Samenvatting Maart

DeletedUser

Guest
Geluk voor jullie die 1 maand NAP anders zou situatie met chesser er heel anders voorstaan.
Nu heeft hij weer wat safe zoon doordat calbero en Iron-law er heen zijn gejumped, had de NAP 2 weken korter geduurd ....
 

DeletedUser

Guest
Als we aan het begin van de maand PER DIRECT de oorlog hadden verklaard hadden break en equi nog de fronten niet gestacked. dan zou het op kwaliteit aankomen. Dat bedoel ik.
 

DeletedUser57414

Guest
Geluk voor jullie die 1 maand NAP anders zou situatie met chesser er heel anders voorstaan.
Nu heeft hij weer wat safe zoon doordat calbero en Iron-law er heen zijn gejumped, had de NAP 2 weken korter geduurd ....

King Ringo was de gene die naar mij kwam om de NAP te behouden hoor:eek:
Zegt genoeg over hoe voorbereid EQUI was op een oorlog.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Idd ja. t is aan jullie dat er nog zo lange NAP is. niet aan ons.
 

DeletedUser

Guest
King Ringo was de gene die naar mij kwam om de NAP te behouden hoor:eek:
Zegt genoeg over hoe voorbereid EQUI was op een oorlog.:rolleyes:

wat is dit weer voor onzin

enige wat ik gezegd heb is dat jullie de nap hadden afgesproken en daarom er ook aan dienen te houden ivm de aanvallen op O2

verder lopen er ineens 800 clears op knock knock die vandaag aankomen (wellicht met edels) dus ga eens een plekje zoeken waar ik hetzelfde ga doen
 

DeletedUser

Guest
Ja, Break overtreedt hier zelfs de regels met betrekking tot de NAP!
Aanvallen werden al voor 2 April gestuurd en er komen ook nog een enkele duizenden aanvallen van Break aan voor 8 April!
Die cf van Bosshog stelt werkelijk waar niets voor...
Die ligt slechts 10-15 rijen achter het front...
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.
Als jullie die afkeuren zou dat betekenen dat er zelfs niet met edelclears achter het front mag worden geëdeld...
Break heeft nog altijd veel meer regels overtreden dan EQUI!
Break zag EQUI het liefst nog de eerste dag van de NAP op delete gaan, dat valt makkelijk uit jullie gedrag af te leiden.
Van de sportieve oorlog waarover werd gepraat, is nu al niks meer over...
 
Reactiescore
205
wat is dit weer voor onzin

enige wat ik gezegd heb is dat jullie de nap hadden afgesproken en daarom er ook aan dienen te houden ivm de aanvallen op O2

verder lopen er ineens 800 clears op knock knock die vandaag aankomen (wellicht met edels) dus ga eens een plekje zoeken waar ik hetzelfde ga doen

KnockKnock vandaag om 13:58 uur
Idd een grote flop :p Het zij zo.

Voor ook succes met de strijd (maar niet te veel natuurlijk) ;)

groet,
Joachim
Bloemkool4life vandaag om 13:54 uur
Tja, vandaar dat ik er ook bewust voor gekozen heb om precies hetzelfde te doen als jullie. Julie doen leven de afspraken niet na doordat wij het niet doen. En ik doe het nu andersom.

Er is nu niks meer aan te doen, het NAP was gewoon een grote flop.

Succes met de strijd.

Tom
KnockKnock vandaag om 13:52 uur
Die cf was idd gevaarlijk spel van bosshog. Maar dit vloeit voort uit frustraties die komen door het steeds verbreken van de nap regels door break.

Die aanvallen bijv die aankomen voor de 8ste van ons, komt omdat jullie dat eerst deden.

Die cf was ik zelf ook geen voorstander van, maar zoals gezegd komt het door frustaties door niet nakomen nap. Dat rechtvaardigd het mss niet, maar is wel te begrijpen dan hoe het komt.
Bloemkool4life vandaag om 13:45 uur
Interesseert me geen drol. Ik had alles netjes de 8e laten aankomen, totdat jullie vriend bosshog een clusterfuck edelde en vertelde dat hij zich niet meer aan de regels ging houden. Daarbij zie ik op de vv die ik heb aanvallen ook eerder komen dan de 8e.

Nouja, dan stik maar in je afspraken. Succes met deffen.

Tom
KnockKnock vandaag om 11:52 uur
Hallo,

De afspraak was dat de aanvallen pas vanaf de 8ste mochten aankomen. Nu heb jij vannacht liggen scouten en clearen. Ook nu lopen er 800 aanvallen waarvan een groot deel voor de 8ste.

Jammer dat het weer zo gaat...

Groet,
vv'er


Hierbij de reden. En overdrijven is ook een kunst, komen er pas 150 vandaag aan.
 

DeletedUser26978

Guest
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.

Ik ken de rest van de regels niet, maar deze is toch sowieso al gedoemd te mislukken. Iedereen heeft een andere definitie van "diep".
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.
Net als de regel 'geen grootschalige katamassa's' gaat ook al mislukken. al zal break zich niet als eerste tot dat niveau gaan verlagen.
Verder lijkt het er op dat de oorlog al voor het weekend ipv erna begint. kwestie alleen nog van de oorlog verklaren.
 

DeletedUser

Guest
Oja is er een katta massa dan ? :eek:
Volgens mij heeft Equi zelfs geen kata massa gebruikt tegen |P| behalve 1 keer dan.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Break overtreedt hier zelfs de regels met betrekking tot de NAP!
Aanvallen werden al voor 2 April gestuurd en er komen ook nog een enkele duizenden aanvallen van Break aan voor 8 April!
Die cf van Bosshog stelt werkelijk waar niets voor...
Die ligt slechts 10-15 rijen achter het front...
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.
Als jullie die afkeuren zou dat betekenen dat er zelfs niet met edelclears achter het front mag worden geëdeld...
Break heeft nog altijd veel meer regels overtreden dan EQUI!
Break zag EQUI het liefst nog de eerste dag van de NAP op delete gaan, dat valt makkelijk uit jullie gedrag af te leiden.
Van de sportieve oorlog waarover werd gepraat, is nu al niks meer over...

hahaha dat jij na 15 rijen pas achter het front noemt geeft al aan wat voor een niveau jij hebt. stacknoobje.
 

DeletedUser54616

Guest
Ja, Break overtreedt hier zelfs de regels met betrekking tot de NAP!
Aanvallen werden al voor 2 April gestuurd en er komen ook nog een enkele duizenden aanvallen van Break aan voor 8 April!
Die cf van Bosshog stelt werkelijk waar niets voor...
Die ligt slechts 10-15 rijen achter het front...
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.
Als jullie die afkeuren zou dat betekenen dat er zelfs niet met edelclears achter het front mag worden geëdeld...
Break heeft nog altijd veel meer regels overtreden dan EQUI!
Break zag EQUI het liefst nog de eerste dag van de NAP op delete gaan, dat valt makkelijk uit jullie gedrag af te leiden.
Van de sportieve oorlog waarover werd gepraat, is nu al niks meer over...



Wauw onder welke steen hebben ze jou vandaan getrokken?
Hoelang speel je al in Equi? En je denkt meteen ALLES te weten?
Dit begint gewoon komisch te worden :D
 

DeletedUser

Guest
Lol. t is aan jullie leider dat we nog een 1 maand nap hadden. als het aan mij was was die 2 weken of korter. maar moet ook aan jullie denken he.

Verder heeft break kortweg gezegd in het begin de regel niet aanvallen 1x overtreden met 1 aanval. en dat TNO/O2 gedoe. maar dat schaar ik onder een ander verhaal. als jullie dat regels verbreken noemen, doe het maar. Ik heb meer zin in een potje IG vechten dan dat diplomatieke geneuzel van hier.

Nogmaals. Dankzij Nakur is er een 1 maand nap. niet dat wij dat zo graag wouden. Dus kom niet meer met dat argument aan ringo

King Ringo was de gene die naar mij kwam om de NAP te behouden hoor:eek:
Zegt genoeg over hoe voorbereid EQUI was op een oorlog.:rolleyes:

Idd ja. t is aan jullie dat er nog zo lange NAP is. niet aan ons.
Onzin. rashani heeft in overleg de NAP van één maand afgesproken. Dat heeft hij niet voor niets gedaan en dat weten jullie ook. Als jullie na twee weken helemaal klaar waren voor de oorlog hadden jullie de NAP al grootschalig verbroken als reactie op het rekruteren van TNO en ook dat weten jullie. De NAP is voor beide partijen voordelig geweest. Ga nu niet doen alsof alleen EQUI er voordeel van heeft gehad.
En al zou dat zo zijn. Wat dan nog? Jullie hebben dan slechte diplomatieke zaken gedaan, en dan moet je niet op EQUI neerkijken dat zij hun maand wél goed gebruiken.
Verder is het ongelooflijk hoe jij elke fout van Break probeert te rechtvaardigen met een "als jullie dat regels verbreken noemen". Je zegt wel dat wij het opblazen, maar je maakt het zelf groot door het zo standvastig te ontkennen. Een simpele "sorry, daar ben ik/zijn wij de fout ingegaan. Het zal niet meer gebeuren" is genoeg en dan houdt iedereen van EQUI zijn mond. Maar nee, jullie, en jij in het speciaal, ontkennen alles en doen of EQUI onredelijk is en of EQUI de boel opblaast. Zo zit het niet. EQUI verwacht enkel dat jullie verantwoordelijkheid nemen voor jullie daden, of ze nou zo ernstig zijn of niet.
Wauw onder welke steen hebben ze jou vandaan getrokken?
Hoelang speel je al in Equi? En je denkt meteen ALLES te weten?
Dit begint gewoon komisch te worden :D
Deze speler speelt al lang in EQUI en heeft zeker kennis van W18. Wat hij zegt is gebaseerd op de waarheid. Zelf vind ik het de "geen CF" regel onzinnig, omdat zowel Break als EQUI tot de >10e linie stacken en alles daarachter gezien kan worden als een CF. Geen CF'en is gewoon onhaalbaar in een oorlog met zoveel stacks. Haal hem niet neer op de persoon en ga maar eens in op wat hij zegt, want het is het wel waard op deze man te reageren.

hahaha dat jij na 15 rijen pas achter het front noemt geeft al aan wat voor een niveau jij hebt. stacknoobje.

In een stackoorlog als deze is 15 rijen niet bijzonder veel omdat er grootschalig gestacked wordt. Je speelt hier niet eens dus doe niet of je verstand hebt van de situatie.
 
Reactiescore
254
Mooie handtekening Raf.
 

DeletedUser

Guest
Wauw onder welke steen hebben ze jou vandaan getrokken?
Hoelang speel je al in Equi? En je denkt meteen ALLES te weten?
Dit begint gewoon komisch te worden :D

Ik speel al zeer lang op W18, laten we zeggen ongeveer vanaf het begin, ik heb dus zeker de nodige kennis over W18.
Ow en ik speel minimaal al 1,5 jaar in EQUI.
Verder nog iets?
 

DeletedUser

Guest
Joepski speelt wel hier

Verder heb ik de maand NAP afgesproken, niet Rashani
Diplomatiek hebben wij gewoon goed werk geleverd. zelfs mild voor equi.
We hadden ook zonder wat te zeggen de oorlog kunnen verklaren. dan hadden jullie op hete blaren gezeten.
Vandaar ook onze autoritaire houding. Wij wouden oorlog, niet jullie in eerste instantie.

En nee. ik zeg niet dat jullie nu 123 een katamassa hebben lopen (hoewel die op rashani wel verdacht veel op lijkt). maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat jullie tot dat niveau gaan verlagen (kijk ringo maar eens rondschreeuwen)

Break heeft een aantal keren de regels overtreden. Jullie ook in de vorm van ringo. Denk als hij niet speelde in Equi dat het dan een stuk rustiger was geweest.
 

DeletedUser64964

Guest
Oja is er een katta massa dan ? :eek:
Volgens mij heeft Equi zelfs geen kata massa gebruikt tegen |P| behalve 1 keer dan.

Haha :D War-Dog was ontzettend hard gekata'd. FoD werd ook ontiegelijk hard platgegooid. Er was zelfs een topic waarin LL vroeg om 'gewoon al je kata's op zijn achterland te sturen' :eek: Daarna werdt ook Qualitate. (dorpjes naar 300pt) eens goed aangepakt. En Qualified en Kredict ook, al was dat in mindere mate. En ik zal maar zwijgen over de dreigementen van KR tegen OtjeNyn zeker :rolleyes:
 
Bovenaan