Samenvatting Maart

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
EQUI zijn backstabbers volgens Break.
Break zijn backstabbers volgens EQUI.
KingRingo is een pannenkoek.

Nu door naar April! Je weet wat ze zeggen, April doet wattie wil!
 

DeletedUser

Guest
EQUI zijn backstabbers volgens Break.
Break zijn backstabbers volgens EQUI.
KingRingo is een pannenkoek.

Nu door naar April! Je weet wat ze zeggen, April doet wattie wil!

klopt, mijn troepen doen in april wat ze zelf willen dus wachten tot 8 april hoort er niet meer bij voor ze

en wat ben jij dan wel? ook een lama
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
klopt, mijn troepen doen in april wat ze zelf willen dus wachten tot 8 april hoort er niet meer bij voor ze

en wat ben jij dan wel? ook een lama

Ten eerste kan ik niet ook een lama zijn, want jij bent een pannenkoek! Dat maakt mij gewoon 'n lama. Maar vooruit! Lama's rulen best wel.

Maar dankje voor de bevestiging!

Hou je waffel Jordi!

Fixed!
 

DeletedUser

Guest
EQUI zijn backstabbers volgens Break.
Break zijn backstabbers volgens EQUI.
KingRingo is een pannenkoek.

Nu door naar April! Je weet wat ze zeggen, April doet wattie wil!

Ik eis dat de bovenstaande in het vet gezette zin word veranderd naar : King ringo is een lekkere pannekoek
Zoals het er nu bijstaat is het niet volledig, je zou bijna onvolledig kunnen zeggen :eek:
Als dit niet gebeurd vind ik het genoodzaakt om je een negatieve gedrags-sticker te geven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik eis dat de bovenstaande in het vet gezette zin word veranderd naar : King ringo is een lekkere pannekoek
Zoals het er nu bijstaat is het niet volledig, je zou bijna onvolledig kunnen zeggen :eek:
Als dit niet gebeurd vind ik het genoodzaakt om je een negatieve gedrags-sticker te geven.

Jouw mening is subjectief, net zoals de mijne dat is! Ik vind KingRingo een gemiddelde pannenkoek, en daarom blijft dat zo staan!
 

DeletedUser

Guest
Jouw mening is subjectief, net zoals de mijne dat is! Ik vind KingRingo een gemiddelde pannenkoek, en daarom blijft dat zo staan!

Na langdurig onderzoek op het EQUI forum, PM's en random chats tonen de statistieken dat ringo zen pannekoek factor above average is. Verder ben ik magisch en kan ik een vloek over jouw kleren-wassen activiteit uitspreken dus doe nu maar yo.
 

DeletedUser62889

Guest
Een gemiddelde pannenkoek voor mij is een pannenkoek met stroop. En zelfs stroop is beter dan King Ringo, dus niet zo gemeen tegen de stroop!
 

DeletedUser

Guest
Omdat de titel Samenvatting Maart is, zal ik maar eens een fatsoenlijke samenvatting uitschrijven...

Maandag 4 Maart kwam er een abrupt einde aan het bondgenootschap tussen Break en EQUI.
De leiding van Break heeft toen de EQUI-leiding opgezocht, om afspraken te maken.
Dit einde van het bondgenootschap, werd al ingeleid door Break, die toen het bondgenootschap nog van kracht was, dorpen van EQUI in het Break cluster aan heeft gevallen.
De leiding van EQUI & Break (dwz Nakur en Iron-Law) hebben toen onderstaande afspraken gemaakt.
- Per 2 april mogen er aanvallen verstuurd worden.
- De aankomst van de aanvallen mogen niet eerder zijn dan 8 april.
- We kunnen toetreden van spelers niet langer verbieden aangezien de BG ten einde is. Thef1chesser zal dan ook toetreden tot Break.
- Er mogen geen CF's plaatsvinden. Dit betekent: Geen dorpen pakken die DIEP in vijandelijk cluster liggen.
- Er zal geen gebruik worden gemaakt van katamassa's. Het inzetten van kata's door individuele spelers zal niet afgekeurd worden aangezien kata's niet voor niks in het spel zitten.

Een dag later, is Thef1chesser tot Break toegetreden.
Thef1chesser had hiermee automatisch een NAP te pakken met EQUI.
Hier waren de meeste EQUI leden vanzelfsprekend niet blij mee, maar na wat gezeurd te hebben is de NAP alsnog gerespecteerd.
EQUI is ook uit gaan kijken naar recruits en is in gesprek gegaan met Insane, enkele ex-leden van |P|, die wel door wilden gaan.
Insane bleek bevriend te zijn met T.N.O. en wilden de leden van T.N.O. dan ook niet in de steek laten.
We boden de leden van T.N.O. daarom een plekje aan in O², want de beide voormalig opleidngsstammen van Break en EQUI (Break² en O²) hoorden ook bij de NAP.
De Insane-leden zijn bij EQUI gekomen en T.N.O. is grotendeels opgegaan in O².
Dit was ons ten volste recht, zoals beschreven wordt in onderstaande regel.
- We kunnen toetreden van spelers niet langer verbieden aangezien de BG ten einde is.
Break was het hier echter niet mee eens en wou ex-T.N.O. geen NAP bieden, gezien T.N.O. hun target was. Thef1chesser was echter ook ons target en daarbij hadden wij ons ook aan de NAP te houden.
In tegenstelling tot wat Iron-Law eerder beaamde, dat de opleidingsstammen ook bij de NAP horen, zo verklaarde hij na de toetreding van T.N.O. het volgende: 'wij blijven TNO en O2 aanvallen.'
Het heeft toen nog een tijd geduurd vooraleer Break de NAP heeft toegegeven, dat was in een gesprek tussen King Ringo en kevo kief. Break was het daar wederom niet mee eens, maar zoals zij bij Thef1chesser zeiden: 'Nakur heeft ermee ingestemd.' Zo konden wij nu ook zeggen 'Kevo kief heeft ermee ingestemd.'
Break heeft zich echter ook niet geheel aan deze NAP gehouden, -DuoPro- heeft namelijk vanaf 20 Maart, toen de afspraken dus allang rond waren, nog geëdeld van O².

Vervolgens hebben we ook nog de volgende kwestie gehad.
Steve-styleez edelde een dorpje aan het front, waarna Calbero vrijwel direct om dat dorpje heen edelde, waardoor de uitbreidingsmogelijkheden van steve-styleez werden verslechterd. Toen daar iets van gezegd werd, kregen we te horen dat het ons eigen schuld was, gezien wij naar hun toejumpen.
fjkwg7.png

Blauw: EQUI
Geel: Break
Groen: Iron-Law
Wit: Calbero
King Ringo was het toen zat en om dat aan te geven, deed hij toen hetzelfde terug door met de VV van Qlit rond Calbero te edelen.
Ook is Qlit nog gescout door Break tijdens de NAP, wat King Ringo wederom niet vond kunnen, hij heeft toen dan ook hetzelfde teruggedaan.
Melvinvanhunen heeft daarnaast ook nog van EQUI geëdeld.
Dat ging om een barbarendorp , die eerst door EQUI werd geëdeld, alvorens de edels van melvinvanhunen aankwamen.
Gezien het dorp eerst van EQUI was en er sprake was van een NAP, is gevraagd of we het dorp terug konden krijgen.
Hierop is geantwoord dat de edels van melvinvanhunen langer liepen, dus dat hij recht had op het dorp.
Fuck_Logic_Zen_Master-s467x350-161149-580.jpg

Kortom: Aardig wat acties van Break die niet toegestaan waren, bij enkele acties heeft EQUI daarop gereageerd, om aan te geven dat het niet kan.
 

DeletedUser

Guest
Mooie post M. Geeft de werkelijkheid redelijk goed weer.
 
Bovenaan