
Als meercellige aliens bestaan denk ik dat de kans groot is dat zij zich ook geslachtelijk voortplanten, en je dus ook dergelijke alien soorten kan partitioneren in 'mannen' en 'vrouwen'. Geslachtelijke voortplanting is een efficiente manier om DNA te mixen en diversiteit te genereren, waardoor een soort beter bestand is tegen veranderingen. Terwijl bij ongeslachtelijke voortplanting de nakomelingen praktisch clones van hun ouder zijn.

Misschien zijn er zelfs soorten waar je 3 of meer individuen nodig hebt voor 1 nakomeling, maar dit lijkt me nogal onpraktisch en moeilijker evolueerbaar. Dus ik denk dat de meeste complexe meercellige aliens ook gewoon uit mannen en vrouwen bestaan :)
 
Reactiescore
1.075
maar dan blijft de vraag of ze ook vaginatjes of piemels hebben of zich op een andere seksuele manier voortplanten, aangezien Sander zijn piemeltje op een erg vreemde plaats zal gestoken hebben bij z'n eerste keer.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat is inderdaad de vraag, ik zou iniedergeval zeggen dat het individu dat het DNA geeft het mannetje is terwijl de ontvanger het vrouwtje is. Een hele andere mogelijkheid is dat je een soort hebt waar alle individuen kindjes kunnen krijgen en elk individu het met een willekeurig ander individu kan doen en nakomelingen ervan kan krijgen. In dat geval zijn er geen mannetjes en vrouwtjes maar is iedereen beide tegelijk als het ware.
 

DeletedUser72524

Guest
Omdat hij in zijn jeugd verstikte in een Mars, toen tot leven gewekt werd door de urine van een rode panda en toen als zombie in een ruimteschip werd gezet naar Mars. Op Mars kwam hij een knappe Marsman tegen en had hij zijn eerste keer. Waardoor hij van zijn zombievirus afraakte en toen struikelde hij over een marswikkel en viel hij terug naar de aarde.

Zijn wij dezelfde persoon?

wie zegt dat marsvrouwtjes (of mannetjes? aangezien zowel het geslacht als de seksuele voorkeur van Sander14 nog steeds onbekend zijn) vaginatjes of piemeltjes hebben en niet gewoon

061306_barbie02_naked.jpg


zijn?

Ik ben aseksueel
 
Reactiescore
1.075
Dat is inderdaad de vraag, ik zou iniedergeval zeggen dat het individu dat het DNA geeft het mannetje is terwijl de ontvanger het vrouwtje is. Een hele andere mogelijkheid is dat je een soort hebt waar alle individuen kindjes kunnen krijgen en elk individu het met een willekeurig ander individu kan doen en nakomelingen ervan kan krijgen. In dat geval zijn er geen mannetjes en vrouwtjes maar is iedereen beide tegelijk als het ware.

goede punten, goede punten.

we zullen het helaas niet te weten komen binnen nu en enkele minuten wetende dat Sander de enige Mars bezoeker tot noch toe is buiten de curiosity na maar die heeft geen piemel (of vagina?).
 

DeletedUser7072

Guest
En vergeet opportunity niet, die rijd al sinds 2004 rond op Mars. Toch knap, want van tevoren werd voorspeld dat deze het maar 3 maanden ofzo zou volhouden.
 

DeletedUser61134

Guest
En vergeet opportunity niet, die rijd al sinds 2004 rond op Mars. Toch knap, want van tevoren werd voorspeld dat deze het maar 3 maanden ofzo zou volhouden.

Lijkt me wel een saaie baan.
Zit je dan naar een scherm te kijken je hele dag.
Hoe een robotje 3km in een jaar aflegt
Kmoet wel wat actie voor mn ogen houden hoor.
 

DeletedUser65921

Guest
Dat is inderdaad de vraag, ik zou iniedergeval zeggen dat het individu dat het DNA geeft het mannetje is terwijl de ontvanger het vrouwtje is. Een hele andere mogelijkheid is dat je een soort hebt waar alle individuen kindjes kunnen krijgen en elk individu het met een willekeurig ander individu kan doen en nakomelingen ervan kan krijgen. In dat geval zijn er geen mannetjes en vrouwtjes maar is iedereen beide tegelijk als het ware.

Denk je niet dat aliens zo anders van ons zouden zijn dat we het ons zeer moeilijk kunnen voorstellen hoe ze er uberhaupt uitzien?
Misschien werken ze niet eens met een DNA systeem of dergelijke.
 

DeletedUser7072

Guest
Het hoeft inderdaad niet perse via DNA te zijn, maar ik denk toch dat ze dan wel een of ander zelfreplicerend molecuul hebben met een rol die analoog is aan DNA. Ze moeten sowieso geevolueerd zijn van minder complexe levensvormen, en voor evolutie zijn iig minimale standaarden voordat natuurlijke selectie zijn werk kan gaan doen.


Lijkt me wel een saaie baan.
Zit je dan naar een scherm te kijken je hele dag.
Hoe een robotje 3km in een jaar aflegt
Kmoet wel wat actie voor mn ogen houden hoor.

Ergens misschien wel ja, je bent de hele tijd bezig met een wagentje dat maar heel langzaam vooruit komt. Aan de andere kant doe je dan wel weer interessante ontdekkingen, en het idee dat je iets bestuurt dat op Mars rond rijd is denk ik ook wel cool. Maar ik kan me idd voorstellen dat het na een tijdje kan gaan vervelen en de ontdekkingen niet snel genoeg komen om het de hele tijd interessant te houden.
 

DeletedUser61134

Guest
Het hoeft inderdaad niet perse via DNA te zijn, maar ik denk toch dat ze dan wel een of ander zelfreplicerend molecuul hebben met een rol die analoog is aan DNA. Ze moeten sowieso geevolueerd zijn van minder complexe levensvormen, en voor evolutie zijn iig minimale standaarden voordat natuurlijke selectie zijn werk kan gaan doen.




Ergens misschien wel ja, je bent de hele tijd bezig met een wagentje dat maar heel langzaam vooruit komt. Aan de andere kant doe je dan wel weer interessante ontdekkingen, en het idee dat je iets bestuurt dat op Mars rond rijd is denk ik ook wel cool. Maar ik kan me idd voorstellen dat het na een tijdje kan gaan vervelen en de ontdekkingen niet snel genoeg komen om het de hele tijd interessant te houden.

90% kans dat die NASA mensen op fora ronddwalen uit verveling
 

DeletedUser65921

Guest
Het hoeft inderdaad niet perse via DNA te zijn, maar ik denk toch dat ze dan wel een of ander zelfreplicerend molecuul hebben met een rol die analoog is aan DNA. Ze moeten sowieso geevolueerd zijn van minder complexe levensvormen, en voor evolutie zijn iig minimale standaarden voordat natuurlijke selectie zijn werk kan gaan doen.




Ergens misschien wel ja, je bent de hele tijd bezig met een wagentje dat maar heel langzaam vooruit komt. Aan de andere kant doe je dan wel weer interessante ontdekkingen, en het idee dat je iets bestuurt dat op Mars rond rijd is denk ik ook wel cool. Maar ik kan me idd voorstellen dat het na een tijdje kan gaan vervelen en de ontdekkingen niet snel genoeg komen om het de hele tijd interessant te houden.

True, maar ik heb iets van dat kan zo verschillend zijn dat die levensvormen zelfs niet per se aan onze definities van leven hoeven te voldoen.
Daarom dat ik, hoewel je redenering best logisch is, een man-vrouw verband best een overhaaste conclusie vind :p
 
Bovenaan