Samenvatting stamoverleg

Reactiescore
1.476
Ik speel dus niet voor haat... Wat is daar nu leuk aan? Ik run niet, ik ben alle massa's op Jester zoveel mogelijk aanwezig geweest. Als we vv konden pakken van Pony had ik dat gedaan, zodat ik hier 's avonds op wintersport kan spelen. Maar we kunnen geen vv pakken... Dat maakt het spelletje juist zo saai atm.

Edit: laat ik het anders even over een andere boeg gooien zodat ik er verder vanaf ben, wij quitten omdat er een cheater in SZN zat en wij spelen niet met cheaters. Tevreden?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Gewoon geen illegale scripts gebruiken, de rest is louter bijzaak

Inderdaad, daar sta ik ook 100% niet achter. Maar hij kreeg hier 3 dagen ban voor, nu krijgt die ban voor een pm dat 3 maanden geleden gestuurd is. Dat vind ik wel vrij sneu. Pony zou vandaag weer kunnen spelen en dan konden we de lijmen nog brokken, de helft van de stam staat nu op grijs wat ikzelf behoorlijk jammer vind. Maar zonder die extra ban had SZN tenminste nog kunnen terugslaan. Nu gaat dat niet meer omdat winstpercentage slechts 50% is. Dat iedereen nu quit is een andere zaak, maar die extra ban had gewoon nooit mogen gebeuren.

+ als je de wereld volgde was INNI de stam die alle afspraken omtrent CF’s, vv’s pakken in de rim van de vijand etc niet naleefde en wij telkens met hen een schone lei begonnen... dus moraal van het verhaal, best een abrupt einde van deze wereld :(
 

DeletedUser79332

Guest
Noem het een gevoel, maar iemand die er letterlijk om vraagt niet eens durven aan te vallen dan wel over winst praten, die winnen niet vaak :')
Feitelijk heb ik nog nooit een wereld verloren, ook na deze nog 100%

Jij bent echt goed...
 

DeletedUser81766

Guest
Pony runde de halve stam bij jullie, plande de massa's, fixte de vvs en de spelers.

Dat jij zegt dat je ezy gewonnen had neemt natuurlijk niemand serieus. Jester het account met 100 k pp wat lange tijd eerste stond langzaam naar rang 15 zakte en na de eerste massa van inni op rang 20 stond.

Dit is niet geheel waar, er zijn inderdaad spelers als ezzie die hun credit verdienen voor de inzet. Echter kan ik je verzekeren dat er uit best veel hoeken de stam ‘gerund’ werd en dat iedereen zijn steentje heeft bij gedragen.

Laten we maar zeggen dat ze hun steentje allemaal van begin hadden bijgedragen (sommige tot het eind)
 

DeletedUser81766

Guest
Als jullie zoveel meer kwaliteit hadden, speel die 9 vs 10 dan? Tegen een kleine overmacht vechten moet geen probleem zijn voor zoveel kwaliteit?

Had ik graag gedaan, maar zo klein zal die overmacht nu ook weer niet zijn met 635 dorpen eraf. Dat betekent 635 dorpen van ons weg, 635 bij jullie erbij. Verschil van dus 1270 dorpen theoretisch gezien, dat is nog met ligging uitgesloten. Het jumpcluster van mohawk ligt meteen in een onhoudbare positie wat het al meteen 8 vs 10 maakt, gezien het dan vast ligt in de rim met een dorp of 50.
 
Reactiescore
2.039
Inderdaad, daar sta ik ook 100% niet achter. Maar hij kreeg hier 3 dagen ban voor, nu krijgt die ban voor een pm dat 3 maanden geleden gestuurd is. Dat vind ik wel vrij sneu. Pony zou vandaag weer kunnen spelen en dan konden we de lijmen nog brokken, de helft van de stam staat nu op grijs wat ikzelf behoorlijk jammer vind. Maar zonder die extra ban had SZN tenminste nog kunnen terugslaan. Nu gaat dat niet meer omdat winstpercentage slechts 50% is. Dat iedereen nu quit is een andere zaak, maar die extra ban had gewoon nooit mogen gebeuren.

+ als je de wereld volgde was INNI de stam die alle afspraken omtrent CF’s, vv’s pakken in de rim van de vijand etc niet naleefde en wij telkens met hen een schone lei begonnen... dus moraal van het verhaal, best een abrupt einde van deze wereld :(

Zoals ik al zei, gewoon geen illegale scripts gebruiken dan hadden ze die andere ban niet gekregen. Bovendien deelt het tw team niet zomaar bans uit, dus of dat nou 3 maanden geleden gestuurd was of gister maakt niet veel uit imo. Het is niet alsof je 3 maanden kunt beschouwen als 'verjaard'.

Daarnaast lijkt het er een beetje op dat jullie kant nogal de neiging heeft de handdoek in de ring te gooien wanneer het niet meezit, zie ook het recente 'instellingen' incident waar de helft meteen maar riep op delete te gaan omdat het allemaal zo oneerlijk was ipv een oplossing te zoeken. Er was hier vast ook wel een oplossing te vinden, maar daar wordt ook weinig moeite voor gedaan. Spijtig, maar het laat niet bepaald zien dat jullie je zoveel om deze wereld bekommerden oid.
 
Reactiescore
54
Het is een opstapeling van verschillende dingen die de motivatie gesloopt hebben.

Eerst wordt ons verteld dat er een onterechte ban is, dit verdedigen we en uiteindelijk blijkt er gewoon gelogen te zijn.

Baal als een stekker maar de motivatie ga ik niet meer terug vinden.

Wat mij betreft is inni dan ook de terechte winnaar. Hopelijk kunnen we het op een andere wereld een keer eerlijk uitvechten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81453

Guest
Ik weet niet wat ik grappiger vind tbh. Gepakt worden op timebotten of INNI's gatachterlijke representatie op het AF. Moeilijk deze.

Nou die is makkelijk hoor! Continue een grote muil hebben en dan na alle geïnvesteerde moeite zo afdruipen. Dat doen alleen echte onderkruipsels, haha. Zo hard gerekt worden gaat de boeken in, kan je de rest van 2020 van genieten. Toch? :D

 

DeletedUser75090

Guest
Daar heb ik het over.

en dan komt Tidal daarna met:



Tidal zegt dus dat Duckje heeft beweerd dat ik een leugenaar ben.

nogmaals zie ik graag reactie van @Duckje hier willen zien.

Kan INNI uitleggen waarom ze mij een leugenaar noemen, wat ik persoonlijk als een aanval op mij geloof vind?
Is natuurlijk helemaal geskipt, maar ik zou het graag willen weten waarom ze discriminerend bezig zijn.

Met vriendelijk groet,
Szymon
 
Reactiescore
2.303
Beetje hetzelfde gevoel bij dit als toen |P| op delete ging w18 .
 
Reactiescore
80
Nou die is makkelijk hoor! Continue een grote muil hebben en dan na alle geïnvesteerde moeite zo afdruipen. Dat doen alleen echte onderkruipsels, haha. Zo hard gerekt worden gaat de boeken in, kan je de rest van 2020 van genieten. Toch? :D

Amusant filmpje :D
 
Reactiescore
2.039
Reactiescore
80
Hij hoort er vast niet bij zijn clubje zonder ban. Dus dan is hij nu aan het opbouwen in de hoop reactie te krijgen.
Heb het idee dat K1sho zich echt kapot lacht op het moment.
 
Reactiescore
1.363
Hij hoort er vast niet bij zijn clubje zonder ban. Dus dan is hij nu aan het opbouwen in de hoop reactie te krijgen.
Heb het idee dat K1sho zich echt kapot lacht op het moment.

Wij lachen ons ook écht kapot om jou :).
 
Bovenaan