Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
449
Ik zeg letterlijk dat dit geen dreigement is, om deze onzin te voorkomen.
Maar tevergeefs.

Ik wou alleen het tegendeel bewijzen ;)
Tegendeel bewijzen kan je ook op andere manieren dan vragen of iemand je aandacht wilt geven op discord, welke je duidelijk tekort komt gezien de onsamenhangende structuur van je posts en de verwijten die jij wel mag maken maar als Noah zegt dat je een kleine pikkie hebt dan is t onzinnig? smh
 
Reactiescore
140
vrienden van het forum.
Het is mooi weertje, neem een terras!
 
Reactiescore
1.237
Die gaan in ieder geval over de actie wat dit topic heeft doen ontstaan. En mijn mening daarover.
En daar gaat het mis, niemand zit op je mening te wachten? Je hebt immers niet 1, maar 2 puntjes in je naam!
 
Reactiescore
103
En daar gaat het mis, niemand zit op je mening te wachten? Je hebt immers niet 1, maar 2 puntjes in je naam!
Spreek voor jezelf Dash.
De bijdragen van Rickie met de coole puntjes worden een stuk meer gewaardeerd dan jouw geblaat ;)
 
Reactiescore
533
tevens hoofdspeler van schedel en conceived by communism maar deze wereld eos
Hoofdspeler of figurant?
Hier wil ik alle stamleiders verzamelen om samen te werken tegen Summer.

Laat weten hier, of in dm als je meedoet en bovendien mogen we katas gebruiken, immers:

Bekijk bijlage 33058

Zijn ze er zelf niet vies van.
Als je edelt en je kata's staan op boer.
Dan ben je dat gewoon vergeten hoor...
Wie breekt er immers een dorp af die hij wil edelen. Denk eens na... Of is dat wat veel gevraagd van de huidige tw-speler?

Waarschijnlijk stond die op boer om burgerwachtende farmdorpen klein te houden. Iets wat vrij vaak wordt gedaan...
Een fout, maar om dat als excuus te gebruiken kata's op hun te doen. Pure idioterie. Maar nogmaals is dat de norm van de huidige tw-speler? Wenen en proberen elk fout als excuus te misbruiken?

Verder mooi compliment aan Summer. Een heel topic voor hun alleen. Komt hun ego vast ten goede.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
tuurlijk ben ik neerbuigend dat is ook de bedoeling

dat is een voorrecht dat ik verdiend heb door wereld na wereld te winnen en superieure tw kwaliteiten boven te halen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hoofdspeler of figurant?

Als je edelt en je kata's staan op boer.
Dan ben je dat gewoon vergeten hoor...
Wie breekt er immers een dorp af die hij wil edelen. Denk eens na... Of is dat wat veel gevraagd van de huidige tw-speler?

Waarschijnlijk stond die op boer om burgerwachtende farmdorpen klein te houden. Iets wat vrij vaak wordt gedaan...
Een fout, maar om dat als excuus te gebruiken kata's op hun te doen. Pure idioterie. Maar nogmaals is dat de norm van de huidige tw-speler? Wenen en proberen elk fout als excuus te misbruiken?

Verder mooi compliment aan Summer. Een heel topic voor hun alleen. Komt hun ego vast ten goede.
Speler geeft in het topic zelf aan dat de katas op boer van een actieve speler bewust waren.

Wellicht eerst lezen voor je ongefundeerd een topic komt binnenstormen.

Of is dat teveel gevraagd van de huidige tw speler?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
eos baazekes overigens bedankt voor deze steun uit (on)verwachte hoek
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
alsook wie is jhonny en wat geeft hem.het recht een discussie aan te gaan met vfsnip
 
Reactiescore
533
alsook wie is jhonny en wat geeft hem.het recht een discussie aan te gaan met vfsnip
Johnny is koning. Dat weet iedereen.
 
Reactiescore
140
Sinds wanneer krijg ik elke keer een melding als iemand reageert op deze topic??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Is het eigenlijk boosten als je bij spelers in dm duikt om te vragen hun dorpkes gratis te mogen? Ik vraag dit voor Jelle (floating to space)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan