Samenvatting Maart

DeletedUser37978

Guest
Geyl. Vind de samenvatting van J. beter hoor.

Natuurlijk vind je de samenvatting van een ander beter. Alles wat berust op waarheden vind je blijkbaar niet goed. Maar zou toch eens beter gaan kijken hoe het verhaal in elkaar steekt. Want de dingen die gioc4tor3 zegt, berusten toch op de werkelijk en gedane gebeurtenissen.

@gioc4tor3

Mooie samen samenvatting. Keep u the good job! ;)
 
Reactiescore
205
Natuurlijk vind je de samenvatting van een ander beter. Alles wat berust op waarheden vind je blijkbaar niet goed. Maar zou toch eens beter gaan kijken hoe het verhaal in elkaar steekt. Want de dingen die gioc4tor3 zegt, berusten toch op de werkelijk en gedane gebeurtenissen.

@gioc4tor3

Mooie samen samenvatting. Keep u the good job! ;)

Ik houd meer van leuke verhaaltjes, dan van die saaie onzin :)
 

DeletedUser

Guest
Tgoh Break negeert altijd graag feiten over de lage streken die ze uithalen, moet je niet op letten. En dan ontkennen dat het ratjes zijn :D Maar goed, oud nieuws.
 
Reactiescore
205
Ik ontken niks, maar het interesseert me eigenlijk ook geen drol. Er zijn veel te veel fouten gemaakt waar ik me aan geërgerd heb, o.a. aan onze kant. Dus geef mij nu maar lekker wat actie i.p.v. dat diplomatieke geneuzel.
 

DeletedUser

Guest
Ik ontken niks, maar het interesseert me eigenlijk ook geen drol. Er zijn veel te veel fouten gemaakt waar ik me aan geërgerd heb, o.a. aan onze kant. Dus geef mij nu maar lekker wat actie i.p.v. dat diplomatieke geneuzel.

eindelijk een verstandig woord
 

DeletedUser37978

Guest
Tgoh Break negeert altijd graag feiten over de lage streken die ze uithalen, moet je niet op letten. En dan ontkennen dat het ratjes zijn :D Maar goed, oud nieuws.

Ik ga niemand ratjes noemen oid. Maar als er goede feiten worden neergelegd, en dat het dan als onzin word weg geschreven lijkt me niet echt netjes. Dus dan wil ik er graag op in gaan.

Ik ontken niks, maar het interesseert me eigenlijk ook geen drol. Er zijn veel te veel fouten gemaakt waar ik me aan geërgerd heb, o.a. aan onze kant. Dus geef mij nu maar lekker wat actie i.p.v. dat diplomatieke geneuzel.

Daar zeg je het inderdaad goed. Er zijn vele fouten gemaakt. En worden er blijkbaar nog steeds gemaakt. Maar dat kan niet de reden zijn dat je over de feiten heen leest.

En de actie zal vast en zeker wel komen. Daar maak ik me ook helemaal geen zorgen om.
 

DeletedUser

Guest
Naja. is opzich wel redelijk goed stukje. al mis ik nog wat dingen.

al heb ik nu meer zin in oorlog dan dat gesteggel over afspraken.
 

DeletedUser

Guest
Ga je nog een keer in op mij conquerking of blijf je ontkennen dat je een laf mannetje bent?
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet op mensen reageren die als "ex-equinox" reageren hier.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ga je niet in op mensen waar je niks tegenin te brengen hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet de moeite nemen om voor mensen zoals jou tegenin te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Och, waardeloze redeneringen zijn we ondertussen toch wel van hem gewend?
 

DeletedUser37978

Guest
Ik ga niet de moeite nemen om voor mensen zoals jou tegenin te gaan.

Als je dan wilt bewijzen dat je niets verkeerd gedaan hebt, dan ga je toch in op de dingen die gezegd worden? Dat de oorlog nu een feit is, is waar. Maar voordat de oorlog daadwerkelijk begonnen was, is er veel mis gegaan. En dat is nu hetgeen wat je in de doofpot wilt stoppen. En dat is waar de mensen hier dan graag een uitleg over zien. Maar jij vind het blijkbaar niet interessant.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet de moeite nemen om voor mensen zoals jou tegenin te gaan.

Nee, je hebt geen poot om op te staan en gebruikt dat als excuus. Als jij gelijk had had je al lang de kans gegrepen mij op mijn nummer te zetten met mijn veelvoudig zogenaamd vals beschuldigen. Maar zo zit het niet en dat weet denk ik iedereen wel onderhand. Zelfs stamgenoten van je geven me gelijk. Je zou je moeten verdedigen om je naam te zuiveren en het feit dat je het tegen mij hebt moeten negeren. Maar dat doe je niet. Puur zwaktebod. Je bent zelfs te laf om de verantwoordelijkheid te nemen voor je ronduit zielige gedrag.
 

DeletedUser

Guest
Ok. als je ff het stuk wilt neerzetten waar ik op moet reageren doe ik dat:)
 

DeletedUser

Guest
Ok. als je ff het stuk wilt neerzetten waar ik op moet reageren doe ik dat:)

:eek:

Eens kijken hoeveel posts ik heb gemaakt omtrent deze kwestie.

Voorspelling uitgekomen dus. Schandalig, Break.
Dat jij je hier nog vertoont, laffe hond.
Je wist zelf dondergoed dat je fout bezig was anders zou je je niet voordoen als Kredict laf stabbertje.
Als ik ongelijk had zou het radicaal zijn, maar je doet niet eens een poging je te verdedigen. Mooi dat je al weet waar je staat.
Net zoals het bewijs dat je niet hebt gestabbed zeker.
Dat, en via account Kredict accounts van EQUI aanvallen :) Laf mannetje.
Doe niet of je niet vindt dat je NAP hebt verbroken conquer. Je weet dondersgoed dat je verkeerd bezig was, anders had je niet geprobeerd te verbergen dat jij degene was die aanvallen verstuurde op Kredict.
Hij geeft niks toe. Hij maakt sarcastische opmerkingen in de hoop dat anderen denken dat hij eigenlijk niks verkeerd heeft gedaan. :)
Niet slim, maar laf. En opzichtig. Een beetje speler neemt verantwoordelijkheid voor zijn daden.
9 posts. Allemaal beschuldigend naar het moedwillig verbreken van de NAP via Kredict, dat onder jouw VV stond op dat moment, waar jij EQUI probeerde te laten geloven dat het J. was maar je vergat je eigen handtekening weg te halen. Dat je nog steeds doet of je niet weet waar het over gaat is meelijwekkend, M.
 

DeletedUser

Guest
Dat van kredict was ik ja. Waarom ik me voordoen als jasey? om er mee te stabben? Nee. gewoon als troll. op de duur had ik me wel bekend gemaakt maar dit ging wat eerder doordat mijn handtekening nog aanstond.

Dat jullie het als stabben hebben vind ik te radicaal. die intentie heb ik daar Niet mee gehad. als jullie denken van wel kan ik aan die mening denk ik weinig veranderen.

Verder was ik van plan om met kredict te gaan scouten. 1 aanval gestuurd op jullie en een stamgenoot heeft me ervan weer gehouden om nog meer te sturen omdat we beter andere dingen met het acc konden gaan doen. Even later heb ik de vv afgegeven en sindsdien geen flauw idee gehad waar hij terrecht is gekomen.

Ik weet heus waar het over gaat. Maar feit is dat jullie elk klein dingentje in de nap gaan uitvergroten tot een 'stab actie', 'rat' etc. dat laatste zal ik maar niks van zeggen over jullie. Maar goed, misschien wel logisch dat jullie dat doen in deze komkommertijd.
 
Bovenaan