Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hoe gaat het op il leone
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
eos faalhaazekes immers zijn ze al weggespeeld en cacturne nog NIET
 
Reactiescore
725
Nog niet idd. Ik ga jullie stabben als de tijd rijp is
De heilige Niels heeft gesproken!
Ik kijk uit naar dit grote moment en het toekomstige topiek omtrend de stab!
 
Reactiescore
64
Lol die kata aanval is toch duidelijk gewoon een domme actie van iemand die het allemaal niet begreep. Snap de commotie niet zo.

@Floating through space, niet meer doen, en klaar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Lol die kata aanval is toch duidelijk gewoon een domme actie van iemand die het allemaal niet begreep. Snap de commotie niet zo.

@Floating through space, niet meer doen, en klaar.

Het hele handelsmerk van de stam summer deze wereld is berust op vals spel (zie de meerdere bans) en het vuil spel dat ze gebruiken.

Dus of het is inderdaad een nieuwe speler die snel de kneepjes van het vak heeft geleerd van de spelers binnen Summer, of het is een nieuwe speler (raar op een account dat blijkbaar zoveel PP heeft dat het een neiuwe speler zonder skills naar de top kan kopen) die constant onder vv staat.

Vreemd verhaal allemaal en dit maakt het niet beter voor summer.
 
Reactiescore
64
Het hele handelsmerk van de stam summer deze wereld is berust op vals spel (zie de meerdere bans) en het vuil spel dat ze gebruiken.

Dus of het is inderdaad een nieuwe speler die snel de kneepjes van het vak heeft geleerd van de spelers binnen Summer, of het is een nieuwe speler (raar op een account dat blijkbaar zoveel PP heeft dat het een neiuwe speler zonder skills naar de top kan kopen) die constant onder vv staat.

Vreemd verhaal allemaal en dit maakt het niet beter voor summer.

Het is net hoe je het verhaal brengt natuurlijk. Ik zou zeggen als deze speler nog eens kata's zo gebruikt, gelijk afstraffen. Anders niet zo interessant.
 
Reactiescore
1.485
Het is net hoe je het verhaal brengt natuurlijk. Ik zou zeggen als deze speler nog eens kata's zo gebruikt, gelijk afstraffen. Anders niet zo interessant.
Zo werkt het idd.
Pleeg een moord, niet zo interessant, maar doe je het nog eens, dan zijn de rapen gaar!!
 
Reactiescore
64
Zo werkt het idd.
Pleeg een moord, niet zo interessant, maar doe je het nog eens, dan zijn de rapen gaar!!
Haha ja want een moord is hetzelfde . Dit is niet groep 3 debateren toch? Verder maakt het mij verder niet uit, ik vond het gewoon even een interessant topic.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Haha ja want een moord is hetzelfde . Dit is niet groep 3 debateren toch? Verder maakt het mij verder niet uit, ik vond het gewoon even een interessant topic.

Als het je niet uitmaakte was je hier niet om je mede abusers te verdedigen.
 
Reactiescore
1.019
Het hele handelsmerk van de stam summer deze wereld is berust op vals spel (zie de meerdere bans) en het vuil spel dat ze gebruiken.

Dus of het is inderdaad een nieuwe speler die snel de kneepjes van het vak heeft geleerd van de spelers binnen Summer, of het is een nieuwe speler (raar op een account dat blijkbaar zoveel PP heeft dat het een neiuwe speler zonder skills naar de top kan kopen) die constant onder vv staat.

Vreemd verhaal allemaal en dit maakt het niet beter voor summer.

Ik speel niet meer, maar hoe bedoel je bans? Tevens is Jelle een nieuwe speler sinds paar werelden geleden, die we een beetje hebben begeleid met tips. Hij is zelf enorm addicted en koopt veel pp. Hij vond dat speeder teveel farmde en was een beetje bang voor hem, en ik wilde hem wel even helpen hierbij zodat hij een toekomst heeft op deze wereld.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wat een gedoe omdat een groepje spelers aardig wat pp heeft verzameld op de beurs en deze wil gebruiken...

Verzameld tegenover clickbait die net zegt dat hij het gekocht heeft. Als jullie hier al over liegen, zegt dat genoeg over waar jullie nog over liegen. Zoals het katas gooien op kleinere spelers waarvan je weet dat ze niet naar het AF gaan.

Enige wat Jelle dus blijkbaar kan is zijn beurs trekken voor PP en daarna in de startfase zelfs al zn VV afgeven aan iemand die gebanned is op deze wereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan