Sagrada familia vs Insane memories

DeletedUser62436

Guest
Haha, aach, ik weet niet wat triester is.
Op een account van die grote zitten en gewoon niet loggen als je wordt aangevallen of op een account van die grote zit en op BB gaan :)

Iemand die op BB gaat is iig eerlijk tegen zichzelf, hij is het account niet waard :)

Misschien eerlijk tegen zichzelf, maar pittig gay tegen over je stam. Geef dan gewoon je WW af en laat ze er een nieuw team opzetten. Zo behoud je een account ipv het gewoon weg te smijten en je stam te benadelen.
 

DeletedUser70174

Guest
Misschien eerlijk tegen zichzelf, maar pittig gay tegen over je stam. Geef dan gewoon je WW af en laat ze er een nieuw team opzetten. Zo behoud je een account i.p.v. het gewoon weg te smijten en je stam te benadelen.


Daar heb je wel een punt idd!
Soms zijn er echter mensen die dit niet willen i.v.m. privacy en shit:)
 

DeletedUser62436

Guest
Tja, beetje paranoïde om in te gaan zitten over je privacy :p
 

DeletedUser70174

Guest
Daar ben ik het niet helemaal mee eens!

Ik heb wel eens ruzies gezien in een stam waarbij een stel computernerds opeens gegevens van personen openbaar gingen maken.
Geeft toch een slecht gevoel...
 

DeletedUser62436

Guest
Daar ben ik het niet helemaal mee eens!

Ik heb wel eens ruzies gezien in een stam waarbij een stel computernerds opeens gegevens van personen openbaar gingen maken.
Geeft toch een slecht gevoel...

Ja op zo'n moment zouden die nerdjes er snel genoeg achter komen dat ze aan mij de verkeerde hebben, erachter komen waar iemand woont kan iedereen. Als je zulke dingen doet ben je echt een lul en verdien je een paar tikken. Echt zielig als je beetje in anders mans leven gaat zitten rond snuffelen.
Zou mij persoonlijk echter geen slecht gevoel geven, die computer nerds staan toch nooit voor je deur xD Die praten alleen beetje stoer, maar in RL zijn het de watjes die elke dag gepest worden en er niet tegen op durven te staan
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, het is en blijft een waardeloos gevoel, wat ik me in kan beelden :)
 

DeletedUser62436

Guest
Dat zal wel idd. Achja, ik heb het ook gehad, zeg gewoon hier heb je me adress kom maar langs, dan houden ze meestal wel op :p
 

DeletedUser73817

Guest
Ja op zo'n moment zouden die nerdjes er snel genoeg achter komen dat ze aan mij de verkeerde hebben, erachter komen waar iemand woont kan iedereen. Als je zulke dingen doet ben je echt een lul en verdien je een paar tikken. Echt zielig als je beetje in anders mans leven gaat zitten rond snuffelen.
Zou mij persoonlijk echter geen slecht gevoel geven, die computer nerds staan toch nooit voor je deur xD Die praten alleen beetje stoer, maar in RL zijn het de watjes die elke dag gepest worden en er niet tegen op durven te staan

zo ook eens hier kijken the hacker nerd van TW ikkuh .
ik sta wel voor je deur hoor geen probleem mee .
bakkie doen ? :D
maar we kunnen dit topic wel eens gaan veranderen in C.N.1 war v sagra ik lees bar weinig meer hier over terwijl het super ga
 
Bovenaan