Sagrada familia vs Insane memories

DeletedUser76676

Guest
2u7sne8.png


kwaliteit boven kwantiteit
 

DeletedUser62436

Guest
niet echt toepasselijk? sinds jullie meer leden hebben, en ook nog is vluchtelingen van AOL achteloos aannemen :x
 

DeletedUser62436

Guest
nou jullie prestaties zijn ook niet om over te schrijven corne :p
 

DeletedUser70174

Guest
Wij hebben wat zand in de motor zoals ik al eerder aangaf :)

En als je even gaat kijken waar die dorpjes geedeld zijn zou je ook begrijpen waarom we ze laten edelen :)
 

DeletedUser62436

Guest
Wij hebben wat zand in de motor zoals ik al eerder aangaf :)

En als je even gaat kijken waar die dorpjes geedeld zijn zou je ook begrijpen waarom we ze laten edelen :)

achja, dat geloof ik ook best, ben te lui om het uit te zoeken :p
 

DeletedUser76676

Guest
niet echt toepasselijk? sinds jullie meer leden hebben, en ook nog is vluchtelingen van AOL achteloos aannemen :x

1 lid zal het niet maken denk ik ;)
we zitten nog 'maar' aan 4 AOL'ers, terwijl jullie al aan 5 zitten
het is ook niet achteloos, het heeft altijd een reden gehad waarom we er een welbepaalde speler bij wouden hebben
 

DeletedUser76676

Guest
Je plat laten gooien is ook een tactiek :) (in het kader van kwaliteitsdeffen)

ach ja, dit was een foutje, dacht dat het enkel fakes gingen zijn, maar heb me hier dus aan mispakt
zal me geen 2de keer overkomen ;-)
toch niet in korte tijd :p
 

DeletedUser62436

Guest
1 lid zal het niet maken denk ik ;)
we zitten nog 'maar' aan 4 AOL'ers, terwijl jullie al aan 5 zitten
het is ook niet achteloos, het heeft altijd een reden gehad waarom we er een welbepaalde speler bij wouden hebben

jullie 5e zit er anders ook aan te komen. Iig hadden jullie al wel gevraagd om een zekere speler niet meer aan te vallen. Wat mij betreft knallen we die lekker weg, of die nou wel of niet bij jullie zit. Maarja, dat is hoe ik erover denk en ik spreek dan ook niet voor heel M. dus mss heeft die noob wel geluk, al hoop ik ten zeerste van niet
 

DeletedUser76676

Guest
jullie 5e zit er anders ook aan te komen. Iig hadden jullie al wel gevraagd om een zekere speler niet meer aan te vallen. Wat mij betreft knallen we die lekker weg, of die nou wel of niet bij jullie zit. Maarja, dat is hoe ik erover denk en ik spreek dan ook niet voor heel M. dus mss heeft die noob wel geluk, al hoop ik ten zeerste van niet

mag ik vragen wat jij daar mee te winnen hebt?
 

DeletedUser62436

Guest
mag ik vragen wat jij daar mee te winnen hebt?

gaat niet om wat ik er mee te winnen heb. Gaat wat mijn stam ermee te winnen heeft. spelers die in het groei gebied van M. liggen kunnen verwachten dat ze kapot gespeeld worden. Maarja, zoals ik al zei. Ik spreek niet voor heel M.
Zouden zomaar spelers kunnen zijn in M. die er totaal anders over denken dan ik.
Al is het natuurlijk nooit positief om spelers te rekruteren in de groeirichting van een ODA kanon als M. :D
Iets wat jullie wel doen, daardoor kom je bij mij wel in een verkeerd dag licht te staan. Maar nogmaals, dat is mijn mening en gelukkig luisteren we in M. naar de meerderheid. Zou iedereen blind opvolgen wat ik zeg zou het wss niet goed aflopen, ik ben geen echte stam leider :p
 

DeletedUser73817

Guest
1 lid zal het niet maken denk ik ;)
we zitten nog 'maar' aan 4 AOL'ers, terwijl jullie al aan 5 zitten
het is ook niet achteloos, het heeft altijd een reden gehad waarom we er een welbepaalde speler bij wouden hebben

volgens mij maar 1 en das moi :)
 

DeletedUser66999

Guest
volgens mij maar 1 en das moi :)

Die 4-5 kwestie was gericht op M. denk ik en niet op Sagra ;)
Achja maakt niet veel meer uit.

Fijn om te zien dat er met de 140 regel wat politiek is aan het loskomen op Casual 2 en met het openen van Casual 3 zullen de oorlogen alleen maar mooier en mooier gaan worden (nu ze misschien eindelijk langer dan 2-3 weken kunnen duren)
 

DeletedUser44403

Guest
Haha Chris en ik hebbe jullie (CN1) eig wel wat geholpen :p
Als er iemand al na ene ''wave'' het al opgeeft en paar dagen daarna op BB gaat... dan is hij het plekkie in een (top)stam ni waard :p
das een ex AOL-lid minder in jullie stam :)
 

DeletedUser62436

Guest
hahaha ja is wel triest. Zit je op een account met die grote en nog druk je op BB zodra je 1 keer een aanval binnen krijgt :p
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, aach, ik weet niet wat triester is.
Op een account van die grote zitten en gewoon niet loggen als je wordt aangevallen of op een account van die grote zit en op BB gaan :)

Iemand die op BB gaat is iig eerlijk tegen zichzelf, hij is het account niet waard :)
 
Bovenaan