Sagrada Familia lijdt toch onder AVE-tunnel

DeletedUser71739

Guest
Eerder maar de oorlog is niet meer tegen M. Het is nu, Forged,cn1 en final vs Sagra, select, DR, dr2 en tbr. Lijkt me dus meer dan logisch om verder te gaan in het nieuwe topic.
 

DeletedUser66999

Guest
Er zijn ondertussen 7 oorlog topics hier, 5 waarvan de oorlog gedaan is of al in geen maande iets gebeurt is.
Aangezien die niet gesloten zijn lijkt het me onlogisch om dit, actief, topic te sluiten.
 

DeletedUser44403

Guest
Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom men er zich zo druk in maakt...
Het maakt bitter weinig uit :p.
Maar bon, das mijn mening maar.
 

DeletedUser64946

Guest
5ba7ee93440b56ff0983b793a421e8b7.png

93768cb71e1af23e5486f050246c43bf.png


Eerste speler die het opgeeft in de nieuwe oorlog?
 

DeletedUser62436

Guest
Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom men er zich zo druk in maakt...
Het maakt bitter weinig uit :p.
Maar bon, das mijn mening maar.
Tja jij bent ook zomaar gestopt, snap nog steeds niet waarom, dacht dat je een doorzetter was? Daar leek het iig wel op. Want je bent een goede speler verder!
 

DeletedUser67066

Guest
Gelukkig durft C.N.1 met een hilarische verklaring de oorlog aan een solo stam te verklaren en dan het aller trieste. Wachten tot die speler klaar is met edelen. Stats zou maken dat het voor hun voordelig is. Ik ben geen Sagra bitch. Ik heb goed contact met ze. Dit omdat de spelers van C.N.1 maar liepen te steken bij mij. Ik heb geprofiteerd van daden van sagra. Daar hebben ze hun bedankjes voor gehad. Maar ik ben geen lid van Sagra en dat komt omdat zij mij niet wilde. Maar ja eerst de zwakke zodat de sterkere langer uitgesteld worden. Joser is uiteraard mijn toppertje. Meer dan wat counteren kan meneertje ook niet. Nu staat hij gestackt en durft hij wel. Miss moet ik maar eens bb drukken ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Gelukkig durft C.N.1 met een hilarische verklaring de oorlog aan een solo stam te verklaren en dan het aller trieste. Wachten tot die speler klaar is met edelen. Stats zou maken dat het voor hun voordelig is. Ik ben geen Sagra bitch. Ik heb goed contact met ze. Dit omdat de spelers van C.N.1 maar liepen te steken bij mij. Ik heb geprofiteerd van daden van sagra. Daar hebben ze hun bedankjes voor gehad. Maar ik ben geen lid van Sagra en dat komt omdat zij mij niet wilde. Maar ja eerst de zwakke zodat de sterkere langer uitgesteld worden. Joser is uiteraard mijn toppertje. Meer dan wat counteren kan meneertje ook niet. Nu staat hij gestackt en durft hij wel. Miss moet ik maar eens bb drukken ;)

En wel de stam gelijk leaven? :)
 

DeletedUser67066

Guest
Dus je wil srs zeggen dat jullie zo zwak en triest zijn dat je stats op een solo stam moet halen. Kom op zeg. Als je echt zo bent ga dan lekker iets anders doen ofz XD maar goed ieder zijn ding he ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Dus je wil srs zeggen dat jullie zo zwak en triest zijn dat je stats op een solo stam moet halen. Kom op zeg. Als je echt zo bent ga dan lekker iets anders doen ofz XD maar goed ieder zijn ding he ;)

Je haalt wel veel uit 6 woorden en een smiley zeg :O

Nee dat zeg ik niet: je verklaard dat het dieptriest is om een solostam de oorlog te verklaren en loopt dan snel weg uit de stam, beetje gek of niet?
 

DeletedUser67066

Guest
Omdat ik de stats niet gun aan paar smeerlappen. Waarom is het voor jullie zo belangrijk dat ik die stam zou houden?
 

DeletedUser77260

Guest
Omdat ik de stats niet gun aan paar smeerlappen. Waarom is het voor jullie zo belangrijk dat ik die stam zou houden?

Mij maakt het niet uit, je zeikt over nutteloze dingen en bent hypocriet bezig, dat wou ik je even duidelijk maken ;)
 
Reactiescore
241
Dikke fun :D
 

DeletedUser62436

Guest
hij probeert me te strikken voor w46 :X
Maar ik snap eigenlijk niet waarom. Alsof ik een aanwinst zou zijn :p
 
Bovenaan