Samenvatting Maart

DeletedUser62889

Guest
:eek:

Eens kijken hoeveel posts ik heb gemaakt omtrent deze kwestie:
Voorspelling uitgekomen dus. Schandalig, Break.

Dat jij je hier nog vertoont, laffe hond.

Je wist zelf dondergoed dat je fout bezig was anders zou je je niet voordoen als Kredict laf stabbertje.

Als ik ongelijk had zou het radicaal zijn, maar je doet niet eens een poging je te verdedigen. Mooi dat je al weet waar je staat.

Net zoals het bewijs dat je niet hebt gestabbed zeker.

Dat, en via account Kredict accounts van EQUI aanvallen Laf mannetje.

Doe niet of je niet vindt dat je NAP hebt verbroken conquer. Je weet dondersgoed dat je verkeerd bezig was, anders had je niet geprobeerd te verbergen dat jij degene was die aanvallen verstuurde op Kredict.

Hij geeft niks toe. Hij maakt sarcastische opmerkingen in de hoop dat anderen denken dat hij eigenlijk niks verkeerd heeft gedaan.

Niet slim, maar laf. En opzichtig. Een beetje speler neemt verantwoordelijkheid voor zijn daden.

Veel, tevens niks toevoegende posts van jou ja. Aldus het niveau van The Rafinator.
 

DeletedUser

Guest
28rdrme.png

Nee Iron-Law, dit valt totaal geen trol te noemen...
Scouten is het proberen om informatie van de tegenstander te krijgen.
En dat deed jij bij een NAP!
heb jij er iemand mee zien lachen behalve jezelf...
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. Dan geloof je het niet.

En over regels overtreden gesproken... bosshog cf't rashani. was niet de afspraak volgens mij. ik wacht nog op de eerste katamassa van equi die ze ongetwijfeld zullen uitvoeren
 

DeletedUser37978

Guest
Dat bedoel ik. Dan geloof je het niet.

En over regels overtreden gesproken... bosshog cf't rashani. was niet de afspraak volgens mij. ik wacht nog op de eerste katamassa van equi die ze ongetwijfeld zullen uitvoeren

Hell Yeah!! Laten we de kata's gaan gebruiken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. Dan geloof je het niet.
Hoe dan ook, als het een trol zou zijn geweest, was het de meest waardeloze trol ooit geweest...
Misschien met je dat eens inzien...
Want die trol van jou, staat alsnog wel gelijk aan het scouten van een NAP!
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. Dan geloof je het niet.

En over regels overtreden gesproken... bosshog cf't rashani. was niet de afspraak volgens mij. ik wacht nog op de eerste katamassa van equi die ze ongetwijfeld zullen uitvoeren

zoals beloofd en op jouw verzoek lopen mijn kata,s al

we hebben wekenlang naar jullie arrogantie moeten luisteren en nu betalen we jullie terug

boontje komt om zijn loontje
 

DeletedUser

Guest
Veel, tevens niks toevoegende posts van jou ja. Aldus het niveau van The Rafinator.
Conquerking is een laffe hond, en zolang hij daaromheen draait mag dat gezegd worden. Het maakt mijn posts allesbehalve minder inhoudelijk. Wat is jouw toevoeging? Er is daadwerkelijk niemand hier die blij is jou te zien en jouw posts als een verrijking van het W18 forum beschouwt.
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. Dan geloof je het niet.

En over regels overtreden gesproken... bosshog cf't rashani. was niet de afspraak volgens mij. ik wacht nog op de eerste katamassa van equi die ze ongetwijfeld zullen uitvoeren


Wat een prachtig idee !! :eek:
 

DeletedUser62889

Guest
Conquerking is een laffe hond, en zolang hij daaromheen draait mag dat gezegd worden. Het maakt mijn posts allesbehalve minder inhoudelijk. Wat is jouw toevoeging? Er is daadwerkelijk niemand hier die blij is jou te zien en jouw posts als een verrijking van het W18 forum beschouwt.

Na twee keer is je gal over iemand spuiten wel genoeg hoor, of wil je net als ieder ratje alles even aandikken?
Mijn posts hoeven geen verrijking te zijn voor het AF, daarvoor ben ik hier niet. Als jij dat wel bent, heb je nog veel te leren.
 

DeletedUser

Guest
Als meneer niet reageert ga ik vrolijk door met het terecht bekritiseren.
Je hoeft niet daarvoor hier te zijn, maar als je zelf niks toevoegt hier ben je niet bepaald in de positie mij te bekritiseren daarover.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als meneer niet reageert ga ik vrolijk door met het terecht bekritiseren.
Je hoeft niet daarvoor hier te zijn, maar als je zelf niks toevoegt hier ben je niet bepaald in de positie mij te bekritiseren daarover.

Een laffe hond die toch een bepaalde tijd tot hét account behoorde dat Phalanx inmaakte. Stop nou maar met bekritiseren, want Iron-law is het enige account dat zo'n goede prestatie neerzette tegen Phalanx in zo'n korte tijd.;)
 

DeletedUser

Guest
Zijn ingame prestaties hebben niks te maken met zijn laffe gedrag en het praat al helemaal niks goed dragonshield, en dat weet jij net zo goed als ik.
 

DeletedUser62889

Guest
Zijn ingame prestaties hebben niks te maken met zijn laffe gedrag en het praat al helemaal niks goed dragonshield, en dat weet jij net zo goed als ik.

Zoals Dragonshield3 wel indirect zegt ben jij niet de aangesproken persoon om tegen Conquerking in te gaan op zulke wijze.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Laffe gedrag? Equi en break vertonen laf gedrag, jij als ex-EQUI heeft er dus niks mee te maken net zoals ik, ex-Break.
Gedraag je dus als een 'ex stamgenoot' en stop met mensen die nog spelen te provoceren.
 

DeletedUser

Guest
Mee eens.
Dat equi NU alle regels aan de laars lapt nemen ze voor lief. Maar wel elk foutje van break onder de loep gaan leggen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals welke regels ?
Enkel die clusterfuck regel volgens mij en dat is ook maar 1 dorpje. (dacht ik toch tenminste)
Verder hebben jullie niet alleen regels gebroken maar ook afspraken gemaakt die jullie daarna niet zijn nagekomen en waardoor jullie nu in een
voordeel positie staan.
 

DeletedUser

Guest
Mee eens.
Dat equi NU alle regels aan de laars lapt nemen ze voor lief. Maar wel elk foutje van break onder de loep gaan leggen.

volgens mij is het net andersom

jullie komen al 5 weken de afspraken niet na en nu wij hetzelfde gaan doen omdat we het zat zijn door break geschoffeerd te worden leggen jullie alles onder een vergrootglas

dus bekkie dicht , niet janken maar strijden lafaard
 

DeletedUser

Guest
dus bekkie dicht , niet janken maar strijden lafaard

Lol. t is aan jullie leider dat we nog een 1 maand nap hadden. als het aan mij was was die 2 weken of korter. maar moet ook aan jullie denken he.

Verder heeft break kortweg gezegd in het begin de regel niet aanvallen 1x overtreden met 1 aanval. en dat TNO/O2 gedoe. maar dat schaar ik onder een ander verhaal. als jullie dat regels verbreken noemen, doe het maar. Ik heb meer zin in een potje IG vechten dan dat diplomatieke geneuzel van hier.

Nogmaals. Dankzij Nakur is er een 1 maand nap. niet dat wij dat zo graag wouden. Dus kom niet meer met dat argument aan ringo
 
Bovenaan