Samenvatting Maart

Reactiescore
1.089
Wat dacht je van beide grote massa s op brokensound, alles was kapot
 

DeletedUser

Guest
Joepski speelt wel hier

Verder heb ik de maand NAP afgesproken, niet Rashani
Diplomatiek hebben wij gewoon goed werk geleverd. zelfs mild voor equi.
We hadden ook zonder wat te zeggen de oorlog kunnen verklaren. dan hadden jullie op hete blaren gezeten.
Vandaar ook onze autoritaire houding. Wij wouden oorlog, niet jullie in eerste instantie.

En nee. ik zeg niet dat jullie nu 123 een katamassa hebben lopen (hoewel die op rashani wel verdacht veel op lijkt). maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat jullie tot dat niveau gaan verlagen (kijk ringo maar eens rondschreeuwen)

Break heeft een aantal keren de regels overtreden. Jullie ook in de vorm van ringo. Denk als hij niet speelde in Equi dat het dan een stuk rustiger was geweest.

Leuk. Kun je nu ingaan op mijn post?
 

DeletedUser

Guest
waar moet ik op ingaan. op de 10x dat je zegt dat ik laf ben? dat is jou mening..
 

DeletedUser

Guest
Beste Graspop

Met verbazing zag ik op het forum van w18 dat jij met iron law een deal had gemaakt om 2 topics te sluiten nadat hij een nieuwe had geopend

Ik en ik denk heel de stam equi is hier op tegen

er is al een oorlogstopic genaamd equi versus break en die is voldoende
het nut om per 8 april een nieuwe topic te openen is mijn inziens niet aanwezig en is mijn inziens een probeersel van onze tegenstander om onze topic te laten sluiten

Ik hoop op je begrip en alle topics open te laten
 

DeletedUser54807

Guest
Ja, Break overtreedt hier zelfs de regels met betrekking tot de NAP!
Aanvallen werden al voor 2 April gestuurd en er komen ook nog een enkele duizenden aanvallen van Break aan voor 8 April!
Die cf van Bosshog stelt werkelijk waar niets voor...
Die ligt slechts 10-15 rijen achter het front...
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.
Als jullie die afkeuren zou dat betekenen dat er zelfs niet met edelclears achter het front mag worden geëdeld...
Break heeft nog altijd veel meer regels overtreden dan EQUI!
Break zag EQUI het liefst nog de eerste dag van de NAP op delete gaan, dat valt makkelijk uit jullie gedrag af te leiden.
Van de sportieve oorlog waarover werd gepraat, is nu al niks meer over...
Jij bent te grapig voor woorden, er is duidelijk afgesproken geen cf te doen, wat doet bosshog ? Hij edelt los in het cluster van rashani. Edelclears gebruiken is iets helemaal anders, je valt aan en stuur op het hele front clears/edels/edelclears, als je dan een dorpje hebt in zijn cluster, heb je er voor gestreden, dus is het fair om zo dorpen te pakken. Als je een bb gaat pakken die los DIEP in zijn cluster ligt, speel je laf en overtreed je de regels. Waarschijnlijk willen alle equi'ers dit niet zien, maar trek jullie ogen maar open ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent te grapig voor woorden, er is duidelijk afgesproken geen cf te doen, wat doet bosshog ? Hij edelt los in het cluster van rashani. Edelclears gebruiken is iets helemaal anders, je valt aan en stuur op het hele front clears/edels/edelclears, als je dan een dorpje hebt in zijn cluster, heb je er voor gestreden, dus is het fair om zo dorpen te pakken. Als je een bb gaat pakken die los DIEP in zijn cluster ligt, speel je laf en overtreed je de regels. Waarschijnlijk willen alle equi'ers dit niet zien, maar trek jullie ogen maar open ;)

Bedankt voor je post, we hadden op het equi forum nogal een discussie of je nu dorpen van de spelers zelf achter het front mag nemen en of dit dan wel een overname was die niet mag volgens de cf regel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan