Sagrada Familia lijdt toch onder AVE-tunnel

Reactiescore
660
Met mij gaat alles goed :). Dankjewel voor het vragen. Hoe is het met jou Robin? Ik zag je accountje op W47, speel je daar?
Ik speel niet echt nog ergens. Heb geen classics meer gedaan. W50 wel nog eens begonnen omdat die start zo plezant is en je daar dan nog even wat skills kan testen. W47 is een beetje fun in de buik van wat grotere vrienden. Maar dat blijft zeker niet duren.
Een speed, dat ga ik nog wel eens proberen denk ik. Zal me waarschijnlijk niet zo goed liggen, maar alles valt te leren denk ik altijd.
(na die banronde en het verpesten van mogelijke winst op w43 heb ik er toch echt even mijn buik van vol gehad, en hier helpt het ook niet echt)

Ben jij nog echt ergens actief bezig?
 

DeletedUser62436

Guest
Max! Noobje :p
Contacteer me is op skype, ik heb nog wel een accie voor je :D
 

DeletedUser64946

Guest
Lol, nieuwe bondgenoot? Of hebben julllie nieuwe defense slaafjes gevonden?

we wisten al maanden dat jullie samenwerkten met DR!
 

DeletedUser62436

Guest
Nee man. Ik speel W47 uit en dan stop ik. Ik ga geen casual erbij spelen dat nog 10 jaar duurt en waar de strategische beslissingen van stammen raar is :p. Wel een leuke wereld voor beginnende spelers ofc.

Casual is de noob wereld, daar hoor jij net zoveel als ik thuis! Jack en frans zitten hier ook al, is gezellig ^^
 

DeletedUser66999

Guest
Het spijt me ik kan me in geen enkele manier vinden in jullie reactie.

Het is namelijk maar een spelletje. Als jullie het verschil tussen een spel en geen spel niet meer zien dan kan er bij een enkeling een (lichtelijke) vorm van verslaving ontwikkelt zijn. Als dat toevallig bij jou(algemeen) is. Dan zou ik als ik jou was erover nadenken en gaan kijken hoe ik dit kan veranderen op korte termijn.

Dit is geen 'shots fired' naar iemand toe maar als ik soms zie hoe jullie hier reageren(over het algemeen) lijkt het net of ................

Nu genoeg gezegd succes met verder propoganda voeren en blijf/ga aub het verschil tussen een spelletje en 'de echte wereld' zien.

Met vriendelijke groet,
Iemand die niks te maken heeft met dit topic (en ook niet zoveel met deze wereld).

Jou instinkt zegt je "Dit is TribalWars (een spel), laat ik iemand proberen belachelijk te maken door zijn moeder ('de echte wereld') er bij te halen" ?
Nogmaals, TribalWars (spel), moeder ('de echte wereld') Wie verward er nu wat?
"Dan zou ik als ik jou was erover nadenken en gaan kijken hoe ik dit kan veranderen op korte termijn."
 

DeletedUser64946

Guest
De oorlog is nog lang niet afgelopen. Dit was het eerste topic. andere dicht misschien? ;)
 

DeletedUser71739

Guest
De nieuwe huidige oorlog op casual 2 waar nu bijna de hele wereld bij betrokken is heet Hide and Seek 2.0.

Slotje wat mij betreft.
 
Bovenaan