Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.237
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.
Dash vindt dat icetubbie niet over zichzelf moet praten in de derde persoon. Dat is erg sjanant namelijk..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Goh, als je denkt dat het niveau na we like hot chicks niet lager kan, komt mootje van de bloc langs om het diepterecord binnen een dag te laten verbreken door icetubbie.

Wereld 87 is wel echt het afvoerputje van de werelders.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
zelfs de noeps kunnen nu een top 10 positie bemachtigen, triestig
 
Reactiescore
250
Dash vindt dat icetubbie niet over zichzelf moet praten in de derde persoon. Dat is erg sjanant namelijk..
Of er zit iemand anders op acc van icetubbie en nu namens hem reageert.

Tis de eerste keer anders dat hij zo in derde persoonsvorm praat.
 
Reactiescore
725
Reactiescore
469
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.
"Zelfbenoemde topspelers" enkel dit, schreeuwt: gebrek aan ervaring.
Tw is zo dood dat 90% op het forum hier rond hangt voor de meme.
Maar deze postende meme's zijn en waren, nog altijd betere twers dan dat jij ooit zal zijn.
 
Reactiescore
1.659
"Zelfbenoemde topspelers" enkel dit, schreeuwt: gebrek aan ervaring.
Tw is zo dood dat 90% op het forum hier rond hangt voor de meme.
Maar deze postende meme's zijn en waren, nog altijd betere twers dan dat jij ooit zal zijn.
Jidd. Niks aan toe te voegen
 
Reactiescore
19
Goedemorgen spelers,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het aanvallen met kattas wat "not done" is. Hier was bij mij niets om bekend en ging er vanuit dat eventueel een burgerwacht werd aangezet.

Hoe dan ook een fout in het spel van mij waar ik niets van mist. Mijn welgemeende excuses.

Waar ik dan iets minder over kan is de reacties die hier worden geplaast. Er word geen eens gevraagd waarom ik dit gedaan heb, of dit bewust is geweest of dat er oneerlijk spel is geweest. Er wordt maar wat geconcludeerd en geroepen. Erg jammer maar het is zoals het is.
Zelfde kan ik ook zeggen dat ze vanaf dag 1 met meerdere stammen een plan maken om me aan te pakken. Ik ga hier ook niet over lopen schreeuwen.. het is "part of the game".

Voor de rest... idd ik heb PP gebruikt. Ik denk dat heel veel spelers blij moeten zijn dat ik koop zodat mensen die pp aanbieden snel aan hun PP punten komen. Het is gewoon Pay to win spelletje. Je kan hier tegen zijn...... maar ook dit is zoals het is.
Het mooie is... kan er ontzettend veel knaken tegen aan gooien en zelfs dan zal ik niet kunnen winnnen... zegt misschien wel over de ervaring die ik heb.

Voor de rest hoop ik dat sommige mensen gewoon normaal kunnen doen en normaal kunnen reageren.
Ik heb een fout gemaakt.... maar een fout maken waarvan je niets weet. Enige wat ik kan doen is hier mijn excuses voor aanbieden.

Vind je me een Noob..... hartstikke goed. Dat ben ik ook in het spel. Vind van sommige hier hun reacties erg Noob achtig om iets te vinden en nooit navraag aan mij is gedaan en gewoon maar dingen gaan roepen. Zegt misschien wel iets over de mens achter het beeldscherm.

Wil je me aanpakken voor het feit dat ik kattas heb gebruikt. Is goed. Geen probleem. Wil je me aanpakken voor het gebruik van PP punten. Ook geen probleem. Maar kijk misschien eerst is in de spiegel.

Iedereen is ooit een keer ergens begonnen met dit spel.

In ieder geval veel spelplezier in deze wereld.

V.w.b. Speeder. Door mijn vele PP gebruik is het gelukt jou te edelen, anders was ik ook kansloos geweest tegen jou. Je werd me te groot en moest wat doen tegen je. Het is "eten of gegeten worden" op dat moment.

Voor de rest zal ik ook geen gebruik meer maken van het forum. Kan misschien over mij geroepen worden, maar als ik sommige dingen lees kan ik me misschien gewoon stil houden :)

Met vriendelijke groet.
Wat een verhaal. Een tranentrekker hoor!

Als enkel kata's het probleem waren geweest... Een nap verbreken door aan te vallen is ook verre van chique.
 
Reactiescore
3
Probeer eens een normaal antwoord te geven op feiten i.p.v. zo'n semi populair nietszeggend antwoord.
Maar gezien jouw niveau hier op het forum zal dat wel een lastige klus worden voor zo'n Popie Jopie. :D
Icetubbie dit zegt veel over hun. Niets van aantrekken.
 
Reactiescore
1.237
Gvd, wat goed, maar nu serieus, wat bezielt je om zo op de foto te gaan en te denken dat dit een goed idee is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan